|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Årh hvor er den SEJ!! Gad vide hvad sådan en koster?
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen - Nellie, min skotske prinsesse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sasædaæsdk |
|
|
Sejt.. Gad også godt vide hvad sådan en koster?
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erm.. ja... ok.. |
| Forfatter:  |
Traverskravl |
| Dato:  |
03-08-2006 11:44 |
|
 Det er jo bare underligt? Desuden tror jeg sådan en fætter er pænt dyr og bestemt kun for hollywood celebrities der behandler deres heste som deres chihuahua'er... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa hvorfor ikk |
Tine85 |
03-08-2006 11:52 |
|
nu har deres varemærke jo altid været et bid så ja en sadel måtte da komme - hva så med et par lækre ridestøvler som macher sadlen Tør da slet ikk tænke på hva sadel koster når bare en lille håndtaske snildt koster 10.000 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gucci-sadel .. |
Kate Andersen |
03-08-2006 11:54 |
|
Jeg tror nu ikke, at den er beregnet til at bruge til ridning, men bare til pynt. Men ih, hvor kunne det dog være sejt at have sådan en. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Joe... Du er super skøn.. Du er bare Den perfekte hest til mig.. Håber du går gennem dyrelæge tjek.. Kryds fingre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, især |
gu-ku-vi |
03-08-2006 12:25 |
|
når man tænker på at for nogle år siden var en hel staldfuld arabere døden nær af sult på hans stutteri i England. Gunni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støvler. |
|
|
Støvlerne til, kan man finde hvis man klikker lidt længere frem  Hvis det altså er at man ikke har problemer med at ride i høje hæle...  Hej fra Rikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gunni... |
Mette J |
03-08-2006 12:28 |
|
..hvad er det for noget - har du et link?
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nydelig... |
|
|
... men skal de vise den liggende på en hest, som det lidt ser ud som om den gør, kunne de da lægge den p en hvor den passede. På det billede ligger den jo aldeles underligt, og ser meget forkert ud. Nej, så hellere en Jaguar - hvis man SKAL gå efter den slags (kræver jo selvfølgelig at der også står Jaguar på den bil der trækker den matchende trailer) jts.jupitertack.com/jt..._id=BS7400
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh - ja... |
Mette J |
03-08-2006 12:45 |
|
..nu var mit indlæg jo ment lidt ironisk - for nej, jeg tror nu heller ikke, at den er brugbar - men nærmere en pyntegenstand  Synes bare det var lidt morsomt 
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Tjaa, vil nu hellere have den i en dressurmodel  Fedt at bøjlerne også er Gucci! Gad vide hvad prisen er... 
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog!
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Haha.. Hvor er den cool. Mon den kan fås som dressursadel  £isbeth: Jeg synes det ligner en bøjet træ bom, den ligger på. Den er i hvert fald for klar/blank til at det kan være en hest. Mvh. Julie
--- Stald Vodagergård - Dansk Oldenborg Avl
Nu kan jeg snart kalde mig rytter igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| rshgreheh |
|
|
Super fedt at deres tasker har 'bid' på osv men den sadel er simpelthen for langt ude. men der er jo nogle få her i dk der har fået specialproduceret guccisadler.
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gucci... |
LGS00 |
03-08-2006 14:29 |
|
Den er da super flot. Hvorfor i alverden skulle de dog lave en sadel kun til pynt, som man ikke kan ride i?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig er den til at ride i |
|
|
Det er ikke ualmindeligt at firmaer der laver lædervarer også laver sadler, tit er det faktisk den anden vej rundt, altså at gamle sadelmagerier og ridestøvlemagere begynder at producere andre læder-luksusvarer, som nogen også nævner gør Hermes det samme, og hvor mange sadelmagerier laver ikke også tasker og andet? Jeg har da en Kieffer-pung  Det er så bare lige forskelligt hvilke der slår igennem med de andre varer, så de ligefrem bliver et 'navn' udenfor hestekredse. Jeg vil også ha en GUCCI-sadel 
"It's not why you're weak, but what will make you strong" U2
Søger fuldtidsjob som webprogrammør i Århus Amt.
Freelance webdesign tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærligt |
Moon-face |
03-08-2006 14:42 |
|
jeg er da glad for min hest ikke skal have den. den er simpelhen så dyr.. at ..jaa. du ville kunne have råd til at PLIT ny bil du!. neeej .. så hellere en ordenlig sadel man kan bruge .. og ikke en man ikke kan fordi den er så dyr.. ja så står den og samler støv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaguars sadler. |
Camilla (Felur) |
03-08-2006 14:51 |
|
Min lillesøster har redet i en Jaguar dressursadel i England.
Den kostede den bedre del af en god månedsløn, men var også helt klart pengene værd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay - det ... |
Mette J |
03-08-2006 15:02 |
|
..havde jeg ikke regnet med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ork det er da |
|
|
en gammel nyhed - er der ikke nogen der har set sheriffen skyder på det hele (blazing sadles) med Mel Brooks ? Der har sheriffen da både gucci sadel og gucci sadeltasker  Mvh. Louise
Én gang araber -altid araber !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Factory outlet |
Pia F-J |
03-08-2006 15:45 |
|
Hej, Jeg har 3 år i træk taget på ferie i Toscana, Italien og da jeg elsker at shoppe, har jeg selvfølgelig hver gang besøgt et stort factory outlet nær Firenze. I dette outlet er der også en Gucci butik og alle årene har der været Gucci sadel, hovedtøj, ridehjelm m.m. Jeg synes nu, at det ser ganske lækkert ud (bortset fra at det er en springsadel), men jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske, hvor meget det kostede. Men der vil nok være penge at spare, hvis der skulle være nogle interesserede  // Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hvis vi solgte vore heste |
inger christensen |
03-08-2006 16:46 |
|
solgte gården og alt vores rideudstyr, havde vi måske råd til sådan en sadel 
IMC. Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ hvor sejt |
JLykke |
03-08-2006 18:08 |
|
Sælges! Bates Isabel Werth dressur sadel med cair. Stübben kandar, en masse underlag. Rigtig praktisk trendy hundetaske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gucci sadel |
|
|
jo tark  ej jeg forventede at se en sadel der bare var overpyntet med guccimønster men den er faktisk ret flot. ærgeligt man ikk er springrytter  men tror nu os det bare et en pyntegenstand
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har kun en ting at sige |
ane jensen |
03-08-2006 19:45 |
|
Jeg synes Gucci skal holde sig til at lave tasker og bælter, ville aldrig betale de penge den sadel må koste... Men synes så heller ikke den sadel er pæn på nogen måde.. Ja undskyld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja okay da |
|
|
I skal da nok ikke regne med at den sadel koster helt vildt meget, da de jo ikke rigtig har lavet sadler først, så den skal først markedsføres og sælges under rimelighedens grænser.. og hvorfor kan Gucci ikke lave sadler, de kan da være ligeså gode til det som alle andre.. det kan være de er i samarbejder med nogen f.eks. Stübben.. ja hvem ved.. Jeg synes nu den ser lækker ud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christine... |
Mette J |
03-08-2006 20:24 |
|
..prøv at læse Pia F-J's indlæg --> De har åbenbart gjort det længe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajaja |
|
|
Rolig dér ikk.. Derfor må den da stadig ikke koste en herregård bare fordi det er Gucci.. Koster nok ikke mere end en dyr Stübben eller Passier..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh... |
Mette J |
03-08-2006 20:32 |
|
..Hvad har jeg misforstået?! "Rolig selv"  Hvad læser du med usynlig skrift mellem linierne, som jeg ikke selv mindes at have skrevet?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
hey.. Synes den er totalt FED!  Nu er jeg også lidt af et mærkedyr hehe.. Sådan en ville jeg gerne eje..  Mvh Fie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
PS.. Kan også rigtig godt lide taskerne, de er da for seje hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juelmand |
|
|
Jeg vil have et Gucci bid 
Mvh. Rikke med Escape Dance Stald DM * Nu også med føl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| enormt fed |
|
|
men mon ikke der kun er lavet få sådan til speciel prize fore u folk...
Jeg har min egen mening og den står jeg ved! Mangler du et sted til din hest i Skive omr.? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter
Adopter en Greyhound? Kontakt mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad koster |
JLykke |
03-08-2006 21:03 |
|
deres hesteudstyr
Sælges! Bates Isabel Werth dressur sadel med cair. Stübben kandar, en masse underlag. Rigtig praktisk trendy hundetaske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
MUMS! Mig ha' 
Sådan en må jeg da bare eje (men jeg skulle nok lige købe en hest først )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe, fedt |
|
|
Jo jo - den er da egentlig ret fed  Men nok liiidt for meget for mig alligevel... Det ender da med at Louis Viton går i selvsving og begynder på noget lignende  Faktisk, også på GUCCI's hjemmeside (samme link) så hvis man ser på de bid de har på taskerne, er de faktisk utrolig "virkelige" og ligner virkelig meget rigtige... 3-delt og med rund midterflade - sådan et kunne jeg da godt tænke mig  Jaja hvad der ik alt findes nu om dage 
- Scirrocco Ashk
Ejer af en broget skønling 
FJORDHESTEN - kan stadig og vil altid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Jeg kender skam én på amager der rider rundt i en Jaguar sadel. Den er dog kun en midlertidig sadel som skal fungere indtil 'den rigtig gode sadel' ankommer. Dét er en håndsyet Spirig sadel. Og den koster den bedre halvdel af to månedslønne... 
Med Venlig Hilsen Scarface "Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
SmukkePapaya |
03-08-2006 22:08 |
|
Jeg syntes at det er nogeet opreklameret fis, at der pludselig også skal være guccisadler. Jeg ved godtjeg sikkert bliver hakket ned på over denne holdning, mentit og ofte syntes jeg at ridning ender med at blive et spørgsmål om at blære sig med det flotteste, fedeste og dyreste mærkevareudstyr. Og at GUCCI pludselig producerer sadler, syntes jeg er et ret godt bidrag dertil. Det kan da godt være at det er en enorm god sdel, men alligevel syntes jeg det virker ret .. hmm.. ja, jeg har svært ved at finde ord for det. Hvorfor ikke bare ride fordi det er sjovt, og ride med det udstyr, der passer hesten bedst? (her ved jeg godt jeg ikke skal udtale mig og GUCCIS pasform til hesten, da jeg ikke kender modellen - OG jeg kunne heller aldrig finde på at købe sadlen.) Syntes simpelthen man med en GUCCI-sadel udstråler alt f or meget "her kommer jeg og jeg vil gerne udstråle at jeg hr røven fuld af penge"...
~ 'En hest kommer sjældent alene' ~ Kuren er skudt igang  Startdag: 03.07.06 Startvægt: 69 kg Vægt nu: 64,0 kg Tab ialt: 5,0 kg Tilbage: 9,0 kg Mål: 55 kg ^Signaturen er lavet med inspiration fra Shetter ^ Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
kan fortælle de er beregnet til at ride i, og man sidder af helvede til i dem. det er mine affaringer, har redet i et par stykker, (red for en eller anden engelsk baron filihut) hvis kone self. have sørget for Gucci sadler puuhha, aldrig i mit liv skal jeg ha det. tilgengæld er jeg ejer af en del af deres tasker 
Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor. - say what ya want,im still numba 1 MEDLEM AF DHPV. Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub. DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| total blær... |
|
|
det er da for cool!!! mon den findes i sort??? ej pjat den får jeg sgu nok aldrig råd til, men man må godt dagdrømme lidt... NØØØJJJ... den ville være smart på kutten... 
Bokse udlejes se præsentation.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth (Ballo) |
Bækgård |
03-08-2006 23:08 |
|
Hvis du kigger godt efter kan du se at det er en træhest den ligger på altså en form for buk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Mette J: Du lavede et udråbstegn og på korrekt dansk betegnes det som værende et råb, eller en aggresiv måde at udtrykke sig på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dkdkfdkfjdk |
|
|
Hvis jeg havde råd til sådan en sadel, ville jeg nok hellere bruge pengene til en godt uddannet hest... - Kommer forresten til at tænke på barber-stole; de dersens med fletmønster på sædet. Efter 10 min på sådan en stol har man et flot aftryk på baller og lår. Har man så Gucci-logo på måsen efter en tur i sådan en sadel??? KH Pia
- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Saa hellere |
Flare63 |
04-08-2006 05:02 |
|
Jeg ville hellere bruge pengene paa undervisning. Det er altsaa ikke udstyret der goer rytteren. Jeg ville hellere ride godt i en billig sadel, end daarligt i en dyr. Jeg maa indroemme at jeg har svaert ved at se hvad faar folk til at betale den slags penge, for saadan en taske eller en for den sags skyld en sadel. Er det hele virkelig saa overfladisk? Er der virkelig nogen der bliver lykkeligere af at have saadan en taske eller sadel? Hvis det kan goere folk lykkeligere, saa manglker de vist et eller andet i deres liv. Hvis jeg havde pengene, ville jeg faa custom lavet en sadel. Den skal vaere i laeder fra J & E Sedgwick garveriet, og saa skal den have svineskinds saede. Saa skal den laves af en af de gamle engelske mestre. Hvis der er nogen der har haft et stykke J & E Sedgwick laeder mellem deres fingre, saa hved de hvad jeg taler om. Ellers skal det vaere en ny western sadel. Den skulle i saa fald laves af King saddlery i Wyoming. Don King laver desvaerre ikke sadler mere, men den sidste han solgte var til den Saudi Arabiske ambassadoer, for en ikke opgivet pris. Ellers skulle den laves af RC Bean Saddlery i Star Idaho. Den skulle vaere af Herman Oak Skirting laeder. Jeg ville heller faa min sadel lavet af en sand mester, end et maerkefirma der laver tasker og belter. Hav det hyggeligt Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
*$uper Tino* |
04-08-2006 15:27 |
|
Flere af tingene havde de da vi var i London, så har både set dem og rørt dem IRL. Men sadlen havde de dog ikke...
Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes I believe in Karma, what you give is what you get returned I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned - Savage Garden Darren H. & Daniel J.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
SmukkePapaya: De fleste er sikkert enige med dig (jeg er i hvert fald), men det derfor er det da sjovt nok at drømme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christine... |
Mette J |
04-08-2006 15:59 |
|
..jeg håber da ikke, at du føler dig "ramt" hver gang, der bliver brugt ! herinde  "Korrekt dansk" Aha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frank... |
Mette J |
04-08-2006 16:10 |
|
.. ja gad vide om man bliver lykkelig af tasker købt i et bestemt mærke?! Jeg tror det ikke.. Jeg vil nok nærmere betegne det som en livsstil  Det er vel lidt a la, at du selv ønsker/drømmer om at købe en sadel af de mærker, du nævner.. Er det ikke lidt af det samme? Det læder, du nævner - er det ik en mærkevare indenfor læderfaget? For bliver du lykkeligere af en mærke læder sadel  Nej vel - det er jo nok nærmere, hvad vi synes er kvalitet  Nogle foretrækker at købe tasker i kvalitet - og andre foretrækker at købe sadel i kvalitet  Og sådan er vi bare så forskellige.. Jeg foretrækker så at købe begge dele  Dog kunne jeg ikke finde på at købe denne Gucci sadel, da jeg simpelthen aldrig tidligere har hørt nogle erfaringer om dette produkt - hvorimod en ANKY (der vel også er et mærkeprodukt?!) er bredere præsenteret på sadelmarkedet  PS: Hvordan kan det være, at du foretrækker svineskind frem for f.eks. kalve? Jeg har nemlig ikke en dyt forstand på skind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette j |
smukke-ped |
04-08-2006 16:48 |
|
ja jeg bliver lykkelig af louis vuitton...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
Flare63 |
04-08-2006 17:53 |
|
MetteJ: Jeg koeber ikke sadlen for maerket, men derimod Fordi det er kvalitet. Hvorgfor svieskind? Svineskin er det traditionelle, og mest slidstaerke. En sadel med de produkter ville nok koste det halve af en Gucci sadel, men saa vile den til gengaeld ogsaa vaere noget bedre end Gucci sadlen. J.E. Sedgwick(1900) og Hermann Oak(1881) er maerkevarer, men ikee i den forstand du forstaar maekevarer. Det er maerkevarer fordi de lever udsoegt kvalitet, ikke fordi de er paa mode. Hav det hyggeligt Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hermes |
Tralle-trold |
04-08-2006 18:39 |
|
har også saler. dressursalen "corlando" til Hermes koster 48 500,- dersom noen ikke vet hva de skal gjøre med 50 000,- så kan de jo kjøpe en sal som ikke naboen har i hvert fall. Bilder av den kan sees her i linket under www.ingdams.com/svensk...vensk.html Får ikke frem noe bilde av Guccisalen jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet nyt under solen... |
|
|
At Gucci laver sadler er nu intet nyt under solen - det har de rent faktisk lavet i flere år efterhånden... Sadlerne er beregnet til at ride i - men om de er behagelige skal jeg ikke kunne udtale mig om. Kan forøvrigt oplyse at de tidligere også har lavet western sadler m.v. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RC Bean Rodeo Sadel |
Flare63 |
04-08-2006 19:53 |
|
Proev at se denne sadel. Alene toolingen af den tog over 3 maaneder. Den blev lavet specielt til en udstilling ved Pro Rodeo Hall of Fame 2003. Sadlen er et absolut museums stykke, lavet af en verden bedste laeder toolere Rick Bean. De har en lille sadel shop lidt oppe af gaden fra hvor jeg boede. Den ene bror laver bommene, den anden tooler og den tredie har saa sadel shoppen. www.rcbean.com/nearside-rodeo.htm Den blev vist nok solgt for $29.900. Det er jo saa lige 180.000 Kr. Proev at se paa de enkelte billeder. Giddy up Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvem skorer kassen ? |
Flare63 |
04-08-2006 20:22 |
|
Tralle-Trold: Naar man jo saa ser den samme Hermes sadel til $4.600 = 27.000Kr. hos Dover saddlery, saa kan man jo spoerge om hvem der skorer kasse. www.doversaddlery.com/...e+Saddle_E_ De 48.500 Svenske Kroner svarer jo saa ogsaa til 39.300 Danske Kr. Ja det er dyrt at ride i Danmark. Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.! |
|
|
Chanel gider da ikke ride med GUCCI.. Det er jo en konkurrent!
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridetøj & udstyr er mode ! |
|
|
Haha. Min mor købte faktisk en gucci taske, hvor jeg lavede grin med at der var et bid på den, og så er det fordi at ridning & rideudstyr er på mode 
Whatever I can be like the devel  Bam margera & HIM <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her kommer prisen så: |
|
|
Hejsa! Jeg sad igår og læste dette indlæg, og blev simpelthen så nysgerrig efter at kende prisen, at jeg besøgte Gucci-butikken på Østergade (Strøget) idag, og spurgte efter den. Den venlige ekspedient fortalte mig at Gucci rent faktisk startede med at lave sadler og andre lædervare i sin tid, og først senere begyndte at designe de lækre tasker, bælter og sko som man kan købe idag. Prisen på sadlen ligger på omkring de 50.000 kr, og kan kun købes i de større butikker - altså London, Paris osv. Så ved i det!!  Venlig hilsen Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
MetteJ: Kieffer's gamle sadler er også lavet af svineskind, hvilket er grunden til, at en 20 år gammel sadel, kan ligne en man lige har fået hjem fra butikken, min mor har ikke mindre end 2 på hhv. 23 og 28 år, og de har ingen skrammer eller slidemærker, selvom de er blevet brugt meget af både hende og mig. Det eneste der er, er dressur sadlen har et lille hakpå forsvidslen, fordi en hest har bidt i den(ikke en af vores, da vi passer på sadlerne, men en på rideskolen, som næsten satte hendes hest's snude ned i sadlen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hved faktisk ikke hvorfor |
Flare63 |
04-08-2006 22:30 |
|
Jeg hved ikke om stadig bruger svineskind mere, og hvis ikke goer hvorfor de stoppede. Det koster stor set det samme som almindelig skirting back, men selvfolgelig, er det en ting mere at have paa lager. I det hele taget er der mange ting i moderne sadelmageri jeg ikke forstaar, men jeg hved bare at jeg faar kuldegysninger, naar jeg ser rigtig flot laederarbejde. Der er dog ikke mange der gider betale ekstra for kvalitet, og for at det rent faktisk er haandsyet. Hav det hyggeligt Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op! |
Mette J |
05-08-2006 09:43 |
|
Der kan man bare se med de gamle sadler, der holder i hundrede år er lavet af svineskind! Jeg troede faktisk, at svineskind var det billigste  Sara: Hehe hvor sjovt at du var inde at spørge.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bruno del grange. |
|
|
Jeg synes faktisk den ligner min bruno del grange sadel på en prik... altså hvis man fjerner alle de Gucci aftryk. Men flot, det er den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| first page... |
Nuna med Stepper! |
05-08-2006 12:31 |
|
hvor står first page?  ...hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Garvning |
Flare63 |
05-08-2006 12:38 |
|
MetteJ Det er kun saedet der normalt blev lavet af svineskind. Resten af sadlen var stadig lavet af almindeligt laeder. Naar man garver laederet som det for eksempel bliver garvet af de gode garverier, saa kan selve garve prodcessen tage fra 3 til 8 maaneder. Saa i sidste ende er det selve garve processen der koster en masse penge. En anden sjov til trivia med laeder. Hvad er det bedste laeder at lave cowboy stoevler af? Det er saament skindet fra strudseben. De er saa ogsaa lige dyre. Giddy up Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra strudseben... |
Mette J |
05-08-2006 12:42 |
|
Jeg lærer da heldigvis noget nyt hver dag  Nuna med Stepper: Det står nederst til venstre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
Nuna med Stepper! |
05-08-2006 13:01 |
|
tak...men jeg må hellere droppe det, er så dum kan ikke finde det?...hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Øv øv.. |
|
|
Jeg kan ikke se den.. Det er kun menuen i siden som jeg kan se..  Nogen som har et billede af den??..(:
<3 Good As Perfect <3 Heste er ikke ondskabsfulde, for de bærer ikke nag
Ledig boks i området 8660/8362 kontakt mig i min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her |
Charlotte r |
05-08-2006 19:53 |
|
Jeg kan heller ikke finde den der "first page"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhh |
nimbusolivia |
05-08-2006 20:06 |
|
hvor er det ?? jeg kan altså ikke finde det ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gucci... |
miss_snitte |
05-08-2006 21:17 |
|
tror måske siden er gået ned, jeg kan heller ikk komme ind og se den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gucci sadel |
|
|
Mette J: Man kan ikke lade være når man er så nysgerrig som jeg er...og nu kender alle de nysgerrige HN´er også prisen, så det var "besværet" værd  Venlig hilsen Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede |
|
|
er der ikke lige en der kan sætte et billed ind af den gucci sadel. kan ikke finde den der inde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så den i italien! |
Isabel med faucon marcel |
05-08-2006 22:59 |
|
Og det er da det værste @!#$ !! Om jeg gad gi sååå mange penge for en skide sadel med gucci på .. det er en plastic sadel ligner og føles det som.. ville ALDRIg i mit liv købe den ..
Faucon Marcel. 12 år. vallak. Brun. kat. 1 pony. Kender du noget til hans fortid??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den koster |
Isabel med faucon marcel |
05-08-2006 23:06 |
|
29 000 .- DANSKE KRONER !!! Og du kan også få et hovedtøj og en strigle med til 25 000 .-
SINDSYGT !
Faucon Marcel. 12 år. vallak. Brun. kat. 1 pony. Kender du noget til hans fortid??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijyuthgref |
xLaaalaaah |
22-07-2007 17:11 |
|
Come On!!! kan ikke finde "first page" deter slet ikke noget på siden der står det!!! Please!!! sæt et billede ind af den! jeg vil bare SÅ gerne se den!!! AAARGGHH!!! bliver helt desperat 
»Laura & Marco « ' Nu også med æslet Hedda ' ' Oliver & Tim, I vil altid være i mit hjerte <'33 '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xLaaalaaah |
|
|
tråden er fra 2006  jeg har desværre ikke et billede.
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig! Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem  -Og det går stærkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
Sørine Svendsen ♥xxSørinexxb |
22-07-2007 18:00 |
|
kan ikke finde den, er der ikke en engel der vil sætte et billede ind  kan ikke se at der står "first page" på siden. HJÆLP!
Provokerende? - Ja, men på den charmerende måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guccisadel |
|
|
Sørine Svendsen: Gå ind på min præsentation og se et billede af den. Jeg kunne ikke lade være med at gemme det, da tråden i sin tid blev startet - den er bare så fin  Jeg var inde i Gucci på strøget for at spørge om prisen da tråden var aktuel, og da lå den på ca. 50.000 kr  Med venlig hilsen Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak |
|
|
Usadsb... det var dog skønt.. Ved ikk hvor LAAANG tid jeg har brugt på at bladre rundt i GUCCI s "katalog" og bare følt mig mere og mere dum over ikke at kunne finde den sadel.. og så kommer du med dine forløsende ord... he he.. Den er lækkert udført.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lll |
23-07-2007 10:54 |
|
hehe, mange tak  det ligner plastic, eller noget andet, ikke læder til 50000 ihvertfald 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan altså |
|
|
ikke finde billdet af sadlen på guccis hjemmeside er der ikke nogen der kan hjælpe mig??? jeg vil os se den!!! kh m
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan |
Hurricane ♥fleur♥ |
23-07-2007 12:49 |
|
heller ikke finde den! Øv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjkkk |
Louise ♥MaltheogMaritza♥ |
23-07-2007 13:31 |
|
jeg kan heller ik finde det der ''first page''
Mister Malthe <3 (min dressurpony) Strandagers Maritza <3 (Min dressurpony) Skovgaardens Aribal <3 (Min Juniorhest) Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest) WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv at ... |
Mette J |
23-07-2007 13:36 |
|
..læse de sidste ca. 20 indlæg i denne tråd - og I vil finde svar på jeres spørgsmål 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :S:S:S:S |
|
|
FØJ Ikke noget jeg ville bruge. Den er da godt nok nådesløst så gr*m og lav bagtil . Har ikke noget imod dem der synes den er pæn, men helt ærligt, den ligner en saddel fra 80/90'erne. Havde det til gengæld været et underlag med guldbrodderi, var det en anden sag. Men er da fascineret over at de laver sådan noget, så klassisk, som en sadel. Stor hånd til Gucci, hvad bliver det næste, Luis Vuitton Hovedtøj med D&G underlag og Prada fortøj og Chanell bandager og gamacher, alt sammen med lammeskin og "reklameskiltet" printet ind over det hele så INGEN er i tvivl om hvad mærker man bruger  Er helt iorden i synes det er sejt, bare jeg ikke skal ride med det.  Det er ikke for at træde på nogen eller gøre nogen sure, men siger kun min mening som alle andre.  - Er der andre som heller ikke kan lide den, eller er det bare mig som ikke bryder sig om mærkevare generelt.
"Money is not everything, freedom is everything" -Citat: Mig selv  Pony efterlyses. Jan Christensen, Tarm, skimmel, 1'er. Se præsentation for billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha da da |
|
|
Den er fin   Men så skal der også være trense og martingalle til, ellers er det ikke fedt Hvis jeg vindet i lotto skal de blive min konkurrence sadel.. 
Med venlig Hilsen Louise
R.I.P Nuser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| corlando... |
|
|
det er da helt vildt så dyr den er, og den er ikke engang pæn!!!  puhaaa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhn0507 |
|
|
Neej, måske ikke.  ville godt nok ikke bruge mine penge på sådan noget.
"Money is not everything, freedom is everything" -Citat: Mig selv  Pony efterlyses. Jan Christensen, Tarm, skimmel, 1'er. Se præsentation for billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Syntes den er okey pæn, men især farven er fantastisk 
Lykkelig ejer af Mufasa, den skønneste fuldblod =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
beritH |
23-07-2007 15:44 |
|
Personligt ville jeg nu hellere have en sadel der passer til hesten, om der er Gucci logoer på den, er for mig inderligt uinteressant - og det er det givetvis også for hesten. Bare det at de kan finde på at fotografere på en bom, hvor den ligger fuldstændigt ude af balance, gør at jeg under ingen omstændigheder ville overveje det. For mig ser det ud til at de ikke aner hvad de har med at gøre. BeritH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på en bom |
smukke-ped |
23-07-2007 15:57 |
|
det er da utrolig hvad folk lige kan udlede af et par billeder... jeg er sikker på det er noget rigtigt lækkert læder...og jeg er sikker på at selv om den ligger på en bom,har det ingen betydning for hvordan den er i virkeligheden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaaa |
23-07-2007 19:24 |
|
Farven er da mega pæn, men synes min nyindkøbte sadel til sølle 6500 virker lidt mere praktisk og "hestevenlig."
Mon ikke de har kedet sig lidt og så ville de lige se om de imponere med en sadel. Fede tasker, det skal de vist holde sig til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Katrine ♣KatrineP♣ |
23-07-2007 19:29 |
|
Wow, hvor er den FED! Men hvis jeg havde så mange penge, og købte den, ville jeg ALDRIG turde ride i den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blå og rød lædersadel? |
|
|
jeg har et billede af en blå og en rød spring sadel i læder som kan købes for ca 7000 kr og man kan få trense til. kan bare ikke finde ud af at lægge det herind, men flotte det er de.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| på en bom |
beritH |
24-07-2007 08:58 |
|
Ja jeg håber da, det er en bom den ligger på, for hvis det er en hest, er det da meget værre. At man fotograferer sadlen på en bom er da OK, men man KUNNE da have gjort sig den ulejlighed at finde en bom der passer i bredden og så ellers lægge sadlen i balance, før man tog billedet. BeritH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|