Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Start på Sygeplejeskole ?
Forfatter: 
Dato:  11-08-2006 18:02

Godaften på HN

Jeg har lige fået et brev fra Slagelse Sygeplejeskole hvor jeg er optaget med studiestart pr. 1. september, og i denne anledning blev jeg lidt nysgerrig om hvor vidt der er andre herinde fra der starter - og hvorhenne ?

Venlig hilsen,

Juliette

2 skønne OX-hingste med pragtfuldt temperament tilbyder bedækning for sæson 2006 - se www.Richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja, hvis det ikke
Forfatter: 
Dato:  11-08-2006 18:05

var fordi at udannelsen er henlagt primært til plejehjemmende på den lokale sygeplejerskeskole, så var det også noget jeg ville overveje. Der er mange grene af sygeplejen som tiltaler mig, men bare ikke den del, hvor man tørre r*v på ældre mennesker. -Der er jeg alt for "fornem".

Ellers ville jeg gerne være narkosesygeplejerske, operationssygeplejerske. Dem der arbejder på ambulatorierne.

Men jeg tror jeg har fundet kaldet i bioanalytiker. Skal bare lige have taget kemi C (for de anerkender ikke naturfag mere som kemi ).

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2006 18:15

Held og lykke med det - tror det er en ret spændende uddannelse. Har en veninde der vil søge næste år, og det tiltaler bestemt også mig - dog ikke helt lige så meget som sygeplejeuddannelsen. Mht. alt personlig pleje så er jeg noget så ugeneret af dette, da jeg har været ansat i Hjemmeplejen siden efter nytår, og det er det bedste job jeg nogensinde har haft (har ellers haft ganske gode jobs, så det er ikke derfor ) Jeg troede heller ikke jeg kunne, men det viste sig at det kun var tanken, i praksis synes mange rent faktisk at være uberørt.

Juliette

2 skønne OX-hingste med pragtfuldt temperament tilbyder bedækning for sæson 2006 - se www.Richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

måske..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2006 19:57

hejsa,

skal til at "efteransøge" her nu, så må vi se hvornår jeg kan starte hvis det er. Også i slagelse. Så det bliver lidt spændende.

Held og lykke med studiet.

hilsen

katarina

Lykkelige ejer af en dejlig unghest :-)

0
0
Svar på denne tråd

Katarina
Forfatter: 
Dato:  11-08-2006 20:29

Jeg sån på deres hjemmeside, at der stadig er pladser med start feb. 2007 - så mon ikke du kunne være heldig at starte der Held og lykke med det i hvert fald, og så ses vi jo måske dernede ;-)

Venlig hilsen,

Juliette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider