|
|
| kaldt på arbejde - hvad med dyrene?? |
|
|
Jeg er ellers glad for mit arbejde.. men nu er der annonceret en tur ud af huset - i hele uge 34. @!#$! Findes der et kæledyrskompagni i 8830, Vammen, der tager ud og passer ens dyr? For hvad gør jeg med prinsesserne? Som minimum skal de jo fodres og vandes og have hø. Årh hvor er jeg træt af det lige nu. Hundens faste sitter skal måske opereres i den uge, men der findes jo da hundepensioner.. og katten kan forhåbentlig være ved sin avler den uge... Jeg ved godt, arbejdet skulle have varslet tidligere osv osv. Men det gjorde de bare ikke. Hvem passer mine prinsesser i uge 34 ??? Min mor bor langt fanden i vold.. og jeg er ny i området her. Måske skal jeg sætte en seddel op ved købmanden.. piv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen hvad med heste nettet |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
07-08-2006 21:09 |
|
prøv at søge en her på hn, som har tid og lyst til at bo hos dig i en uges tid. så behøver du jo ikke flytte nogen som helst af dyrene i den uge, men kan lade dem alle sammen blive hjemme.
IMC. Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hyggeligt |
|
|
lille hus med æsler, hund og kat udlånes i uge 34 - tæt på badesø! Der er internet, varmt vand, godt køkken. Dyrene er nemme at passe! HJÆLP!!!
HJÆLP er væk i uge 34 og mangler pasning til æslerne, hunden, katten 8830 Tjele - bo i mit hus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der ikke |
|
|
nogen der kender nogen der kender nogen osv.. i mit område?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| må vi høre. |
inger christensen |
07-08-2006 21:57 |
|
venter spændt på hvilken løsning du har fundet
IMC. Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løsningen |
|
|
lå tættere på end beregnet.. en kæreste der er meget sødere end jeg troede! Og jeg troede egentlig nok han er ret sød, men det her er virkelig dejligt! Måske gør han det også fordi han godt ved jeg ikke forventer det? Så er det bare hunden, der skal afsættes, for kæresten har lange arbejdsdage i Randers - og derfor troede jeg egentlig ikke han havde overskud til at komme her hver dag i 8 dage og passe prinsesser og kat  Søde ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Skingur. |
|
|
14-årig hoppe på 165 i stang udlånes til rutineret rytter. Se præsentation eller skriv en besked. Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler. Nu med hundepension...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nye planer |
|
|
Jeg bliver simpelthen hjemme!!! Sgu! Kæresten synes alligevel det var lidt meget, men hvis vi kunne køre æslerne et eller andet sted hen ville han gerne tage hunden og katten... naaah.
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg bor ikke så langt væk og kunne nok godt hjælpe med en passer ordning. Det bliver for meget med hele perioden, men hvis der var nogle ander, så vi kunne deles, finder vi nok en løsning. Men bare sig til Mvh. Rikke
Trakehner hoppe 3-8 år købes til dressur/avl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rikke.. |
|
|
tusind tusind tak for tilbuddet, det varmer  Jeg har sagt nej til at tage af sted - så kan de sgu også lære ikke at sige til 14 dage før!!! Jeg ved ikke,hvor langt der egentlig er til Tjele her fra - vi deler da trods alt postnummer - men hvis der ikke var så langt villedet jo være skønt en anden gang!jeg sender dig en PB!! I fald der er for langt, sætter jeg en seddel op ved købmanden, for mit håb er at finde en fast back-up. Der må da være nogle i nærheden, der vil bytte back-up hjælp 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havde jeg boet |
Rene/Pia |
08-08-2006 23:18 |
|
i Ørum. Endnu så havde jeg slået til med bytte ordningen. Men er desværre flyttet derfra i dag
Se vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/staldarthur Meget udstyr sælges/byttes
Dejlig privat hestetrailer udlejes Hjortshøj ved Århus kontakt pr mail. Vi kører også i Jylland og fyn med din hest(e)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha jamen |
|
|
er det ikke bare typisk ! (suk! Lige så sjovt som når ekspedienten siger "vi har lige solgt den sidste!!!) Håber der er andre flinke mennesker i nærområdet (og at du finder en back-up i dit nye!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Rene/Pia |
08-08-2006 23:25 |
|
Jeg kender nogle KANONE piger i ørum. De passede mine heste til UG når vi ikke var hjemme også huset- Jeg får besøg af den ene her i weekenden så kan jeg spørge hende, kender nogle andre også hvis det er...
Dejlig privat hestetrailer udlejes Hjortshøj ved Århus kontakt pr mail. Vi kører også i Jylland og fyn med din hest(e)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh ja, vil |
|
|
du det? Jeg har også lige kontaktet en sagesløs pige, der deler postnummer med mig og kun bor nogle kilometer herfra! Ja, der er ikke så langt til ørum hvis man har bil - vores pommes fritter er da varme endnu, når vi kommer hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rene/Pia |
08-08-2006 23:35 |
|
Heh... Hun har faktisk arbejdet i grillen. Hun har ikke køre kort da hun er 17 år men cykler gerne det gjorde de tit fra Ørum og så på TJK. Der er PÆNT langt. Men jeg skal høre hende ad ... Skriv gerne dit nummer i en PB Som sagt kender flere også en med bil men hun har mand og børn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|