|
|
| Alt om stevns ridecenter |
|
|
Hej Jeg er måske interesseret i at købe stevne ridecenter der jo er til salg, men jeg kender ikke noget til lige det sted, er der nogen der kan hjælpe ( jeg har kontakt til mægler) det er ting som Jeg kan ikke finde ud af om der drives rideskole eller det kun er undervisning af folk med egen hest, og hvis der er rideskole hvad er der så af heste/ponnyer hvad er der af staldpiger, eller en bestyerelse jeg får brug for nogen der kan sætte min ind i daglidagen i stalden Hven bliver foderet med hvad, Hvem går på fold med hvem og ander små ting. Så kender du noget til stedet må du gerne skrive hvad du syntes om det. Alice og Marco 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du køber |
|
|
Legoland også, så kan jeg fortælle dig vej til karrusellen  hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår ikke helt.. |
|
|
Jeg forstår ikke helt  Er det noget internt i har gang i??
Med Venlig Hilsen Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33 -Hun er ikk lækker, hun er stadiet over! Elev på BU 04/05
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dskjfapoitypaoeit |
|
|
jeg har været deroppe og starte i juni og jeg havde ikke indtryk af at der var en decideret rideskole, men mere privat undervisning og sådan.. Men rigtigt lækkert sted.. Du må være millionær for at kunne købe det til den pris 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køb af Stevns Ridecenter |
|
|
Hvis du har kontakt med mægler, har du vel også sat dig ind i, hvad det er for et sted . Nå, men du kan jo starte med at læse om stedet på deres hjemmeside: stevns-ridecenter.dk Hilsen Solveig
Én gang travhest - altid travhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| roseknop |
| Forfatter:  |
Tanja og Angel af Elmegård |
| Dato:  |
29-07-2006 15:43 |
|
Nu hedder de jo Ridecenter i navnet, og ikke Rideskole  Et Ridecenter er ikek automatisk = Rideskole.. Jeg har selv haft min pony stående på et ridecenter, og det var der kun undervisning hvis folk selv skaffede en "træner".. Nu er ridecenteret dog blevet til en klub, men stadig ikke en skole..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Hamster unger til salg Kastreret han rotte søger nyt hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ærlige mening.. |
|
|
Jeg kan da sagtens se, at du ved evt. køb af sådan et stort sted, gerne vil vide alt der er at vide omkring foder, bestyrelse, undervisning mv. Men men men... du har kontakt til en mægler, og det må først og fremmest være derigennem samt ved fremvisning af stedet, samtaler med nuværende ejer, at du skal finde disse oplysninger. Dette sted er vist ikke det rette forum at hente oplysninger fra småpiger, teenagere, voksne og alle mulige mennesker der giver deres mening om stedet, hvadenten den er god eller dårlig. Tag ud på stedet, snus ind, tal med menneskerne derude.. tal med ejendomsmægler osv osv.. Held og lykke...
Hest søges til udlån, 1-2 år eller efter aftale (evt. med forkøbsret ved salg), skal have dressurkapacitet, både rå eller i træning, ca. 3-10 år gammel, skriv for nærmere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan vel også |
Grande |
29-07-2006 19:57 |
|
vælge at fodre med lige hvad du vil ? Dengang jeg stod der fodrede de feks. med havre bla. Stedet har haft rideskole men har det ikke mere. De har også haft udlejet en del af staldene til en slags "salgsstald" som en rytter havde lejet der havde flere heste. De har vist også haft prøvet med selvpasser stald. Derudover blev der i en længe først indrettet stald derefter blev det lavet om til butikslokale. Dengang jeg stod der var der en meget aktiv bestyrelse, og familien der ejer steder var meget aktive sammen med deres forældre. Der var meget hyggeligt, og meget flot derude. Dårlige vinterfolde - som de fleste andre steder, men det var vist også det eneste lille pip man kunne gi`. Men alt det du gerne vil vide, kunne du vel tale med ejerne om. Hvis du er reelt interesseret og kan klare det rent økonomisk er jeg da helt sikker på at stedets ejere vil være meget behjælpelige med information, som du har brug for. Herfra, vil du kun få en masse meninger der er personlige. Hvis det bliver dit sted, skal du jo frem og reklamere med ny ejer - nye ideer - det bedste sted. Men held og lykke med dit projekt. Det bliver da spændende og høre om det bliver dit sted. Venligst Mette
Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Ny hjemmeside under opbygning. Forhand. af: Kyra K, Anky, O.S, Passier, BR, Jacson, HappyValley, Equline, HKM, Maddox m.fl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjeowpq |
|
|
Jeg vil gerne vide hvor det står til salg henne..? Hos hvilken ejendomsmægler..?
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjeiow |
|
|
Never mind.. Har fundet det.. Tænk at det var SÅ simpelt.. 
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne... |
|
|
nej intet internt, syntes bare det lød lidt urelistisk at en der seriøst ville købe et stort ridecenter var int i at vide hvilke heste der går på fold sammen og hvad de bliver fodret med osv. og så endda spørger på hestenettet  hvis man havde set på stedet ville man jo få de detaljer man ønskede af en kyndig person. hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt om stevens ridecenter |
|
|
Aj det var jo ikke fordi jeg blev så meget kloger og ja det er da rigtig at jeg skal spøre dem der ejer der nu, men det var jo for at få lidt at vide om ders rygte runde omkring, hvis det er dårligt, så bliver det sværet som ny ejer at komme godt i gang iden er jo at jeg vil drive det vider som det er i første omgang og så lave små ting om,hvis der er brug for det, derfor ville det jo være gode at vide om det funger, eller om det er helt galt (ejer vil jo altid sige at det ikke kunne være bedre)og sådan er det i hushandel så det er ikke personligt ment. rosenknop..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som andre |
|
|
har skrevet, så kan mægler fortælle dig alt om centret.Derudover er der en velfungerende hjemmeside, som der er link til i annoncen. Jeg er bekendt med en der har kigget på stedet, og hun manglede ihvertfald ikke oplysninger, hverken fra mægler eller sælger. Så jeg undre mig over dine "generelle" forespørgsler. Fair nok hvis du vil vide rygter osv, men alt andet er ekstrem nemt at finde ud af på den normale måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er da intet underligt i... |
|
|
... at forhøre sig om stedet herinde. Hvis jeg stod og skulle købe et ridecenter, så ville jeg da gerne have så mange oplysninger som muligt, for at danne mig et indtryk. Vist kan man da få alle oplysninger gennem mægler og hjemmeside, men jeg vil da give køber ret i, at det også kunne være interessant at høre folks gennerelle mening om stedet, og de er jo nok ikke at finde på hjemmesiden eller hos mægler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anima... |
|
|
jeg kan kun give dig ret. Men de ting der først bliver spurgt om er noget man ekstrem nemt kan finde ud af. Jeg har sågar de oplysninger uden overhovedet have snakket med sælger eller mægler eller have været på stedet. Og som sagt, jeg har en bekendt der har været interesseret i stedet, og hun fik mere end rigeligt svar på hendes spørgsmål. Derfor syntes jeg det virker lidt mærkeligt at stille netop de spørgsmål herinde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En mægler |
HeidiZ |
30-07-2006 16:12 |
|
siger vel ikke direkte noget dårligt om et sted? Så må han da i hvertfald ikke være en så god mægler. Kan ikke rigtig forstå, hvorfor folk får så ondt i røven over det? Jeg kender ikke til stedet. Men held og lykke med det. Flytter selv på de kanter, så det er da ikke utænkeligt, at jeg vil besøg stedet på et tidspunkt.
-HeidiZ *** -Nu med solstik. . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anima.. |
|
|
i det første indlæg bliver der ikke spurgt om stedets ry eller lignende, men spurgt om faste staldpiger, foldordning og foderplan. og det er da næppe væsentligt for en køber  jeg læste ihvertfald indlægget som om det er en ung pige der gerne vil "lege" at hun skal købe et ridecenter. måske tager jeg fejl, men tror det nu ikke. hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya |
TokenWhite |
30-07-2006 19:57 |
|
Sjanna - Giver dig helt ret..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige så her .. |
Sys |
30-07-2006 20:15 |
|
Sjanna - nøjagtig mine tanker også  Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridecenter |
smukke-ped |
30-07-2006 20:18 |
|
ja det tror jeg også...ikke en seriøs køber...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|