Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nik og jay / for stort tøj
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 20:49

Har lige siddet og set billeder af nik og Jay

Hvorfor skal de gå i tøj som er 10 numre for stort, og som de kan skide i i 14 dage uden at bukserne tynger???

Jeg får nok på hattepulen af fans nu, men fatter minus!?

Synes, at de er så overstylet, at det bliver for meget.

Hat, bandanna, solbriller, kæmpe t-shirt, blazar, masser af bling bling i metervis af kæder, MEGET store bukser ( amin jensen str.)

som sidder LANGT nede om rø..., så man selvfølgelig kan se deres d&g boxers og tilsidst kæmpe basketsko - alt sammen på en gang.

Havde det så været deres egen stil, men nej nej - det har de ikke gang fantasi til - tænk at betale en stylist for at bygge sit "image" op??? øv øv

Støder jeg nogen: - undskyld, og for en god ordens skyld: - jeg kender dem ikke, de er sikkert flinke mennesker og laver måske ok musik, det er bare deres "mode" jeg ikke forstår.

- SÅ kom, gør mig klogere!

frk. nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Åh gud HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 20:52

Hvorfor skal de gå i tøj som er 10 numre for stort, og som de kan skide i i 14 dage uden at bukserne tynger???

Jeg tror jeg dør af grin.

-men, jeg kan kun foreslå at det ganske enkelt må være økonomien i det - så kan de nemlig også passe tøjet når de bliver "store"

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 20:57

- Cruella, det er nok den bedste forklaring jeg kunne få. TAK TAK TAK

indlæg lukket. HA ha ha

Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Det er da smaaart...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:13

... NOT!

Men det passer jo med debatten om kasketmode - og unge mænd der render rundt og taber bukserne

www.heste-nettet.dk/fo...3/1056128/

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Ja så har
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:15

vi en Nik & Jay fan her... (ingen dårlige miner)

Men hvor fedt vi det være hvis de rendte rundt i små stramme jeans der er så tynde nede ved benet at der er nødt til at være lynlås får at man kan få foden igennem

Deres lavtaljede bukser med D&G boxere passer til musikken.. det skal ligesom gå op i en højere enhed...

Og igen.. penge penge penge... det drejer sig om at de skal se godt ud, score fans og tjæne penge...

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges www.heste-nettet.dk/ma.../105684/4/

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd

Nå - men så
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:21

helle for ikke at så SÅ godt ud - for, jeg ligger altså også flad af grin over deres bukser. Jeg er med på at det er mode med lav talje osv, det dyrker jeg også selv, men, på knæerne??? Ej, der sætter jeg også grænsen.

Men, jo jo, de leverer jo bare et show, så er det jo cool nok at vi "gamle og uforstående" også kan more os samtidigt

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

0
0
Svar på denne tråd

endnu en fan!!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:26

Endnu en fan her!!!

Det første jeg tænker angående bukserne, det er da noget MANGE gør, hvorfor hænge Nik & Jay ud for det, fordi det er dem der er kendte og dem vi alle sammen ser?!

Egentlig så synes jeg ikke videre godt om deres stil, kan sagtens se hvad du mener med at det er for stooort, men der er SÅ mange andre der også går i det tøj... hvor bliver de kommenteret?!

Havde det så været deres egen stil, men nej nej - det har de ikke gang fantasi til - tænk at betale en stylist for at bygge sit "image" op??? øv øv

HVORDAN ved du at det ikke er deres egen stil, dét tøj de netop selv kan lide og synes er fedt?!

Nu har jeg jo selv sagt at der er mange andre der går i det, ja, men dermed ikke sagt at det ikke er noget Nik & Jay selv kan finde ud af at sætte sammen..

Men fordi man er ung, smuk, rig og berømt (ÆGTE fan her ) sååå er det jo ikke ensbetydet med at alle folk styrter rundt for en for fx, at ordne ens tøj??!!

0
0
Svar på denne tråd

Det er fordi
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:29

det er hænger*vsbukser.. Som man oftes ser i hiphop og skater stilen.. faktisk meget behageligt at gå med.. Køb dig et par bukser der er for store, så bruger du en livrem og vupti hænger*vs bukser :D

Jeg ELSKER at gå i tøj der er for stort til mig, det er så dejligt behageligt.. jeg hader stramme bukser, bluser osv, føler mig indelukket når jeg har det på..

fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg.

Kasteret han rotte gives væk, mere info i min præs

0
0
Svar på denne tråd

usmart
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:30
Ja jeg synes også bare at det er for grimt. Det værste er de unge fyre man ser valse rundt på gader og stræder i den påklædning, altså med et par bukser som de nok kan passe de næste 15 år, de synes jo selv at de er supersmarte og så får jeg sgu lidt ondt af dem når jeg sidder i min bil og er ved at brække mig af grin over deres ( i mine øjne ) temmelig kiksede tøjstil
0
0
Svar på denne tråd

Stylist
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:32

Hvordan jeg ved, at det er en stylist!

Fordi stylisten er min kusines veninde... derfor!

Det er vel svar nok?

Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

neejjj...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:35

... Ja, min søster's veninde styler dem også... Men kan stadig ikk se du kan sige de ikke selv har fantasi og kreativitet nok til at gøre det selv..

De kan vel li tøjet og lader sig ikk bare pakke ind i hvad som helst

De er begyndt at lave designs og kollektioner selv = de har vel nogle idéer?!

0
0
Svar på denne tråd

Ahem Sofie dame
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:38
Det er tilladt at finde sin humoristiske sans frem selvom det har været varmt idag

Christel

0
0
Svar på denne tråd

Designs
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:43

Designs... Når " stjerner " laver udkast til designs sidder der minste 5 professioneller bag dem - og det er meget lidt de selv har at sige.

Det designet oftest bliver lanceret på, der "stjernes " brand.

For det er jo det som der er penge i.

Så køber du fx. britney spears parfume, kan du være 100 % sikker på, at hun har fået minimum 10 forskellige parfumer at vælge imellem. Hun siger så: Jeg kan bedst lide denne duft, også bliver den valgt.

Det er stort set den ENESTE indflydelse " stjerner" har på designs. Og det er ligegyldigt om det er bukser, solbriller eller parfume.

Frk. nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Nik og jay / for stort tøj
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:47

det er da fordi disse hormonbetændte skal have noget tøj der passer til deres ego...

synes at de er ldt langt ude, der var tidligere en tråd om en 12-årig pige der havde fået en autograf på en t-shirt, hvor den ene af dem havde tegnet en ring med tusch rundt om det ene bryst, hvor sejt er det lige når man selv er en del yngre...

tabte det sidste for dem da de laved sangen hot, en del af teksten lyder (frit efter hukommelsen): "tager ud til Bellevue for at se solnedgangen, sikken et syn"

tjah det må være lidt af et syn at se en solnedgang på Bellevue da den er østvendt...

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:51

Det er jo mode nu at se sådan ud , personligt synes jeg det er helt fint at de går rundt i sådan noget tøj..

For 10-15 år siden hed det jo hip hop bukser og store bluser, og alle der hørte den slags musik gik i sådan noget tøj.. efter min mening så er der mere stil over nik og jay end over de gamle hip hoppere fra den gang...

Kig engang på niarn, l.o.c. eller jokeren for den sags skyld, de går også sådan klædt.

Så lad os bare blive enige om at det høre til den slags musik og det er mode...

0
0
Svar på denne tråd

Michael...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:00
"tager ud til Bellevue for at se solnedgangen, sikken et syn"

tjah det må være lidt af et syn at se en solnedgang på Bellevue da den er østvendt...

- Hvor er du cool.. ha ha ha

hvorfor har ingen kommenteret det før???

- Men nu skal vi lige huske, at dette ikke må udvikle sig til en tråd, hvor 2 rappende drenge skal hænges ud. Det var jo ikke meningen.

Undrede mig bare over "moden"

Hilsen en frk- nielsen med ondt i mavemusklerne

Og husk!! - Dette indlæg skal ikke tages så ilde op, heller ikke af fans. Alle voksne og mere modne mennesker( læs: gamle) har nok fra tid til andren undret sig over de " unge menneskers" påklædning, og det betyder ikke at vi har en bedre stil selv, i andres øjne!

0
0
Svar på denne tråd

Hyyyl!!!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:12

Cruella:

Det slemt ikk sjovt når i gør grin med mine store stjerner ( ;-) )

Og forresten, man kan da godt se solnedgangen på Bellevue, hvis man kigger den anden vej?!

0
0
Svar på denne tråd

Frk. Nielsen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:13

Fordi for nogen (bl.a mig) ligger den strand bare et sted på sjælland :D

Og der er ingen der snakker om at de kigger ud over vandet efter solnedgangen

0
0
Svar på denne tråd

Pas nu på ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:19

... at der ikke er nogle fans, der sladrer om os inde på nexus, Se&Hør, Ekstra Bladet osv. osv.

Jeg har heller aldrig kunnet se det fede i deres såkaldte "stil"

Næh må jeg så bede om Johnny Madsens stil, det skal bare vaskes lidt oftere, så er det i orden ... ja også håret.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

solnedgang
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:29

Det var ikke mig der startede det med solnedgangen, det var Michael - jeg synes bare at det var sjov derfor kommenterede jeg det.

Men nej, det er nok ikke solned"gangen" de kikker efter, nok mere kavaler"gangen" på en blandt mange håbefulde piger?!

Nå, kan mærke, at jeg er ved at blive spydig, men det er nok fordi det er over min sengetid, jeg har jo ikke permanent nattegn!

Bemærk venligst, at dette er skrevet med ironi, og ikke skal tages alvorligt. - Og lad nu væ´r med at spørge mig ( hvis det ikke er alvorligt) hvorfor jeg så har skrevet indlæget. Det er jo ikke meget, som skal tages alvorligt her på HN, der skrives bare.

- Jammen kære frk. Nielsen - Man skal tænke før man taler / skriver... ja ja...

Sov godt

0
0
Svar på denne tråd

rolig nu
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:33
jeg havde nu heller ikke til hensigt at svine dem til, men mere sarkastisk med et glimt i øjet
0
0
Svar på denne tråd

smør drenge
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:36

jeg tror de har hentet inspiration fra Mc.Hammer...og han store lilla ble bukser...her på egnen gik de under navnet skie(skide)fjortendags...ser...det var dengand i 80'erne...

men de to flejnere har måske været vild med ham...hvem ved...

Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd

uuups
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:37
der skulle stå skie fjortendags-BUKSER!!

Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd

Frk. Nielsen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:37

(Og Michael) Så det heller ikke som en tilsvining :D

0
0
Svar på denne tråd

MODE&MODE&MODE.
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:43

Jeg er ikke ligefrem vild med Nik&Jay, men de er fandme dygtige og er vild med deres nye 'Boing'.

Ang. det store tøj .. det er mode .. ?

Måske er det ikke praktisk, men hele pointen er jo netop at de store bukser sidder nede om røven, så man kan se D&G boxer shortsene .. Det er hele ideen.

Jeg er en af de der teenagere som går op i mode. Har Miss Sixty bukser, Louis Vuitton Tasker og Gucci Bælter.

Ja jeg smelter nok ind i mængden.

Og skal man høre fra moden idag står den på :

Drenge: Hængerøv så boxershortsene kan ses (mærke vare).

Piger: Stramme Jeans så G-strengen kan ses over kanten .

Jeg syntes langt fra at Nik&Jays tøj er flot - men de følger vel bare den mode som hører til branchen.

//Emilie .

Cessar's Hp.
Opstaldning søges nær Holte.
"Jeg er ikke bange for Krig -
Jeg er bange for at sidde i bur"

0
0
Svar på denne tråd

Nik & Jay
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 23:36

Jeg er ligeglad med om deres bukser er ved at skvatte af, sålænge de blotter nok af overkroppen til at jeg kan savle over den

Iøvigt skal man passe på med at grine af den der mode - kom til det engang og min ven talte ikke til mig i 14 dage ;) men jeg kunne ikke gøre for det... og det må vel virke, for han nedlægger den ene tøs efter den anden. Måske fordi de er så lette at hive af (bukserne altså)?

0
0
Svar på denne tråd

nej nej...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 01:01

den der med g-strengen over buksen - come on! det er BESTEMT ikke mode ;-) jo måske for en 14 årig der lig er begyndt at gå med strings...

fyrene er ved at ØRLE når de kan se strings langt over buksekanten - de vil ikke vide hvad der er UNDER - de vil bruge fantasien og overraskes af hvad der kommer frem under de stramme bukser ;-)

det er ikke classy for en pige at hendes "ûndebaus" hænger udenfor - slet ikke - na ah! totaly no go! med mindre man vil gøre sig selv til grin (for der BLIVER grint bag de pigers ryg - hovedsagligt af drengene som pigerne gerne vil imponere) sorry - that's the fact :-/

baggypants er heller ikke for hipt mere - er der virkelig ingen der kigger på stativerne i butikkerne mere???

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 01:57

Ser ud som om det ku blive et ret griner tråd den her :-D

Griner stadig over den med Bellevue Strand og solnedgang

Jeg er ikke direkte fan, men kan da lide noget af deres musik. De spiller måske bare lidt for smarte engang imellem... Ssshhh... Det sagde jeg ikke

Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet

:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd

idoler
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 02:50

Min lillebror blev smidt hjem fra skole fordi han, inspireret af Hængerøv 1 & 2, gik med bukserne nede om knæene.

Når man skriver tekster, der er så naive og overfladiske, at de for en stor del henvender sig til et publikum, der pga. af deres alder heller ikke er nået længere end der, hvor teenagehormonerne tager en hen, så må man godt lige tage og overveje, hvad man opfordrer til.

Spænd bæltet og tag jer sammen, Nik&Jay! Jeg anklager jer for at lede den uskyldige ungdom i fordærv!!

-Ellers må i stå til ansvar for jeres handlinger og komme og give min lillebror de matematiktimer, han gik glip af pga. jer!

0
0
Svar på denne tråd

Dagens grin...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 07:25

... fik jeg tidligt i dag.

På Hovedbanegården så jeg på en af bænkene en knægt der ikke alene viste underbukser, men også en god bid af overlåret på det ene ben.

Da jeg kunne regne ud at han skulle med det samme tog som jeg (det eneste der kom på den perron) var jeg jo nødt til at holde øje - det kunne jo blive morsomt. Og det BLEV det.

Toget kom og mr. fancypants skulle bevæge sig fra bænken og ind i det. Desværre skulle han have sin bagerpose i den ene hånd og telefonen klinet til øret med den anden - så det var ingen hnd til at holde bukserne oppe - og de VAR nede midt på lårene.

Altså måtte han lynhurtigt tillægge sig en særdeles interessant hjulbenet gangart, med benene ud til siden og ret bøjede. Som om det ikke var nok i "ligeudgang" så skulle i have set ham prøve at stige OP ad trappen og ind i toget.

Meget kreativt og særdeles underholdende!

Men det VILLE nu have klædt ham bedre med bukser i halvt så stor størrelse, bæltet spændt et sted nord for familiejuvelerne.

Og frem for alt - renere underhylere (TROR nu kun det var hovedbanesnavs), som måske ikke var den lille stramme JBS model.

£isbeth & Baloo

0
0
Svar på denne tråd

åh... Michael
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 08:18

Det var dog fantastisk - jeg er ikke den eneste der har bemærket at Bellevue og solnedgang er noget uforligneligt...

Måske de sidder i deres egen solnedgang ? ! ?

Ej, jeg er bare for gammel til at se hele dette fenomen som andet end en flok "får" det klæder sig ud til mit underhold - uh, hvor kan man bruge meget til på at kigge på gakkede gangarter...

Måske var der mulighed for at lave noget lignende de her skønheds konkurencer som Amerikanske mødre (der burde finde sig en anden hobby ) udsætter deres små forhutlede unger for.

Hvad med at vi oprette "gangarts klasser" som mødre fra det ganske dansk kan tilmælde deres bumsede teenagedrenge?

Det vil måske også være en ide med forhindringsbaner - måske lidt i retning af agility.

Så kunne man inddele i sværhedsgrader afhængigt af hvor langt nede over r ø v e n bukserne hænger, hvor mange numre for store deres sko er og evt hvor meget "blig blig" de bærer...

Man kunne måske tjæne godt på vædemål ved langsiden...

Venlig hilsen Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

Åh Lisbeth(Baloo)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 08:34
HA HA HA - jeg klapper mig selv på lårene af grin - jeg er god til at se billeder for mig

Christel

0
0
Svar på denne tråd

Hihihi, £isbeth
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 08:40
Det må næsten have været sjovere at se på, end hvis han rent faktisk havde tabt bukserne
0
0
Svar på denne tråd

Det VAR et ...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 08:52

... "skønt" syn - og et jeg kan more mig over længe ;-)

Jeg HAR da også set en der tabte dem helt - på Køge station - men det her var altså bedre. Specielt trapperne!

£isbeth & Baloo

0
0
Svar på denne tråd

Der er
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 11:27

heller ikke kønt med de fyre, der sætter bukserne midt på ballerne, og spænder bæltet så stramt, at de får 4 baller.

Se dét er en ting jeg heller ikke forstår

Nå det var jo et mindre sidespring

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Når man begynder
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 11:31

At skulle have en forklaring på hvorfor folk der er yngere end en selv gør som de gør, så er man PAST IT.

Mig, nej jeg spør aldrig.

Og hvis nogle af jer var unge i 80´erne så husk lige på at neon,overpermanentet hår, skulderpuder benvarmer osv. har aldrig hverken før eller siden klædt nogen.

Illum

Nogle mennesker er ganske enkelt ikke et svar værdig,og hvor det ene mennesker virker sofistikeret på nettet,fremstår andre bare patetiske.

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke bare dem...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 12:21

... men generelt er tendensen, at drenge går i tøj der er alt for stort, og piger går i tøj der er alt for småt :)

Jeg arbejder på en uddannelsesinstitution, og følger ganske godt med i, hvad moden dikterer - og nogle gange kan jeg næsten ikke lade være med at grine.

Jeg KAN altså ikke lytte seriøst til en fyr, når jeg samtidig spekulerer på, hvornår hans bukser ryger helt ned om hælene på ham ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Illum så
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 12:33

må jeg være virkelig Past It, hvor jeg er ikke ældre end dem med 4 baller...

Du har ganske ret i det med 80'er tøjet...og dengang var jeg virkelig virkelig virkelig ung (ganske nyfødt) Er dog aldrig (heldigvis) blevet iklædt neon farvet tøj med eller uden skulderpuder

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

hov der
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 12:34
skulle stå "...for jeg er ikke ældre..."

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Altså £isbeth du kan lige vove på ...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 12:36

... at finde et job, hvor du ikke skal bruge DSB hver dag

Dine beretninger er af den helt uundværlige folkeoplysende karakter.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

LOC; Niarn og Suspect
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 12:41

Går også i hiphop tøj, dog synes jeg dte er mere moderat uden alt det der bling bling, og de viser heller ikke deres overkroppe og bagdele på den måde- de går bare i løst tøj og her vil jeg bare sige MUMS

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Nik og Jay..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 13:16

..ville ikke været det samme uden det tøj! Det er stilen for dem, det passer ind i deres sange hvor de synger om bling bling osv. Jeg har ikke noget imod de såkaldte hænger*vsbukser, (tør ikke have noget imod det da kæresten går i dem ) ,men synes derimod ikke det er kønt til små drenge i 8-12 års alderen.

Vil dog give mange af jer ret i, at det virker lidt sjovt at moden ER alt for stort tøj . Men man kan da få et godt grin en gang imellem når folks bukser falder ned

-Sabine//-

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er sikker på ...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 13:22

... de bliver straffet engang for deres "påklædning"

Deres mere eller mindre syge gangart, som de udvikler, for ikke at tabe bukserne, giver dem garanteret problemer med ryggen

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Latoya
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 18:10

Nik og Jays såkaldte hiphop stil passer IKKE til deres musik. De bringer skam over hiphop stilen, ved at kombinere den med deres - efter min smag - fantasiløse pop musik.

Hiphop er en livsstil som opstod flere årtier tilbage i ghettoerne i USA. Når man ved, hvad 'Old School' hiphop er, bliver man MEGET skuffet over at se Nik og Jay udstille det på den måde, ved at kalde sig hiphop stjerner. Personligt ville jeg hellere se dem gå i stramme cigaret bukser end hiphop tøj. For hiphop skal bæres med stil.. Det er ikke bare musik, det er en livsstil. Og den livsstil har og får Nik og Jay aldrig noget af!

Hvis de virkelig vidste hvad hiphop indebærer, ville de ikke gå i det tøj de går i.

Ellers har jeg ikke noget imod rigtig hiphop + det meget store tøj. Jeg er helt vild med det. Bare ikke på pop musikere!

Bare lige lidt mening herfra.

0
0
Svar på denne tråd

Hver sin smag
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 18:14

det er hvad det er , i ved hvad jeg mener ..

tsh, jeg ska' nok forklar det senere !

0
0
Svar på denne tråd

zxczxcvzxc
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 18:22
det er faktisk meningen. men i har ret, det er grimt..

lori my love and best friend ever! <3

i tykt og tyndt, skal budskabet ud :)

0
0
Svar på denne tråd

Boing Boing
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 18:26

Det med at nogle forarges af deres tekster, der er kun et at sige om dette.

Hvis deres sange var på engelsk, så sang de så hurtigt ( som andre på engelsk) at mange ( de fleste) slet ikke kan følge med i teksten.

Og så kunne mange slet ikke forarges ;-D

Logik for høns ;-)

Illum

Nogle mennesker er ganske enkelt ikke et svar værdig,og hvor det ene mennesker virker sofistikeret på nettet,fremstår andre bare patetiske.

0
0
Svar på denne tråd

personligt...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 22:59

sys jeg også deres tøj ser total latterligt ud, de er sku da nogle pæne fyre, men lidt mere tight tøj ville da gøre dem 1000 gange hottere

Tænker nogle gange når jeg ser de unge fyre med hængerøv, at det ski er godt de har underbows på ellers ville de s... (ikke) være et kønt syn -fnis-

Nej så hellere en lækker røv i et par stramme jeans og en tætsiddende bluse der afslører at træningen har gjort sin virkning -mums- (jepper, tænker på kæresten )

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider