Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mænd!!!
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 12:20

Kender i det, Kæresten har lige slået op. Man står som palle alene i verden. Med nyt job, stor hund, hest osv. Hvad pokker gør man?? hvordan kommer man videre?? Det er tæt på at være umuligt at finde at sted at bo med en stor sankt bernhards hund.

Håber i har nogle gode råd. Eller kender et sted jeg kan leje en lille gård eller værelse i holbæk området..

0
0
Svar på denne tråd

Man lægger planer
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 12:23

Og skaber noget at se frem til.

Så tager man den ene dag efter den anden .

Sådan går de 2 første ugen , så tager man en uge ad gangen, sådan går den næste mdr. og så efter 1 ½ mdr. er man på vej til en liv hvor man ikke tænke på ham /os hele tiden.

Små skridt , planer ;-)

Illum

Nogle mennesker er ganske enkelt ikke et svar værdig,og hvor det ene mennesker virker sofistikeret på nettet,fremstår andre bare patetiske.

0
0
Svar på denne tråd

åh ja de kære Mænd
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 12:26
Gid man ku leve uden dem, eller gå i kloster. Det er egentlig ikke fordi at jeg troede han sku være den reten af livet. Det er bare det der med alle ens planer..
0
0
Svar på denne tråd

træk på netværket
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 12:32

Ja, som Illum skriver - små skridt, find løsninger og træk på dit netværk en overgang.

Men... kan nu ikke lade være med at undre mig midt i alt det mistrøstige - hvorfor var du overhovedet sammen med/lagde planer med en du ikke mente var 'den'??

Op med humøret - et skridt af gangen. Og så.. kan man faktisk fint leve uden, hvis det er det - det er jo faktisk en af de ting der idag gør det så meget nemmere bare at trække følehornene til sig, hvis tingene ikke lige er som man vil.

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

cheer up.
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:03

som du siger, nyt job? det lyder da spændende en masse nye mennesker du lære at kende, et helt nyt netværk. Du har din store hund at kramme med når det hele bliver lidt for trist, og endda også en hest. Fokuser på alle de lyse sider af livet. Det får det hele til at virke mere overskueligt (og lyst ;) ).

Jeg er sikker på det nok skal løse sig med en lejlighed hvor du kan have din store bamse.

Måske viser "the only one" måske at befinde sig på din nye arbejdsplads? -spændende spændende. ;)

og husk på at intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

Måske var det at han nu slog op det bedste der nogensinde kunne ske for dig?

Måske ser det ikke sådan ud lige nu, men en gang ude i fremtiden vil det nok vise sig, når du siger med villa, vovse og manden i dit liv :)

Gry'en
*
Jeg er født sådan.
Hvad er din undskyldning?
*Medlem af DHPV*

0
0
Svar på denne tråd

hvor er i bare søde
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:08
Ja har heldigvis en sød veninde som låner mig bil. så jeg kan få alle mine ting væk her fra. Ja min bamse er blevet krammet meget i dag. Jeg var sammen med ham fordi, jeg troede det kunne ændre sig. Men han vidste det bare i dag at det ikke var ham. øv. skulle bare ha det ud af verdenen. og hører andres mening.
0
0
Svar på denne tråd

kender i nogle steder
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:11
overskrift. Her i slagelse eller Holbæk, hvor man kan bo?? Nogle gode hjemme sider.??
0
0
Svar på denne tråd

lidt links
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:24

Gry'en
*
Jeg er født sådan.
Hvad er din undskyldning?
*Medlem af DHPV*

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:50
Jeg kigger på det i aften
0
0
Svar på denne tråd

er det ikke frækt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 19:08
Man skal betale penge (545kr) for at se annoncørens oplysninger. Det er rigtig irriterende når man ikke har dankort..
0
0
Svar på denne tråd

Kvinder
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 22:00

Ja jeg endte jo i samme sitation, dog uden hunden.

Der var det konen der beholdt huset, og jeg maatte sove paa venners sofa, indtil jeg fandt et sted at bo.

Der var meget snak om denne type web sites paa Kontant sidst jeg var hjemme. Pas paa det ikke er et af disse sites du betaler pengene til.

Den blaa avis har ogsaa lejligheds anoncer, og det er noget billigere.

Frank

0
0
Svar på denne tråd

lejere...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2006 07:38

jeg har også haft en gammel "veninde " der landede i dén situation... når veninde er i "" er det fordi hun pludselig en aften(under påskud at skulle besøge kæresten som hun var blevet "smidt ud" af-og det var jo en god ting mente jeg for at redde forholdet..)i nattens mulm og mørke- flytter alle sine ting... Dvs næste morgen finder vi ud af værelset er tomt- og der er malet med sprayfarve på væggen!!! ikke lige dét man forventer- tomt værelse udlejes- nu med grafitti!!

Så viser det sig at hun er tilbage hos kæresten- men da jeg kontakter hende mht. husleje og ny maling til min væg- så er der ingen respons!! samt viser det sig at hun er typen der konstant skifter tlf nummer- for så det jo helt klart nemmere at få fat i hende.. og nå ja.. glemte da lige at nævne at jeg faktisk havde hjulpet hende med at flytte ud fra kærestens lejlighed til at starte med... stor hund og al oppakning!

Så ville lige advare derude... pas på hvem I tager ind!

0
0
Svar på denne tråd

inden...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2006 09:31

inden jeg blev gift havde jeg mit eget, min lejlighed med kæresterne som kun boede der.. det er den bedste løsning, så er man da ikke boligløs..

men små skridt og se frem ad.. som en god ven sagde til mig.. ingen problemer er større end de kan løses.. og det er jo faktisk rigtigt, selv om at man i visse situationer kan føle, at det hele er noget lo..

håber det bedste for dig

Sussie

bridgetownranch.hestesider.dk/

Shampoo sælges til pelsdyr, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider