Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Virus på balancenerven
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 08:56

Øv øv øv.

Jeg går her og føler mig konstant søsyg. Jeg har fået konstateret en virus på balancenerven. Jeg bliver helt rundt på gulvet hvis jeg ser folk bevæge sig, eller jeg selv skal bevæge mig rundt. Og ridning er komplet umuligt, så sejler det hele da først.

Så nu sidder jeg her hjemme og må ingenting, hverken bil, hest eller arbejde. Totalt skod.

Er der andre der har prøvet det?

Og hvor lang tid går der før man er "normal" igen?

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 08:59

det hele 2 gange.

Og det er møg ubehageligt. Den første gang troede jeg at jeg havde sovet for lidt, overreagerede osv osv, så jeg fortsatte med dagens dont. Hvilket ikke gik særlig godt.Efter 2 dage måtte jeg opgive og gå til lægen, som relativ hurtigt konstaterede hvad der var galt.

Jeg mener at jeg gik med det ca 1½ uge første gang.

Anden gang genkendte jeg symptomerne hurtigt og blev i sengen og passede godt på mig selv, og fik det overstået på en lille uge.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 09:03

Men min far havde haft det... Jeg syntes han gik med det i lan tid, kan dog ikke huske hvor længe. Men syntes han slingrede og gik noglegang ind på døre/paneler - så godt nok ikke sjovt ud...

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 09:07

Det kan beskrives lidt lissom en brændert, hvor man er så fuld at det hele snurrer rundt og man er nødt til at holde ved noget for at få det til at stå stille (ikke fordi jeg har prøvet at være så fuld ).

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 09:07

Ja, det har jeg prøvet hele to gange og jeg må desværre sige, at det godt kan trække ud. Der er jo ikke ET sygdomstilfælde der ligner hindanden, men det kan altså godt tage tid, da det jo er en virus.

Jeg vil råde dig til at tage den med ro og så kun bevæge dig rundt, når du har det ok og HUSK at lægge dig ned, når du føler dig svimmel igen. Søsygetabeletter kan i slemme tilfælde hjælpe, men KUN når det er allerværst. Dem kan du få i håndkøb, men de kan godt sløve dig lidt.

Jeg ved godt at det er skod at skulle holde sig i ro, men gør du det ikke, så forlænger du bare din tilstand og vi kan jo hurtigt blive eninge om, at det absolut ikke er det fedeste at ha en virus på balancenerven!

Har du kvalme, så kan noget kvalmestillende hjælpe dig, det kan du få hos din læge.

God bedring.

Mange hilsner fra Anja.
0
0
Svar på denne tråd

2 gange
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 10:07

Jeg har også haft det 2 gange. Første gang var det virkelig slemt. Havde rigtig meget kvalme og lå på sofaen i en uge inden jeg gik til læge. Herefter gik der ca 3 dage hvor jeg var meget dårlig men så gik det lidt væk så jeg kunne tage på arbejde. Jeg var stadig svimmel i en uge efter det men ikke så meget at jeg ikke kunne stå op.

Anden gang var ikke så slemt. Der gik en lille uge.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har os prøvet
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 10:15

det

ved mig hjalp søsygetabelletterne godt... og apoteker damen sagde masser af frisk luft og vand der gik ca. 1,5 uge og lige et godt råd lad være med at tage ud og drikke lige bagefter

jeg kan dog stadig have det en lille smule men kun f.eks hvis jeg ligger mig ned eller drejer hovedet for hurtigt... desuden er der ting jeg ikke kan længere f.eks simulatorer med bevægelser og gå op i en hoppeborg hbor børnene hopper i

jeg fik det lige efter jeg havde haft influenza og 4 dage før var jeg blevet sparket i hovedet af en hest jeg røg af (heldigvis uden på ridehjelmen men det gjorde ret ondt)

"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free"

MEMENTO TE MORTALEM ESSE

Husk du er dødelig

0
0
Svar på denne tråd

gisp...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 10:43

1½ uge, det er lang tid, især når jeg skulle have arbejdet både lørdag og søndag. Men min læge sagde også at jeg tidligst måtte arbejde på mandag, så det må jeg hellere rette mig efter.

Det værste er godt nok at jeg ikke må/kan ride, det har jeg gjort de sidste par dage, inden det gik op for mig hvad det var jeg fejlede. Og det var direkte ubehageligt. For man føler slet ikke at man sidder på hesten. Og så føler man sig som en sprit-rytter.

Og bilen er også forbudt :-(

Så her sidder jeg på 9. sal og glor ud i luften.

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 13:22

har det og kunne ikke sidde på en hest i et ½ år

Hvis man lige fik drejet sig for hurtigt, kigget til siderne, eller op - fik jeg det rigtig dårligt.

Er glad for at jeg slap af med det igen.

God bedring!

Mange venlige hilsner

Maria

OBS: NY HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB
Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Husk GB :D
0
0
Svar på denne tråd

Nu er det ikke
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 13:26

for at skræmme, men min tidligere svigermor, hun har det kronisk nu. Hun blev førtids pensionist i en alder af 45 år, og lever med det dagligt. Dog er der dage hvor det faktisk er væk, og andre dage ligger hun i sengen og er meget syg.

Jeg håber for alti verden ikke du er lige så hårdt ramt!!!

Rigtig god bedring!

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

går med et lige nu
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 13:36
og har haft det i 4 mndr nu og mine udsigter siger det kan tage op til et halvt år el for evigt..

Jeg har min egen mening og den står jeg ved!

Mangler du et sted til din hest i Skive omr.? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter

Adopter en Greyhound? Kontakt mig

0
0
Svar på denne tråd

Har tidligere været
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 13:44

betegnelsen læger brugte, når man rent faktisk ikke vidste hvad der var galt. Det lyder lidt bedre med en virus på balancenerven end:

"Jeg kan se du har hovedpine og er svimmel, men jeg ved ikke hvad det skyldes og kan derfor ikke hjælpe dig".

Ovenstående er ikke noget jeg har fundet på, det er rent faktisk min egen læge, der har sagt det, inden at man blev klar over det med løse øresten.

Når du besøger din læge igen kan du spørge om det med løse øresten.

Kranio sakral terapi kan være en løsning.

www.klinikkropogsind.dk

Med venlig hilsen

Per Beinov

0
0
Svar på denne tråd

Virus på balancenerven...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 14:05

Ikke for at skræmme nogen, men jeg har haft det siden medio 1990'erne.

I perioder mærker jeg intet til det, og i andre perioder kan jeg knap nok se TV, uden at det hele snurrer/drejer rundt for mig.

Det værste tilfælde var dog - da jeg kørte bil - og træerne pludselig stod på hovedet og bilerne kørte rundt som en karusel..

Hvis man har virus på balancenerven - skal man være ekstra påpasselig, hvis man kører bil/er chauffør.

Fordi - hvis der sker et uheld, og det ikke er ens skyld, så vil man alligevel få pålagt en del af skylden - pga virus på balancenerven.

Ovenstående er hvad forskellige ørerlæger har oplyst om...

Håber, at du snarest slipper af med din virus.

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

Ejer af 1 "tragedie" - øh, trakehner :-) og 2 lettere erotisk buttede ponyer. Datteren ejer DV'eren Fan Gogh/"Gogge"

0
0
Svar på denne tråd

Hej Maria
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 14:22

En sygdom - Virus på balancenerven - eksisterer ikke, den findes simpelthen ikke.

Den er et udtryk for, at din læge ikke ved hvad du fejler.

Såfremt din læge sagde til dig:

"Jeg kan konstatere, at du ikke har det godt, men jeg ved ikke hvad du fejler og jeg kan ikke hjælpe dig"!

Det ville nok være lidt svært for dig, at have tillid til lægen, hvis han sagde sådan.

Men hvis han siger:

"Du har en virus på balancenerven"!

Så vil du fortsat have tillid til ham også selvom han ikke kan hjælpe dig.

Derfor må du spørge din læge om, han kan definere hvad en virus på balancenerven er, fordi denne "sygdom" eksisterer ikke.

Med venlig hilsen

Per Beinov

PS! Jeg er nysgerrig og vil gerne høre dinlæges definition på - virus på balancenerven.

0
0
Svar på denne tråd

den findes
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 15:24

Jeg vil våge at påstå at den findes, min mor har også haft det. Og fra den ene dag til den anden, er hele mit balancesystem blevet påvirket. Jeg bliver helt søsyg af at ride, eller se andre der rider eller bevæger sig rundt.

www.netdoktor.dk/tema/...nerven.htm

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Maria
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 16:36

Hvordan er det blevet konstateret, at det er en virus?

Er du blevet testet for virus?

Hvordan kan Kranio Sakral Terapi kurere en virusinfektion?

Virus på balancenerven er et synonym, som nogle læger bruger til at beskrive almindelig svimmelhed.

En betingelse for god balance eller ligevægt er, at mindst følgende 3 sanser fungerer normalt:

1. Stillings- og accelrationssanserne
  2. Muskelsansen
  3. Synssansen

Ellers bliver / føler man sig svimmel.

Her følger et lille udpluk fra en bog om Anatomi og Fysiologi:

Hvis man går henover et gyngende skibsdæk, vil man sikkert gerne kunne benytte sig af alle 3 sanser.

1. Balanceorganet i det indre øre registrerer konstant hovedets stilling og bevægelse.
  2. Synet registrerer horisontens stilling og skibsdækkets krængning samt bølgernes størrelse.
  3. Sidst men ikke mindst kommer der via muskelsansen besked om musklernes, leddenes og ledbåndenes stilling og spændingsgrad.

Alle disse informationer samordnes og bearbejdes løbende i lillehjernen og resulterer i koordinerede velafbalancerede bevægelser.

Det er derfor naturligt, at ligevægtcentret i lillehjernen ligger i tært relation til centre for koordinering af aktivitet i de tværstribede muskler.

Som det fremgår af dette lille udpluk, så er der mange steder hvor man kan lede efter årsagen til din svimmelhed og ubehag og derfor er det lidt nemt, at sige - det er en virus på balancenerven.

Principielt er der flere speciallæger indenfor forskellige områder, der skal involveres i, at stille den rette diagnose.

Derfor vil det nok være det nemmeste at forsøge sig med en Kranio Sakral Terapi - eller se tiden an, som din læge foreslår - valget er dit!

Vil du fortsat have ondt - så gør som du plejer - ellers prøv noget nyt.

Med ønsket om god bering og venlig hilsen

Per Beinov

0
0
Svar på denne tråd

per...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 16:50

Jeg havde indtil igår (3. dagen) ikke tænkt mig at gøre noget ved det, og har da også fungeret normalt i hverdagen, undtagen når jeg f.eks. red eller så på noget som bevæger sig osv.

Men da folk blev ved med at sige at jeg skulle opsøge min læge, da det sikkert var en virus på balancenerven, hvilket også var mit eget gæt, da min mor også har haft en tur for nogle år siden, så gjorde jeg det.

Jeg talte med ham over tlf, og efter jeg havde beskrevet min tilstand, sagde han det samme. Han sagde også at jeg skulle holde mig i ro indtil på mandag, og hvis det stadig ikke var blevet bedre, skulle jeg opsøge en ørelæge.

Og eftersom at det kun er en halv uge gammel, så vælger jeg at se tiden an indtil på mandag, og derefter opsøge en ørelæge, og så tager vi den derfra.

Jeg vil sikkert godt kunne fungere nogenlunde i hverdage som jeg har det nu, men da jeg ligger og kører 100 km om dagen i bil, så har jeg valgt at lytte til lægen om at holde mig i ro weekenden over.

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Marie
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 17:03

Held og lykke og god bedring.

Mvh. Per Beinov

0
0
Svar på denne tråd

For to år
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 19:09

siden, fik jeg et ildebefindende på arbejde, fik senere et om aftenen da jeg lå hjemme på sofaen.

Tog til lægen dagen efter, som troede jeg havde haft en lille hjerneblødning , hun sendte mig hjem og bad mig om at komme igen hvis ikke jeg blev bedre

Der gik et par dage, hvor jeg intet andet kunne end at ligge på sofaen... så blev jeg frisk igen og ringede til arb. og sagde at jeg var klar igen... dagen efter var jeg total svimmel og dårlig igen...

Heldigvis har jeg igennem mit arb, en hospitalsforsikring som jeg her fik brug for. Jeg kom til en neurolog da havde en meget fin betegnelse for hvad det var, men som hun sagde i daglig tale er det en virus på balancenerven...

Da der var gået 14 dage, og ikke blev spor bedre sendte jeg heste i ridning på fyn. Hoppen og mit føl var til hingst så de var også ude af stalden.

Jeg blev ikke bedre og og nu begyndte de da at røre lidt på sig på arb. forståligt nok. Jeg pressede på hos min forsikring og jeg røg på en privatklinik i Ringsted hvor der blev foretaget en CT eller hed den en MR-scanning nå men en scanning af øverste etage. For nu havde jeg gået med det i 2 mdr. sådan ca.

Den viste heldigvis ikke andet end hvad den skulle så nu har jeg da papir på at mit hovedet ikke fejler noget

Nå men jeg havde det stadig dårligt, kunne intet. Jeg blev anbefalet at gå til en ørelæge og han forklarede at det er nogle krystaller der sidder inde i øret og når en af den løsner sig blivr man svimmel, han gav mig nogle øvelser som jeg skulle gøre når jeg blev svimmel...

Det gik fremad stille og roligt og jeg startede så småt op på arb. igen... det kostede 3 mdr. sygdom knap og nap men sådan var det, var ikke syg før og har stortset ikke været det siden... Der var heldigvis heller intet brok derfra.

Nu er det så 2 år siden og jeg har stadig lidt mén efter det jeg kan ikke have hovedet nedaf uden at blive svimmel og skidtfisk, jov sådan lige, men skal jeg lede efter noget på gulvet, er det ned på alle 4. jeg har vænnet mig til det nu og har ellers ikke nogle problemer. Men det var 3 hårde mdr. også psysisk (staves) for jeg havde gode dage indimellem, så der var da nogle der hentyede at jeg bare kørte lidt på det men for mig tog det lang tid at komme over, andre kortere.

Jeg håber for dig at du snart er på højkant igen...

0
0
Svar på denne tråd

Ikke haft men
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 19:57

Neej - men min kanin har haft dét :)

// Mvh. Sandra

Det eneste tidspunkt du "gerne MÅ" se snobbet ud - er til hest..

Hvil I Fred Kristine <3' - Vil altid huske dig..

0
0
Svar på denne tråd

vil da gerne høre mere om
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 21:04
det hjælper med Kranio sakral terapi?

Mangler du et sted til din hest i Skive omr.? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter

0
0
Svar på denne tråd

Hej allesammen
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 21:28

Jeg har nu på 4år Menieres, dette er en sygdom der påvirker balancen og udspiller sig i svimmelhedsanfald, både meget svære og lettere udgaver, intet tilfælde er ens.

Til at starte med fik jeg også at vide at det "bare" var en såkaldt virus på balancenerven.

Men eftersom det blev ved og ved, blev jeg temmelig bange og gik til en anden ørelæge. Så startede cikusset ellers med CT og MR scanninger(det gør de for bla. at tjekke for en godartet svulst der kan påvirke balancesysytemet)

Jeg var køkkenchef på 3år på daværende tidspunkt, det måtte jeg opsige og har siden været uarbejdsdygtig hvilket er meget hårdt phsykisk.

Her er lige et par kloge ord omkring sygdommen..

Har iøvrigt også tinnitus som følge af Menieres.

Hvad er Ménière sygdom

I Danmark menes ca. 2.500-3.000 mennesker at lide af Ménières sygdom i den aktive fase. Det anslås, at ialt ca. 25.000 danskere lider af sygdommen. Sygdommens oprindelse er trods intens forskning i ind- og udland stadig ukendt. Sygdommen rammer mænd og kvinder lige hyppigt. Oftest starter sygdommen dog hos kvinder i 40-55 års alderen og hos mænd i 50-60 års alderen, men i meget sjældne tilfælde er den set så tidligt som hos børn.

Ménière er en sygdom i det indre øre, der rammer balanceorganet og hørenerven og som medfører voldsomme, pludselige svimmelhedsanfald med frie perioder ind imellem. Desuden vil symptomet tinnitus næsten altid optræde hos en ménièrepatient ligesom der kommer høretab på det ramte øre. Ménière starter altid med et eller flere af ovennævnte symptomer. Af andre symptomer kan nævnes trykken for øret, hovedpine, ubalance - som ofte bliver mere udpræget efterhånden som svimmelhedsansfaldene formindskes -dårlig koncentration og svigtende hukommelse.

Svimmelheden kan som regel afhjælpes ved medicin eller kirurgi mens lægerne står magtesløse over for de øvrige symptomer. Ménière er en kronisk sygdom, som aldrig kan helbredes helt. Dog kan den gå i ro i mange år og generelt kan siges, at svimmelheden aftager med årene mens høretabet som regel vokser på det ramte øre. Næsten halvdelen af alle ménièrepatienter får med tiden også hørenedsættelse på det andet øre, men sjældent så stort et høretab, som på det første øre.
Har man mistanke om Ménière bør man altid starte med at gå til sin praktiserende ørelæge. Mange ørelæger interesserer sig i vore dage langt mere for Ménière end det var tilfældet for blot få år siden. Dersom du føler, din ørelæge ikke synes at have interesse nok for sagen, kan du bede om henvisning til øreafdelingen på et sygehus med indsigt i Ménière. Her vil yderligere undersøgelser blive foretaget ligesom sygehuset kan anbefale visse mediciner eller kirurgiske behandlinger.

Medicin mod Ménière
Vastarel ® fra medicinalfirmaet Servier. Receptpligtigt.
Betaserc ® fra medicinalfirmaet Solvay Pharma ApS. Receptpligtigt.
Primperan ® - fra medicinalfirmaet Synthelabo Scandinavia A/S. Primperan kan tages akut som stikpiller under svære svimmelhedsanfald. Virker på tarmen, der meget hurtig tømmes og virker derefter søvndyssende.

På apoteket kan endvidere købes søsygetabletter, som ofte tager toppen af anfald, dersom hverken Betaserc eller Vastarel virker. Der findes både dag- og natsøsygetabletter. Bedst til Ménière synes at være (dagsøsygetabletter):
Marzine ®
Sepan ®

Endvidere skal nævnes, at Stesolid® kan være en både klog og fortrinlig hjælp i vanskeligere, men korte perioder.
Endelig kan også vanddrivende midler lette på situationen. Da vanddrivende midler medfører forøget udskillelse af kalium, skal man sørge for at få tilstrækkelig kalium tilført yderligere.

Behandlinger for Ménières sygdom
Man skal være opmærksom på, at alle behandlinger, der nævnes, udelukkende tager sigte på at fjerne svimmelheden. I enkelte tilfælde kan hørelsen påvirkes en smule i nedadgående retning, men i modsætning til for blot få år siden, vil hørelsen være stort set uændret efter behandlingen. Ingen af metoderne kan fjerne tinnitus eller øvrige symptomer. Det er udelukkende svimmelheden, der fjernes.
"En ny metode til behandling af Ménières sygdom afprøves p.t. på Rigshospitalet og Gentofte/Glostrup sygehus. Det drejer sig om apparatet Meniett, som er en behandling helt uden bivirkninger. Som også med medicin for Ménières sygdom hjælper det nogle, men desværre ikke alle.

En forudsætning for at kunne anvende Meniett er, at man først får isat et dræn i trommehinden. Herefter kan man selv bruge apparatet, såvidt muligt mindst tre gange dagligt og altid når et anfald fornemmes at være under optræk. Apparatet virker ved at sende trykimpulser til mellemøret gennem øregangen. Meldinger fra de, som har haft positiv effekt af at anvende apparatet er meget opmuntrende: Svimmelhedsanfaldene forsvandt enten helt eller blev langt færre og mindre voldsomme, tinnitus'en er forbedret og undertiden helt forsvundet samtidig med at der også har været en vis positiv effekt på både hørelse og lydoverfølsomhed. De mennesker som har glæde af apparatet, kan oftest genoptage deres job og fungere fuldstændig som inden de fik Ménières sygdom. En del ting skal falde på plads inden dette apparat bliver alment i Danmark, således koster det ca. kr. 33.000 og sygehusene er ikke i stand til at forære apparatet til patienterne. MTF har købt tre apparater, som vi har stillet til rådighed for 1-2 sygehuse. Men også her gælder, at apparatet kun kan lånes til patienten i en begrænset periode. Forhåbentlig findes der snart en løsning, således at kommunerne accepterer Meniett som et hjælpemiddel og apparatet derved kan anskaffes gennem bistandsloven.

Læs i øvrigt mere om Meniett under "Forskning" her på hjemmesiden."
I de senere år har behandling med Gentamycin ® vundet stærkt indpas i den lægelige behandling mod Ménière. Behandlingen består i en indsprøjtning i mellemøret af stoffet. Endnu foregår behandlingen i hospitalsregi, men en del ørelæger er efterhånden i stand til selv at foretage behandlingen. Patienten er lokalbedøvet under behandlingen og vil være indlagt på hospitalet i nogle dage efter indsprøjtningen. Behandlingen fjerner med ca. 90% sikkerhed svimmelheden og regnes i dag for den mest skånsomme ménièrebehandling.

Andre kirurgiske behandlinger kan anvendes, dersom hverken medicin eller gentamycinbehandling har hjulpet.
Ved Saccotomi forstår man den behandling, hvor kirurgen går ind i den store knogle bag øret og indsætter en ventil. Ved stigning i ørets væsketryk vil ventilen nu "vifte overskydende væske væk". Det er så mikroskopisk en mængde, at det opsuges af vævet. Indgrebet har 70-80% succes og er stort set ufarligt.

Har intet andet hjulpet, kan man foretage en overskæring af balancenerven. Metoden kaldes Neurektomi. Denne operation foretages fortrinsvis på Gentofte Amtssygehus, som har udviklet stor erfaring i behandlingen, der giver vellykkede resultater i så godt som alle tilfælde.

Det blev lidt langt-sorry:-(

Hilsner fra Margit

Lige et link til hjemmesiden.

www.mtf.dk

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

0
0
Svar på denne tråd

oki så
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 21:31
men jeg har fået tjekket ørene hos en ørelæge og de fandt ikke noget unormalt??

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 21:39

man kan heller ikke "se" menieres i ørene, det er forløbet i sygdommen der er karakteristisk, og det er forskelligt fra person til person, og hvilken sværhedsgrad osv osv.. Meget ubehagelig sygdom..

Jeg har selv fået fortaget en "manipulation" for godartet positionssvimmelhed, det med "løse krystaller" i buegangen i øret. Da jeg lider af begge dele.

Har også fået isat et dræn i mit venstre øre, for at hjælpe det med at stabilisere trykket i øret.

Det hjælper en smule, men det falder ud tit og så er fanden løs igen.

Hilsner fra Margit

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

0
0
Svar på denne tråd

din stakkel
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 21:58

føler med dig og skal hilse fra chilli. Håber du snart bliver rask så du kan motionere feriebarnet lidt. Men normal - det bliver du nok aldrig

kh chili, vibe og line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider