|
|
| Hvad vil du hedde til mellemnavn? |
| Forfatter:  |
Shetter |
| Dato:  |
12-08-2006 23:20 |
|
Jeg har fundet det ultimative mellemnavn til mig selv idag... Det startede faktisk som en joke blandt nogle venner men endte op i at jeg kontakter kirkekontoret på mandag og får skrevet mit nye mellemnavn på (hvis jeg da kan få det) jeg vil hedde Camilla Selectiva K... (Efternavn holdes hemmeligt da det er rimeligt velkendt) Selectiva fordi jeg lider af selektivt syn og hørelse...  Håber egentlig det kan lade sig gøre... Hvis du kunne - hvad mellemnavn ville du så have...
~ Shetter ~ ~♡~~♡~~♡~~♡~ "Casa Del Thorkild" Hittemissernes paradis ~♡~~♡~~♡~~♡~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gigantnavn |
|
|
Hvis jeg (og min familie) ville, kunne vi hedde xxx von Stammer zu falkenstein und Ballensted. Jeg kunne så tilføje Kjeldsgaard Robdrup. Se, det ville være noget af et navn at slæbe rundt på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål |
johnnywalker |
12-08-2006 23:29 |
|
Jeg ved godt at det ikke har noget at gøre med dit indlæg... Men hvordan har du lavet så´n et flot signatur..??
**MJ** Love my Johnny Walker My Tinker <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mellemnavn |
|
|
Mit mellemmavn er Lykke - måske er det det der bringer mig al min uheld  Skulle jeg vælge nyt mellemnavn ja så blev det da Mærsk 
M.V.H. Riderlykke Se min hjemmeside HER Aurigan bid købes. Se her Kombineret sadel sælges. Se her Grimer str. full sælges. Se her BR-springunderlag sælges. Se her
...bag skyerne er himlen altid blå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit mellemnavn? |
NinaL |
12-08-2006 23:34 |
|
.. Skulle være Senilex ...  Jeg kan ikke huske hvorfor???  Men jeg hedder - så vidt jeg husker - Fruelund ... Og dét beholder jeg.  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder |
|
|
kirstine cecilia ladefoged nielsen
come to the dark side...we got cookies
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uieghwiurgrg |
|
|
Rådahl som min morfar hedder.. Så ville jeg hedde: Annecathrine Rådahl Jakobsen
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Jeg hedder pernille maryanna stavnsager nielsen... hvis jeg skulle ændre noget ville jeg slette maryanne og stavnsager.
Opstaldning tilbydes i løsdrift. For mere info kontakt profilen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Osbourne |
|
|
helt klart... så var jeg ikke alene svinerig, men jeg havde også en undskyldning for al min banden 
SHETLANDSPONY HOPPE KØBES BILLIGT.
SE PRÆSENTATION FOR YDERLIGERE OPLYSNINGER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne ... |
NinaL |
13-08-2006 00:02 |
|
Jeg tror såmænd bare - at det må være lykken at hedde noget, som er nemt at stave til ...  Jeg hedder: Nina Fruelund Larsen ... Hvor svært kan det være???  Men ... ... "Staves Nina med eet eller 2 N'er?" Det staves med 2! - NiNa ... Resultat: Ninna.  I forbindelse med navneangivelse pr. telefon: Minna. Fruelund? Der er ingen grænser for "opfindsomheden"!!!  Larsen har de fleste dog ikke de store problemer med at klare ... Men nu er jeg ikke dén, der har de helt vilde associationer ang. mit navn ... Jeg er bare glad for - at min mor giftede sig med min far - for ellers havde jeg hedder: Nina Fruelund Grynnerup ... Og dét er jo helt "umuligt". *G* Venlig hilsen - Bare Nina ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gider ikke |
Tanja og Angel af Elmegård |
13-08-2006 00:03 |
|
have flere mellem navne, Jeg hedder allerede Jensen til efternavn.. Er faktisk blevet døbt Jensen til efternavn, men da jeg var omkring 2, og mine forældre flyttede fra hinanden blev min mors efternavn puttet bag på (så Jensen blev til mellemnavn).. Jeg vil helst ikke have noget mellemnavn og syntes det er grimt.. overvejer kraftigt at sløjfe mit efternavn og bruge mit mellemnavn som efternavn (igen)
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Hamster unger til salg Kastreret han rotte søger nyt hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups ved |
13-08-2006 00:13 |
|
det første Jensen skulel der stå mellemnavn og ikke efternavn 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Hamster unger til salg Kastreret han rotte søger nyt hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er godt tilfreds ... |
Lisbeth Sejberg |
13-08-2006 00:59 |
|
... med at hedde Sejberg til mellemnavn og i mange sammenhænge bruger jeg det også som efternavn f.eks. her på HN. Det er heller ikke et navn, man støder på hver dag. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkjbfgkjds |
Nanna (Sebastian) |
13-08-2006 08:11 |
|
Dalskov... min mors pigenavn men hun fik det slettet...
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder |
|
|
Høgh til mellemnavn. Det er jeg godt tilfreds med, selvom ingen kan stave til det  Jeg kunne aldrig finde på at sætte et ekstra navn ind "rigtigt", med mindre det havde en familiær betydning. -Ligesom jeg heller ikke fatter folk der mener de bliver mere lykkelige af at hedde noget andet. Jeg har selv fjernet et mellemnavn fra folkeregistret, af den årsag jeg var blevet voldsom træt af, at mit navn aldrig kunne stå på div attester, så da det kom til kørekortet, så gav jeg op. Min kæreste har fået sin mors efternavn, men overvejer at tage sin fars til sig også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg behøver jo ikke |
inger christensen |
13-08-2006 09:01 |
|
at find et mellemmnavn, for dte har jeg i forvejen. det er monnerup... som er mit oprindelige efternavn som så blev til et mellemnavn.
IMC. Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mellem navn |
|
|
Jeg hedder Thulstrup kristensen, kun kunne godt tænke jeg at bytte Thulstrup ud med Topperup da det var min mormors pigenavn. For det ik skal være løgn er jeg navne givet Thulstrup Fast. Men da mine forældre blev skilt tog jeg min mors pigenavn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hedder |
|
|
Michelle Hviid Jakoben, ville dog gerne slette Jakobsen , så jeg kun hedder Michelle Hviid. Hilton, kunne være et godt mellemnavn  Michelle
At huske en man aldrig har kendt er det samme som at glemme en man har elsket! <3 Pixie - jeg vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit kan i nok ikke engang udtale |
|
|
jeg hedder til mellem navn HÄMÄLÄINEN. det er mit mors pige navn som jeg selv har valgt at få til skrevet mit navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit kan i nok ikke engang udtale |
|
|
jeg hedder til mellem navn HÄMÄLÄINEN. det er mit mors pige navn som jeg selv har valgt at få til skrevet mit navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mellemnavne |
|
|
Jeg hedder Liselotte Jakobe Lundgaard, Jakobe hed min farmor til fornavn og da vi skulle have vores datter døbt, var det lige i sidste øjeblik at vi fik det med. Vi har dog valgt et kort navn til fornavn, for resten skal hun nok få problemer med. Hun hedder Ida Jakobe Lundgaard Blohm, 4 navne - lidt adelig har man vel lov at være 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lillesøsters |
13-08-2006 10:16 |
|
kusines navn må være en plage når hun bliver stor, hun hedder: Cecillie Ritha Møller Løwe Østerbye dvs det er kun Møller der ikke er stavet specielt Jeg ville nok aldrig give mit barn så mange navne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De kære mellemnavne |
|
|
Jeg ville så gerne hedde "Søndergård" til mellemnavn, da min farmor faktisk hedder "søndergård Clausen" til efternavn - Clausen er min farfar, og Søndergård stammer helt tilbage fra hendes pigenavn, Søndergård Nielsen. (hun er født og opvokset på bemeldte Søndergård, for at det ikke skal være løgn). Måtte jeg helt frit vælge navn ville jeg hedder Lene Kristine Søndergård Clausen - men jeg nøjes jo nok med mit givne navn, Lene Clausen  Hilsen Lene
Ridning søges i Løgumkloster! Næsten nybegynder søger en hest jeg kan ride lidt rundt på i skov og på mark. Jeg har desværre ingen mulighed for at betale,udover med arbejde.
Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Keine... |
|
|
Ingenting -jeg har et mellemnavn, og det har jeg altid været træt af!
Hilsen Karinaen Mangler du en hest, så tag et kig på min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efternavn og mellemnavn |
|
|
jeg hedder ida cæcilie rosenborg eriksen. og det er jeg godt tilfreds med. min mor vil ha' slettet "eriksen" så rosenborg bliver mit efternavn istedet for mellemnavn. men jeg er ski ligeglad, bar' jeg kommer til at hedde rosenborg...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skiftede for nyligt navn |
|
|
Jeg skriftede fra May-Britt Andersen Matzen til May-Britt Andrea Andersen... Og det er jeg bare super glad for!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maygaarden |
|
|
Maygaarden: Det passer rigtig godt sammen dit nye navn -Tillykke med det  Koster det noget at få lavet ens navne om/slettet?
Hilsen Karinaen Mangler du en hest, så tag et kig på min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er døbt |
|
|
Jeg er døbt Tina Lytken Larsen, men som barn (3-4 år) var jeg overbevist om at jeg hed Tina Marie-Sofie Lytken Larsen Flapøre. Her for 4 år siden, da jeg skulle giftes, ville ingen af os have hinandens -sen efternavne, så jeg smed Larsen væk, og tog min mors ungpigenavn, som var mit mellemnavn, til efternavn. Derudover valgte jeg så at hedde Marie til mellemnavn, da alle kvinder tilbage i min mors familie hedder det. Min mor ville bare ikke give mig det, da jeg skulle døbes, da hun ikke selv brød sig om det. Jeg ville dog gerne have det, og vupti, nu hedder jeg Tina Marie Lytken. Jeg ved ikke om det numerologisk passer til mig, og jeg er egentlig også ligeglad, jeg har hverken fået det bedre eller dårligere af at skifte navn 
MoonQueen/Tina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juelamdn |
|
|
Jeg hedder noget så nemt som Rikke Sofie Jensen  Er ikke blevet stavet forkert endnu og bliver det nok heller aldrig 
Mvh. Rikke med Escape Dance Stald DM * Nu også med føl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg ville |
|
|
såmænd blive ved med at hedde Overgaard til mellemnavn, dels fordi det er min mormors famillienavn som jeg er stolt over at bære, og nu hvor jeg har fået en hest der hedder Mellemgaard er det jo lidt skægt - overvejer om vi skal anskaffe os en shetlandspony der kan hedder Undergaard så er det da helt fuldendt  Dog kan det godt være at jeg udelader Overgaard hvis jeg en dag skulle finde på at melde til et stævne ; næste rytter på banen er Louise Overgaard Pedersen på Shamona Mellemgaard, det lyder lidt spøjst  Mvh. Louise O.P.
Nu den heldige ejer af Shamona Mellemgaard Sh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er godt tilfreds.. |
|
|
med det jeg hedder.. Lyager er ganske fin til mig, det er vores familienavn og der er kun 200 i danmark der hedder det og jeg kender dem allesammen 
Krone og bølge - En selvfølge De Sorte perler kan næste gang ses på Vilhemsborg den 3. sep
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg... |
|
|
Ja, jeg har i forvejen hele to mellemnavne, så jeg tror, jeg dropper at overveje at få flere.  Mine mellemnavne er 'Kloster Liljeroth', og det er jo da også ganske kønt. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians Fuldblodsaraber sælges Shalil udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|