|
|
| Kasketmoden på unge fyre? |
|
|
Om jeg FATTER hvordan de unge arabiske/tyrkiske/danske etc. teenagefyre kan få deres kasketter til at sidde fast OVEN på hovedet? Altså, her i København er det blevet mode at fyrene bare "placerer" kasketten OVEN på hovedet, den går slet ikke ned om hovedet?! HVORDAN får de den til at sidde fast? Hvad hvis det blæser? Hvori består det smarte? At de ser højere ud?
Lise - Som nu har æren af at ride både stor og lille Hannoveraner, nemlig Chico og Rigola - Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke noget at undre sig over ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
04-05-2006 23:10 |
|
...  Enten er der nogle indbyggede klemmer inden i kasketten, eller også putter de ekstremt meget "klister" i håret  Men spørg dem da og delagtiggør os i din viden  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De vil vel ikke have hattehår :-) |
|
|
Jeg forstår det simpelthen heller ikke - det kribler helt i fingerene for at gå hen og hive den ned over hovedet på dem. Det kan da umuligt være fordi det ser særlig smart ud . Jeg troede faktisk bare det var indvandrene her i Taastrup der gik sådan med dem, for jeg har ikke lige set det andre steder - men det står da skidt til, hvis det er en trend der begynder at brede sig. Knus Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så hatten passer |
|
|
Vi har også sådan et par "høj i hatten" typer på biblo. De ser totalt latterlige ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis, det |
Céleste |
04-05-2006 23:20 |
|
er da underholdende at Lise undrer sig over den slags.  C
If you always do what interests you, then at least one person is pleased. -Katherine Hepburn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Jamen, et eller andet SKAL man jo undre sig over når man bruger så meget tid i bus, og en del af bustiden foregår i 5A ned ad Nørrebrogade. Det ser DYYYBT latterligt ud, men det er mig også virkelig en gåde hvordan den sidder fast. Jeg går selv en del med kasket, men på den "almindelige" måde med en hestehale ud igennem "hullet". Der er også en del piger der er begyndt at gå med kasketten OVEN på hovedet her i KBH, det ser bare super fjollet ud. Måske de unge indvandrerfyre har en "valk" (brugt til langhårsopsætning på kvinder i 60'erne og 70'erne, red.) under som de klæber kasketten fast til, haha! HVAD er formålet... Der må være nogle junior-HN'er der kan spørge i deres klasse, hæhæ!
Lise - Som nu har æren af at ride både stor og lille Hannoveraner, nemlig Chico og Rigola - Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Misforstå mig endelig ikke ... |
Lisbeth Sejberg |
04-05-2006 23:31 |
|
... jeg finder din undren meget underholdende  Det vildeste jeg oplever, når jeg kommer til byen, hvor jeg arbejder, er at jeg kan høre løverne brøle og elefanterne "trutte"  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kasketter |
|
|
Sjovt du skriver det for jeg undrede mig over præcis det samme i dag da jeg kørte gennem Odense og ud til min hest.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kasket = sej? |
|
|
Jeg tror godt jeg ved hvorfor den skal sidde sådan. Altså det startede jo med at man var sej, hvis man gik med kasket. Så gjorde alle det, og så var man jo nødt til at gå med den omvendt for at være sej. Det næste der skete, var jo så at den skulle sidde til siden, herefter at den skulle sidde sådan lidt skævt til siden. Nu er problemet så bare at antallet af forskellige måder, en kasket kan placeres på hovedet på, er ret begrænset. Derfor er dette med oven på hovedet et sidste desperat forsøg på at være anderledes = sej med kasket. En anden forklaring kunne selvfølgelig være den med håret, ens frisure er bare aldrig helt vildt lækker når man har haft kasket på. Eller også er det bare en af de modeting, man aldrig lærer at forstå? Gruble gruble fra Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lise tak |
|
|
fordi du ikke er den eneste der har undret sig. En helt anden ting jeg har undret mig over, hvorfor skal den sidde sidelæns, hvori består det smarte?? Det ser enormt kikset ud, og specielt fordi den ikke sidder fast
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lykken er at |
Illum |
05-05-2006 08:30 |
|
Jeg ikke skal ud og finde en kæreste i den aldersklasse. Det er jo ikke til at se hvem de ER,kun en i mængden som en stime fisk...
Illum. Nu alver af slagtekaniner, hvalpe giver mere i live 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| He he... |
|
|
Ja jeg har også undret mig, man har lyst til at banke kasketten ned over hovedet på dem og hive deres bukser op.  Gymnasieeleverne som er herude på universitet, de går med r*ven bar og uglet hår. Det er åbenbart også mode ikke at rede sit hår, overhovedet... men bukserne er nu det værste. På den anden side så betyder det nok bare at jeg er blevet gammel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mode.. |
|
|
Jamen mode er jo altid latterlig når man tænker over det.. jeg har altid synes at Louis Vuitton taskerne er t-u-d-e-g-r-i-m-m-e og aldrig forstået at der er nogen der mener de er fede  jeg synes læbestift er latterlig.. Hvorfor (og tænk lige over det) er det ens læber skal se røde og blodfyldte ud??? kasketter og baggy pants er jo bare en mode i ikke deltager i og derfor synes i den er fjollet  Ane
Commit random acts of kindness and senseless acts of beauty Kender du den Færøske hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kasketter |
|
|
Jeg tror faktisk slet ikke at jeg har nogen anelse om, hvad det er I snakker om  Enten er jeg blind, eller også er den mode ikke kommet til Esbjerg endnu 
Køb billigt herMedlem af "smårytternes" klub Heste søger parter nær Bramming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ane... |
Illum |
05-05-2006 10:47 |
|
Det skal læber fordi, de erstatter et andet sæt  Og giver signalet; Jeg er parringsklar, også hos chimpansen 
Illum. Nu alver af slagtekaniner, hvalpe giver mere i live 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piratos |
pjemm |
05-05-2006 10:47 |
|
Jeg har vist også noget til gode, men jeg er jo også bondeknold og ser ikke så meget herude på overdrevet. Tilslutter mig Illums kommentar om, at godt man ikke skal ud at date nogen i den alder... Tante Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke det værste! |
Sidsel |
05-05-2006 12:59 |
|
I har kun set toppen af isbjerget.. Det værste er når HUEN skal sidde som en lille top oppe på hoved, så de rigtigt kan ligne små nisser.. Eller som min kæreste (der har verdens grumeste stripede hue) skal trække den helt ned over øjenbrynene, så man kun liiige kan skimte øjnene.. DÉT er for grumt!! (skam dig skat!)
Jeg kan slet ikke se ideen i det? Jeg troede at skyggen på en kasket skulle skygge, så man ikke fik som i øjnene, men nej..
MVH Sidsel - Som lærer noget hver dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kondomhue |
|
|
Blandt veninderne bliver dette spøjse fænomen kaldt for kondomhuen(kondomkasketten) - Og jeg tilslutter mig iøvrigt til Illums udsagn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
05-05-2006 13:45 |
|
Tro mig, jeg har prøvet at forklare drenge i min klasse at det ser ud som om de har misdannelser så på hovedet, men det er jo gangstarrr Det er grimt af helvedes til, og jeg fallet heller ikk lige hvordan de gør det..
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
05-05-2006 14:18 |
|
Jeg er JHN'er, men jeg ved godt nok ikke, hvorfor de gør det. Er ikke selv specielt til kasketter, så hellere et lidt for langt morgenhår 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOOOL! |
|
|
Kondomhue!!! Det er lige hvad det er - faktisk har jeg flere gange undret mig over hvorfor de frivilligt render rundt med ekstra udstyr, der giver associationer til en dårlig kondom reklame... Men desværre er jeg aldrig kommet på selve ordet "kondomhue" - det passer SÅ perfekt!
Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er så grimt så grimt |
|
|
 Denne idiotisk udseende hattemode, har jeg godt nok også undret mig over længe (jeg har endda nævnt den herinde tidligere, men som sædvanligt hører ingen hvad jeg siger ) Desværre er jeg også én af dem der endnu ikke har samlet mig mod til at gå hen og spørge...de unge herrer ser jo ikke lige frem snakkesalige ud...  Da min lillesøster gik i gymnasiet, erindrer jeg et klassebillede, hvor to "hiphop-typer" havde kasketter på som lå ovenpå hovedet. Det grinede vi meget af dengang. Det var i ca. 1995. Så en ny mode er det åbenbart ikke, men den er vidst først slået rigtig igennem indenfor de sidste par år. Trøller: Du virker som den der er nærmest fænomenet her i tråden. Kan du ikke lave lidt yderligere research? kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| har ikke set |
christelw |
05-05-2006 14:29 |
|
sådanne kasketbærer, men nu bor jeg også på bøhlandet, men kunne vikeligt godt tænke mig at se en? kan man mon skaffe et bilede af sådan en?
Bedst til hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Linnes |
05-05-2006 14:34 |
|
uuhh hvor jeg hadet det! de ser seriøst såå latterlige ud! Så en gang en flok af dem komme gående, de spilelde rigtig smart, men så kom der et ret hårdt vindstød, og så fløj de alle sammen ud på vejen og blev kørt over (altså kasketterne ikke drengene )
//Linnea Hellere sær end kedelig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Og hvis kasketterne ikke sider ovenpå hovedet, ja så sidder de HELT omme i nakken - hvad gør de lige godt for der  Udover at det får ejermanden til at ligne en klaphat på afveje. Og ja, de er slemme på Nørrebrogade - har nemlig også min faste gang i 5A 
Sisse - med den røde hest Røde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal i Fields |
|
|
Ja jeg skal i Fields og shoppe her i aften hvor de har åbent til 22, måske jeg kan få fingrene i en lille indvandrergut og spørge ham hvordan han får kasketten til at sidde fast, og ydermere, om jeg må tage et billede af ham til noget der hedder Heste-Nettet, fordi folk gerne vil se hvordan sådan en københavnersnude med kasketten svævende over hovedet ser ud  *fnis*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kondomhue |
|
|
HAHA... Lise så husk at spørge: "hvorfor går du med kondomkasket?" *FNIIIS* hvem skal du i Filles med??? (mindes ikke du har spurgt mig, Hrmpf)
Trine ~ Chimona -ATLANTIS- Hjælper på Enghøjs Ponyclub uge 27 28 33 - vi ses!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gør det Lise! |
|
|
Gør det!  Jeg hepper lige på her fra sidelinien. Ellers må jeg dælme selv tage mig sammen en dag. Vi venter spændt. Her nede syd for København, vrimler det også med de svævende kasketter. Én i byen har sågar noget der ligner en ærtepude (dem fra 70erne og 80ernes gymnastiksale) siddende på hovedet. Den fatter jeg ikke. Måske handler den om noget helt andet, men underligt ser det ud. kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Hm, tjah.. De forskellige måder at bære kasketter og andre besynderlige hovedbeklædninger på må jo næsten bunde i uvidenhed.. Tænk engang at man ikke engang kan regne ud, for det første, hvordan en kasket skal vende, mht. skyggen, og næsten endnu værre, hvordan man åbner de der små knapper bagpå, og tilpasser kasketten til ens hovedstørrelse, LOL Tjah, og så de der "hængerøvsbukser", suk... Det mest uheldige syn jeg kan få øje på, er en af de "moderne" der for det første ikke har fattet idéen i en kasket.. Dernæst har de en stor bluse på med hætte, og ind imellem har de endda hætten OVENPÅ kasketten, (måske for at forhindre den i at blæse væk, hvis de nu heller ikke kan finde ud af at justere størrelsen på remmen bagi?), dertil kæmpe hængerøvsbukser, der slææææber henad vejen, (har de ingen mødre der kan lægge et par bukser op, eller tilbydes det ikke i herreekviperingsbutikker længere?), og livremme ved de åbenbart heller ikke hvad er, da de hele tiden går med hænderne dybt begravet i lommerne, det må være for at bowserne ikke skal falde helt ned om anklerne på dem? Nå, men under de lasede, bukseben dukker så, fra tid til anden, et par kondi-agtige baljer, der ofte også ligner nogle der er købt 4 numre for store, og hvor snørebåndende ikke er bundet heller. Hvorfor skal man også gå så foroverbøjet og duknakket??.. Man ligner altså et spørgsmålstegn med den kropsholdning, LOL.. Det første ord, der springer frem i mit sind når jeg ser en sådan person, er "sjoskerøv", hvadenten de så har en for lille kasket, omvendt kasket, kondomhue eller en af de der små underlige kagedåser på hovedet.. Men, ja, det er nok bare mig der er for gammel, og håbløst umoderne.. Til gengæld passer mit tøj mig, og jeg kan rent faktisk lave noget med mine hænder, fordi de ikke skal holde oppe i bukserne hele tiden.  Jeg forstår ikke moden, nej.. Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kondomhue... |
|
|
... hvilket pragtudtryk!  Jeg forstår heller ikke den med kasketten, men har nu udført et "videnskabeligt" forsøg med 4 kasketter. Mine kasketter KAN ikke bare lægges ovenpå mit hoved. De glider ned, selv om jeg bare sidder stille ved computeren.  Ergo må det være en generation af deforme kranier ELLER jorden er blevet invaderet af "coneheads" der forklæder sig som teenagedrenge  Det med bukserne forstår jeg heller ikke helt - men jeg fik da glimrende underholdning ved Køge station forleden hvor der VAR en der tabte bukserne! Han nåede delvist at fange dem, men der VAR de altså nået ned til knæene. Jeg var ikke den eneste der grinede uhæmmet!  
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den mode |
HeidiZ |
05-05-2006 22:27 |
|
er så ikke nået til fyn endnu.. Det er mere hvor kasketten vender forkert..  Men kan jo godt være, at nogle har øjne i nakken, men ikke gider monter et par solbriller  Hvad jeg føler SERIØST usmageligt, det er de fyre som render rundt med bukserne hængende MIDT på røven, så man kan se halvdelen af deres boksershort/røv! FØØØJ hvor er det bare klamt, og jeg kan ikke lade være med at kommentere det.
-HeidiZ *** Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!
FLY-LONDON STØVLE SÆLGES. SE PRÆS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fields... |
|
|
Så var jeg i Fiiils her til aften, men det var nu mere Familien Danmark, og ikke unge Mujaffa der var i centret, så jeg fik ikke spurg nogen... Faktisk var Bubber der med noget Stjerne-halløj. Hold op en larm og dårlige sange der var *G* (stod dog ikke og lyttede). Jeg er stadig på kasketsagen... håber ikke jeg bliver slået ned af en bande fordi jeg spørger dem hvordan kasketten sidder fast...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhkjkhijhk |
DH |
05-05-2006 23:20 |
|
HeidiZ: Lidt på Fyn er den nu, dog i det skjulte, nu er jeg fynbo klædt som jyde . Og ifølge udsagn fra min kusine der gå i skole og bor dernede, er der faktisk mange fyre der gemmer sig med den overstående mode jeg har nu også selv set det, når jeg gæster fyn. Men rigtig nok moden finder mere sted alle andre steder. Men nu er det ikke kun fyrene der gør det, der er også piger der er hoppet med på dem kasket/hue mode. Nu bor jeg i Århus, og som mange ved så er Århus en stor by med mange mennesker, og det er altså ikke så lidt man får øje på når man står der og nyder en sandwich eller sodavand eller bare skal ud og handle... Her den anden dag stod jeg på banegården, og mange unge valgfarter igennem.. så sent som i går (Torsdag) kom 3 unge piger ikke en dag over 14 år, dvaskende i poptøj og små stramme hættebluser sågar, og med hver deres hue stående på hovedet, og gik med hvad jeg kalder skatergang" ned igennem stimen af mange travle folk, og forsøgte at se seje ud.. jeg var flad af grin . De gik forbi mig et par gange, og stod nogle steder og holdte "møde" midt i det hele så folk måtte gå uden om dem. Mange fyre er der skam også, og jeg kan nu heller ikke lade være med at undre mig hver gang, hvorfor de lige skal klæde sig sådan.. det er intet karneval jo. I dag stod jeg i netto sammen med en anden, og lige foran står der en af de her "modefreak" bukker sig ned efter en pose, taber halvvejs bukser og boxerne går næsten med ned, da disse som regel også er lidt for store i det, når man følger moden skal man jo også følge den helt, også med boxershorts så jeg fik set sparekniven og en fyr der forsøgte at holde det hele oppe imens han roede efter en pose.. Da godt jeg er ung endnu (21 år), ellers havde jeg da fået et hjertestop  Hilsen Dorthe
At finde sin skæbne i livet, er lige så svært at finde den rigtige hest der opfylder ens egne krav i steden for hvad andre mener. (søger hest at passe i Århus området, skriv for mere info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
janni_pe |
05-05-2006 23:42 |
|
This thread is worthless without pics!!!  ... seriøst... har virkelig ikke set det... er der ikke en der kan fremskaffe et billede? 
-Janni- og den vrinskende halvdel, Stay Team JaY Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgkjhlk |
DH |
06-05-2006 00:03 |
|
den mode med huen, den er ganske enkel.. man tager sin hue og sætter den på hovedet stående.. kunne en ikke lige for en dag lege "mode model" og så tage en hue stående på hovedet. Tror ikke lige disse hue/kasket fyre/piger, vil have taget billeder. Ledte faktisk efter vores hue da vi lidt kan gøre det samme med den, ellers havde jeg gerne lige leget "hue- model"  Hilsen Dorthe
At finde sin skæbne i livet, er lige så svært at finde den rigtige hest der opfylder ens egne krav i steden for hvad andre mener. (søger hest at passe i Århus området, skriv for mere info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Een på hatten |
NinaL |
06-05-2006 00:35 |
|
Nu har jeg åbenbart også "tilgode" at se kondomkasketter - for de er åbenbart ikke nået helt herud på landet endnu - eller også er jeg vokset fra at kigge efter unge fyre.  Allerede på lang afstand kan man jo SE på holdningen og bevægelserne, at det drejer sig om en aldersgruppe helt uden for interesse.  Men Sidsel skriver: >>>Jeg kan slet ikke se ideen i det? Jeg troede at skyggen på en kasket skulle skygge, så man ikke fik som i øjnene, men nej.. <<< Sådan var det vist også meningen, at kasketten skulle sidde - men det var jo dengang, hvor kasketten var en praktisk del af beklædningen - og der var også en SVEDEREM i ... Hvilket HELT er overflødiggjort.  Men tilbage til, hvorfor kasketten skal sidde med skyggen omvendt - det er jo selvklart - at det er fordi ynglingene forsøger at skjule, at de er dumme i nakken!!!  Mht. "kondom-varianten" - så har jeg jo endnu til gode at se det IRL - men tro mig - det er ikke noget, der haster!  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjhjk,jl |
DH |
06-05-2006 00:53 |
|
Nina du skriver sidst i dit indlæg : Mht. "kondom-varianten" - så har jeg jo endnu til gode at se det IRL - men tro mig - det er ikke noget, der haster! Jeg vil vædde på at du vil få dit et godt grin hvis du gjorde, altså så denne mode. Jeg griner lige af det hver gang..  Hilsen Dorthe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil se foto's!! |
|
|
Her i Svendborg har jeg endnu synet tilgode. Til gengæld vrimler det med altfor lavtaljede bukser...føj - især når dellerne vælter frem. Har de unge dog ikke et spejl hjemme?? Eller SKAL de bare følge moden, selvom det ser gyseligt ud? Jeg skal i byen om lidt, og vil spændt holde øje med kondomhuerne..genialt udtryk  Og håbe, at min snart 16-årige knægt IKKE hopper med på vognen. Men han er lidt modsat, han render rundt med HUE på! Ganske alm. og pæn hue...i denne varme!! Tossede knægt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ak den mode |
|
|
Ja det er svært at lade være med at smile af nogle folks beklædning. Det sker da ofte, at jeg ser tre 14-årige piger komme gående ned af strøget i præcis det samme tøj. Eksempel fra igår: tre piger i høje brune læderstøvler, comboynederdel og pelsvest. De vil så gerne være super smarte... Eller for et par uger siden var jeg til fødselsdag med nogle, jeg troede var på min egen alder. Alle fyrene havde kasket på, hængerøvsbukser, en hættebluse og en undertrøje indenunder (uden undtagelser!) og selvfølgelig de kæmpestore sko. Argh! Nå ja og så snakkede de alle mere i mobiltelefon end med dem der rent faktisk var til stede. Som aftenen gik indtog min veninde og jeg mere og mere bare en position af observant, hvilket faktisk var morsomt nok. Ja modens veje er uransalige! Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lene (switch) |
|
|
Jo jo, Lene. Jeg taler også for Svendborg  Men vi har jo også kun set én af slagsen - altså den stakkels dreng fra vores klasse - så derfor vidste vi da ikke at det var en mode. ... for hvis det er mode, er det jo pludselig helt i orden Ik? Sådan er det med så mange ting. Man må godt have alt for små bukser på, for det er moderne 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Hehe, Lene, nu skal du passe på med sønnen, for langt de fleste kondomhue-kiks starter vist faktisk med en almindelig hue.. :s Noget der kan undre mig mindst ligeså meget er alle de her piger, med aaalt for korte bluser, og som egentlig ikke har kropsfaconen til at bære en sådan bluse, og så faktisk mest ligner en skibbruden med hudfarvet badering.. Yayks. Og når der så tilmed titter en eller anden jerndims frem imellem folderne.. Uha-da... Men dette må jo være til at få svar, med alle de hunkønsvæsener herinde.. EN af dem må da kende en af de her nævnte personer med hudfarvet badering, og kunne få ud af dem hvad idéen er i det?? Og en mere ting der undrer mig... Eyeliner, eller hvad det her sorte stads til at putte rundt om øjnene.. Putter mange unge piger det på med en spartel eller sprøjtepistol, siden de kan få det helt op i panden, og helt ned på kinderne? Og uha igen, når man så møder en kombination af alt for stramme bukser, hudfarvet badering, og Bjørne-Bande briller. ja så kan man virkelig se at man intet fatter af nutidens mode, LOL.. Hvis det da ER mode overhovedet??.. Enlighten me, please... Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlig mode |
Bluckie |
06-05-2006 12:13 |
|
Ja, undrer mig også enormt over moden for tiden: - Hatte OVENPÅ hovedet (man får lyst til at FLå kasketten/hatten ned og give dem en dummeflad for at se SÅ latterlig ud med vilje!!!)
- Bukser der ikke bare har hængerøv, men sidder helt nede UNDER ballerne (skal man hive dem op og give en olfert eller ned så de snubler? Mon man kan lave en mix så de kan lære det?!)
- Den der underlige måde de går på (måligvis fordi de er ved at tabe bukserne og hatten er ved at blæse af at de går som gorillaer?)
Jeg undres bare - over hvordan man bevidst kan vælge at være så grim! Men okay - jeg kan jo bare grine af dem, så TAK fordi I spiller seje så vi andre får os et billigt men godt grin  Moden med hattene er også skræmmende populær i nordsjælland - men jeg holder hatten på hovedet og fødderne på jorden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gozone |
|
|
Dit bæst, du har ødelagt min weekend! Det er sgu slemt nok med hans hængerøv  Forstår pludselig mine forældre, der rynkede på næse af mit ultrakorte hår (ca 1 cm, bortset fra pandelokken, der hang ned over øjnene!) Høje cowboystøvler, som jeg slet ikke ku' styre! For ikke, at tale om makeup...masser af mascara og eyeliner  Og hvorfor gik jeg (os tøser) sådan rundt? Fordi vi var SÅ seje, og så totalt cool'e ud...troede vi da  Teenagere er teenagere, og sådan skal det være. Men han får altså ikke den piercing!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye ord .. |
NinaL |
06-05-2006 18:26 |
|
Tak for en vidunderlig griner - og et supplement til min personlige ordbog: Kondomhue/kondomkasket Dummeflad Ærtepose og hedder det: "Baggybukser"? (dem med hængerøven i - og mindst 4 numre for store???) Men tak for grineren!!!  Og kom gerne med flere udtryk - som en aldrende kvinde på landet endnu ikke har hørt!  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snakker vi ikke |
Nanna (Sebastian) |
06-05-2006 22:44 |
|
noget i den her stil?   jow jow, 50cent skaber 'mode' og det er jo SMÅKT. Eller not. Jeg tror, ideen er at de vil se 'casual' eller 'street' ud, altså som om tøjet bare lige er noget der er klasket på, at de så opnår den modsatte effekt med vilje... BARE ÆRGERLIGT SONNY BOY! For pænt bliver det sgu aldrig 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 50 cent |
|
|
Nej, det er værre end disse eksempler 50 Cent kommer med. Huen/kasketten står nærmest på hovedet - hvordan det kan lade sig gøre, uden at tabe kondomhuen/kasketten er mig et stort mysterium! Det er som om at huen/kasketten er for lille og står på hovedet - 50 Cent's kasket er i hans størrelse, men... Ja, det kan jeg vist ikke forklare... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg undrer mig mere over hvorfor de går med hue om sommeren?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha... |
|
|
Det må da være den mest underholdende tråd længe. *skraldgriner* Jeg kan i reglen heller ikke bestemme mig for om de hersens 'smarte' (that'll be the day!! ) unge mennesker med bukserne hængende nede om hælene de skulle have en olfert eller en kindfed. Jeg skal altså beherske mig selv for ikke at komme til at stå og grine højlydt af dem. -Det bliver i reglen ikke til mere end en stille fnisen, -hvis jeg da kan styre mig. NOGET burde man da gøre for det er så grimt at det da MÅ være forbudt et eller andet sted... ¨ (Står det ikke et eller andet sted mellem de 10 bud...??? ) Nope! jeg forstår det ikke. men... Jeg fatter heller'aller en bjælde...!!  Jeg MÅ sgi være blevet gammel. Jeg er i øvrigt forrygende enig med Michael om de hersens badenymfer med indbygget badering. KORS hvor er det altså ucharmerende. Jeg så en her forleden som jeg simpelthen ikke kunne lade være med at glo på. Men det har velsagtens også været formålet. Hun havde simpelthen OTTE indbyggede baderinge. (gad vide om hun også havde indbyggede airbags...?) En på hver overarm, en på hvert lår, en på hver læg, og så en under Babbenutterne og én på maven. Det havde for mig da været helt okay hvis ikke liiige... Hun gik i lavtaljede hvide STRAMME cowboybukser med STRAMT bælte, et ALT for stort bæltespænde og en AAALT for lille lyserød top, som sikkert kun blev holdt nede om maven af revnen under den nederste mavebadering. Dertil kæmpe gummisko som ikke var bundet og temmelig udjokkede. (hun var uheldigvis også temmelig kalveknæet så skoene var halveret i tykkelsen på indersiden af sålerne.) KORS i hytten...  Hvor blev der af selverkendelsen, og hensynet til andre mennesker? Jeg mener... Man KAN jo ikke tillade sig at bryde ud i krampegrin hvis man da er sådan bare nogenlunde ordentligt opdraget, -og det synes jeg s'gi er for meget forlangt i en sådan situation. Jeg har fannerme svært ved at lade være!  Og skulle jeg nogensinde komme ud for at en af de hersens hængerøve de ligefrem taber bukserne foran mig så ved jeg bare med mig selv at så ryger selvbeherskelsen sig altså en tur. -ER du helt svedig en griner jeg får mig! 
Med Venlig Hilsen Scarface "Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 48375356 |
|
|
Så den anden dag 4unge fyre, som skulle forstille at være rå.. De havde hængemås, undertrøjer og en høj kasket på.. Min lillebror var med, og skulle lige ind og se på tøj (han køber vel hver 6mdr.). I butikken siger ekspedienten, at det er vildt moderne med kasket. Min lillebror siger:" Det os fint nok, men kasketten skal jo ligesom ikke sidde ovenpå håret " Ekspedienten blev helt mundlam.. Også gik mig og min bror (uden at køb noget)
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weee... |
NinaL |
06-05-2006 23:24 |
|
Nyt ord: Kindfed Kom med flere!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En god ting ved moden... |
|
|
... er at den gør det UNDERHOLDENDE at "se på mennesker". Baderinge, kondomhuer og bukser der er i overhængende fare for en nedtur (og som sommetider RYGER ned, til omverdenens udelte jubel)... Og når de så også har diverse "ansigtsprydelser", der på mere end et par meters afstand ligner eksplosionsklare bumser - så er charmen da komplet! Det ER da på sin vis en mere underholdende mode end det der var "dengang jeg var ung" med pastelfarvede joggingtøj, lyseblå øjenskygge og stort hår. Det KUNNE de fleste da bære uden at se helt SÅ ekstremt latterlige ud som de unge gør nu. Det må nu være VARMT med strikhue trukket ned til øjenbrynene her når det bliver rigtigt varmt!
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu jeg tænker over det |
Nanna (Sebastian) |
06-05-2006 23:38 |
|
så må de da have lyttet for grundigt til nik og jays Hot. For de ligner da nogle der er smeltet  eller bare har det meget varmt. med selvklæbende undertrøjer og bukser der er bukket under for varmen og hænger i knæhaserne.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det største problem |
|
|
med mode er vist at folk ikke helt kan se forskellen på modellen og dem selv.  50 Cent kan altså godt bære både baggypants og kasketten oven på huen uden at se komplet tåbelig ud (Småtåbelig måske men ...  ) Problemet er bare at lille bebumsede Jens eller Muhammed mildt sagt IKKE ligner en stor muskuløs-på-den-fede-måde neger med gangstarr-attitude (Sådan en er sgu ærlig talt svær at fange på røvland hvor det mest spændende man kan foretage sig er at forsøge at køre fra polisen på en udboret knallert ned over havnen i Præstø  ) Og det er det samme når vi nu ser Britney, Aguilera og hvad de ellers allesammen hedder i stramme lavtaljede bukser med korte toppe ... det ser sgu da hot ud for faen ... balladen er bare at det er de færreste tøser i det ganske danske land der faktisk har kropsbygning til at bære stramme lavtaljede bukser og kort top. (Og her taler vi ikke alene om fedme - men så sandelig også om øvrig kropsbygning!) Når der så ovenikøbet er tale om en fed trunte der har fået skubbet dellerne ned i sådan et par superstramme lavtaljede bukser  (Var der mon nogen der kom i tanke om den der "De gule sider" reklame med ballepresseren?!  ) ja så er det bare uhyggeligt at de ikke lige ser sig i spejlet og overvejer en ekstra gang  Man fristes altså ofte til at gå hen og stikke både Jens, Muhammed og Trunte en på lampen og spørge dem om de har overvejet at se sig selv i spejlet inden de forlader deres hjems fire vægge  Men det er uhøfligt - lissom man jo heller ikke griner af folk (Mens de kan høre det i hvert fald  )
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der ser |
christelw |
07-05-2006 14:20 |
|
da totalt latterligt ud  .
Bedst til hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkelig mode |
Windstrup |
07-05-2006 15:36 |
|
Jeg må tilslutte mig den gruppe der får kriller i fingrene for bare at gå hen og mase kasketten ned på plads over deres små bumsede hoveder, også selvom der er stor fare for at sidde fast med alt det tapet klister især indvandre drenge putter i håret. De ligner seriøst en blafrende klaphat!!! Hvis der var nogen der øh lavede tilnærmelser til mig iført baggypants, kondomhur, høj kasket etc. så ville jeg nok for det første ikke kunne lade være med at grine, og så fortælle dem hvor åndsvagt jeg synes det ser ud.  Hvad værre er, i mine øjne, de mennesker - især damer, der ikke har sluppet firsernes krep hår, puddel krøl og i det hele taget PUFF hår  Og nu kommer min favorit "gruppe" alle dem der render rundt med itu revet tøj, læder, metal, kæder etc. lighter dutter, sikkerheds nåle etc. vildt hår, for det meste sort og en masse piercinger og tusser, HVAD HELVEDE HAR I GANG I ??? Det ser bare så afskyeligt ud, og deres svar er bare altid "jeg vil ikke ligne alle andre, slet ikke pop kællinger, så derfor har jeg min "egen" stil"  De ligner sku da også hinanden ALLE sammen, de ser lige latterlige, løjerlige og underholdende ud - og fælles for dem alle, jeg ville aldrig ansætte sådan en nød! Det udstråler bare lav iq og mangel på modenhed at klæde sig sådan ud. Synes jeg ihvertfald  FLise jeg håber du finder ud af et svar, jeg vil meget gerne vide hvorfor de render rundt og ser så morsomme ud LOL... - skal hilse fra 
Er du blevet snydt i en handel, har du penge til gode, vil du gerne have hjælp til at komme videre? skriv til mig... Støt de græske gadehunde www.graeskehunde.dk/ Mvh "Dolly"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uniform.. |
|
|
Min meget kloge historielærer sagde engang noget som jeg stadig husker. Vi talte om hippietiden, og han pointerede det paradoksale i at hippierne var imod uniformer og alle som én gik i islandske sweatre. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt sagt |
Windstrup |
07-05-2006 16:57 |
|
BINGO annaaissa det er det jeg prøvede at komme frem til mht. dem der går i sort tøj lak læder og kæder, de ligner sku da alle sammen hinanden, men de vil ikke ligne andre?
Er du blevet snydt i en handel, har du penge til gode, vil du gerne have hjælp til at komme videre? skriv til mig... Støt de græske gadehunde www.graeskehunde.dk/ Mvh "Dolly"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| £isbeth (Baloo) |
HeidiZ |
08-05-2006 17:13 |
|
Det ER da på sin vis en mere underholdende mode end det der var "dengang jeg var ung" med pastelfarvede joggingtøj, lyseblå øjenskygge og stort hår. Det KUNNE de fleste da bære uden at se helt SÅ ekstremt latterlige ud som de unge gør nu. Hehe, ejj Lisbeth.. Nu må du styre dig. Har du rendt rundt med joggintøj og blåt øjenskygge? HAHAHAHA!  Det kan da kun være én ting. MEGET grimt, og meget meget utiltrækkende  Nu må jeg altså også lige indskyde én bemærkning.. Jeg synes virkelig at mange unge mennesker gør rigtig meget ud af dem selv. Og jeg synes også, at der er rigtig mange pæne og velklædte unge mennesker. Og synes altså ikke at 'vi unge' altid skal have skyld for, at det er os som ikke kan finde ud af at tage ordentligt tøj på, for der går eddermamer mange halvgamle tudser rundt, med gammelt og slidt tøj, som ville se bedre ud i en skraldespand. Er man lidt til den buttet side, har født tre børn osv., så skal man måske ikke tage et par stramme gamascher på, som skriger om at blive begravet..  Og jeg ser da også gamle damer, som klæder sig som en 17 årig. Det er altså ikke særlig pænt, når det løse maveskind dalre (?) inden under den lille top, og skindet på armene svajre som et dannebrosflag i stormvejr. Jeg forstår ikke deres trang til, at udstille sig på den måde?
-HeidiZ *** Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!
FLY-LONDON STØVLE SÆLGES. SE PRÆS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEG SPURGTE I DAG! |
Beritt |
08-05-2006 21:54 |
|
Jeg spurgte i dag min ven, som nogen gange har den siddende sådan, han sagde det var fordi han havde morgen hår, men alligevel for varmt med kasketten helt ned over hovedet, så er det der en nødløsning, faktisk et meget logisk svar! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeidiZ |
|
|
Hehe, ejj Lisbeth.. Nu må du styre dig. Har du rendt rundt med joggintøj og blåt øjenskygge? HAHAHAHA Ja og nej. Joggingtøjet var jo "uundgåeligt" - den lyseblå øjenskygge(OG maskara) nægtede jeg - den farve duer ikke til mig. Så det blev GRØN øjenskygge og ingen maskara. Men joggingdragten eller strækbukser i joggingstof - dem har jeg haft masser af. Benvarmerne brugte jeg heller ikke. Jeg har korte ben, så det passede mig ikke. Og jeg brød mig heller ikke om det der med en EKSTRA sweatshirt, ud over den man havde på, der så enten var bundet om skuldrene eller hofterne. Så det VAR da noget tilpasset til hvad der klædte mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
LOOOL, Lisbeth.. Jeg puttede lige de der informationer ind i tænkeren... En kort person i nogenlunde tidstypisk 80´er joggingsæt (måske pink?) og benvarmere i matchende pink, og op dukkede der et billede af en lille, lyserød Michelinmand med Walkman og grøn øjenskygge.. De der benvarmere må virkelig være opfundet for sjov, og bruges de af "kortbenede" personer må "Michelin-effekten" være uundgåelig.. Og om 50 cent, (prisen på hans indhold i hovedet, måske?), kan bære de der afskyelige sjoskebukser, og den fritsvævende pomadekyse og underliggende kondomhue med stil skal jeg ikke udtale mig om.. For mig at se, understøtter de billeder bare min idé om at han ikke kan være voldsomt snu. Dette er jo så kun konkluderet udfra hans "sange", som ikke lyder specielt intelligente, hverken selve melodien eller teksten.. Men ak... En direkte og god forklaring på sjoskerøvsbukser, kondomhuer, "morgenhårskasketter", tomrumsforlængere eller whatever kommer nok aldrig, og måske er det netop opfundet for nogle folk at nyde, og andre at nyde at grine af.  Hvem ved?? Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gozone... |
|
|
... pink er ikke min farve. Men sæt en lille mintgrøn michelinkvinde ind i billedet - og så er den ikke helt gal. Og walkmanden er en selvfølge! HUSK stort hår - det fuldender billedet!!! Og NEJ - jeg har ikke billeder af det... Heldigvis! (alle mine billeder fra den tid er af min pony - jeg er kun med på få af dem, og der er håret gemt i hjelmen, så det charmerende helhedsindtryk går tabt) Går vi 10 år længere tilbage er der tale om brune garbardine kassebukser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha , altså |
MinChivas |
08-05-2006 22:57 |
|
lige før jeg for ondt i maven a grin , al den undren må da give hovedpine  Altså den med kasketten er en Wanna Be gangster mode , og sådan ser man altså ud hvis man mener man er sej , hvorn den blir siddende er fordi den er lige en tand for lille og nærmest født på hovedet . Kunsten er at have den på skrå , det svært sir de  Bukserne nede om balderne kan i mine øjne være både smart og Ulækkert , altså alting gjortt med stil kan jo se godt ud . Piger i for småt tøj , det handler om at overgå de andre , altså hvem lægger man mest mærke til ? Men stakkels pige børn  Selv foretrækker jeg en skrigende gul trøje fremfor en mini top , hvis i forstår ?  Håber det hjalp jer lidt på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kassebukser af garbadine |
NinaL |
08-05-2006 23:35 |
|
Årh .. disse tiiider ...  Lisbeth - jeg troede da, at du var alt for ung til at have gået i kassebukser  JEG gjorde det - i de "glade 70'ere" som "moden teenager" *empffh* ...  Inklusive sandaler/sko med plateausåler - der kunne SES!  Før dette - ligeledes i 70'erne - var det (omkring konfirmationsalderen) Wranglertøj - og en sej knallert (Puch Standard - en rigtig drengeknallert). Efter "Wrangler-tiden" kom så en bevidst flippertid - hvor hår og afghanerpels ikke kunne blive langt og grimt nok - jeg må vist heller ikke glemme de hæklede lapper på de rillede fløjelsbukser, islandssweateren og perlearmbåndene. *hihi* Og grunden til min "Flipperperiode" skyldtes helt afgjort min 6 år ældre bror - der var hardcore rocker. Han nægtede ethvert kendskab til mig - når jeg defilerede forbi ham - når han havde sine venner hjemme. *LOL* Men dernæst kom så "disko-tiden", hvor garbardinerne med kassefacon holdt sit indtog.  Jeg husker også "disko-krøllerne" - og den voldsomme krigsmaling.  MIG - "UNIFORMERET"??? ... ALDRIG! *GGG* (Hmm ... jeg husker også - at jeg efter mange! permanentninger, minievaque (hvem kan huske dén form for hårbehandling?) - skulle klippes og permanentes igen - hvorpå frisøren erklærede, at jeg ville ende som skaldet, hvis jeg fik mere kemi i håret ... Hmm ... Jeg skulle sørme klippes korthåret???  Ok ... Et forsøg værd ... Hvorpå jeg (efter "behandlingen") straks tog min styrthjelm på (som ellers kun blev transporteret med for et syns skyld) - inden jeg betalte og luskede langs panelerne hjem i sikkerhed - og hev i mit hår i 3 dage. *LOL* Med hensyn til "ungdommen her til lands" - så må jeg jo nok erkende - at jeg nok snart lyder lige som dén generation af ældre (idioter) - der bare ikke lige fatter - at det SKAL være sådan ... *ak ja* ... Men i hvertfald har jeg lært nogle pragtfulde udtryk her i tråden  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456... |
LouiseHansen |
08-05-2006 23:52 |
|
Det er ligesom de hersens helt unge gutter, der har de der super tight jeans på, der lige når at hænge ned over bagdelen på dem - det får det til at krible i mine fingre.. får sådan en lyst til at gå hen og hive op i dem og sige: "halløj kammerat, du er ved at tabe bukserne!"  MVH
Louise - nu med part på vidunderlige Rufus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kassebukserne... |
|
|
... i den flotte brune garbardine, syede min mor til mig da jeg var 9-10 år tror jeg. Det var et "smukt syn" - Specielt kombineret med træskostøvler med firkantet snude!  Til gengæld havde jeg så fuld fornøjelse af at "de seje drenge" i min klasse gik med gulerodsbukser et par år efter. Og de smarte piger med haremsbukser og ballonnederdele (jeg var heldigvis ikke "smart" på det punkt) Moden har gennem tiderne sjældent været for køn - specielt ikke hvis man følger den kritikløst for hvad der klæder en Jeg tror nu ikke at der er nogen i verden det ville KLÆDE med gulerodsbukser, haremsbukser, kondomhuer, hængerøvbukser, baderingspåklædning o.l. Men der vil altid være nogen der følger "moden" kritikløst, og gerne overdrevet. Så har vi jo så til gengæld underholdningen ved at se folk tabe bukserne i utide, eller vralte afsted som berusede ænder - og prøve at se seje ud samtidig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg må lige... |
|
|
... genoplive denne tråd, for at dele min morskab og undring med jer  Jeg har lige været på ferie - og der oplevede jeg et - for mig - nyt fænomen. Det lader til at moden med at bukserne skal hænge nede om r*ven OGSÅ gælder badebukser - og så skal man naturligvis have underbukser inden under!  Hvad i det hele hule H ligner det? Det er da en LATTERLIG ting - og for øvrigt da også noget uhygejninsk at man i en fælles swimmingpool kommer med bomuldserne neden under badebukserne - der hænger så folket kan nyde synet af et par Björn Borg , D&G eller hvad det nu hedder. Og det må da være ubehageligt - for badebukserne er jo lavet til at tørre hurtigt - men med et par bomuldsunderhylere neden under er man jo klam i rumpetten i lang tid  Det har for øvrigt den effekt at når de kommer op ad vandet, og så sætter sig ned - så sprøjter der en lille flodbølge op bag på - særdeles grinagtigt.  KORS hvor vi fik grinet af nogen af de knægte. Oplys mig - i orakler der kender til mode og teenagedrenge - Tror de virkeligt selv at de er smarte? Oplys mig - i teenagepiger der er på samme alder som drengene - ER det smart, og HVORFOR?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu forstår jeg pludselig ... |
Lisbeth Sejberg |
20-08-2006 14:38 |
|
... hvorfor jeg som barn, blev overmandet af en stor modvilje mod at lære at svømme og opsøge de våde elementer  Det har simpelt hen været Vorherres mening, at skåne mig for de frygtelige syn som åbenbares på sådanne steder, hvor de badende kommer  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
|
|
Nej, spørger du mig, så er det aldeles ikke smart. Jeg syntes det er ekstremt ucharmerende når bukserne hænger nede ved knæene, og der er frit udsyn til underbukserne der sidder inde i rumpetten. Aner ikke hvad det er der gør det, men de skal vel prøve noget nyt?
Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå forbi dig en gange til? xD
Snart helpart <3
Heartland bøger, reol, kommode, sovesofa og stol til salg - kig præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GODT GODT |
dollor |
20-08-2006 21:02 |
|
Som fyr/mand her på tråden, er det da godt at jeg ikke følger moden kan jeg da hører på det hele. hi hi. Jeg er glad for at jeg holder mig til mine Ridebukser 90% af tiden jeg har tøj på.
Rigtig mænd rider hver dag,og har frederiksborg hest,samt går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genoplivningsforsøg :) |
|
|
Jeps, lad os lige få genoplivet denne spøjse undringstråd, og se om ikke nogen kan komme med en forklaringer, MEGET gerne understøttet af nogle billeder af de nævnte, mystiske typer, og deres endnu mere mystiske og besynderlige, (for ikke at sige tragi-komiske) beklædningsgenstande.. Enten er en god hukommelse et must, elelr også må man lige starte lidt oppefra, for at lokalisere de tng der spørges om her.  men i korte træk: Hvori ligger det smarte i hængerøvsbukser, kondomhuer, og fritsvævende pomade-kasketter, og spørgsmålstegns-holdning når man går... Fire away... Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wraaah |
|
|
D3T F0RD1 V1 3R G4NGST3RZ5 !!! oversat til det dansk vi kender: det er fordi vi er gangsters.
U miss 100% of the figths u never take. Choose your battles. _ MELUSINE En sidste gang, Jeg elsker dig, Jeg savner dig, Jeg tænker på dig. min stjerne, mit hjerte, Mit liv. Sov godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Det er kun de heldige der får 4 baller, når bukserne hænger nede om anklerne, de fleste har slet ingen, og det forstår man jo ikke, når bruger så lang tid på at træne og få en flot krop Jeg synes det ser frygteligt ud, bukserne, kasketten, tørklæderne, øreringene og alt det lyserøde De er SÅÅÅ fimsede at det er direkte klamt  Det er fint at man går op i sig selv og det må fyre også godt, men synes godt nok det er for meget lige nu
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps, Sasser... |
|
|
men vi fandt aldrig ud af idéen i det andet, der spørges om i denne tråd heller  Og til den med de 4 baller kan jeg kun sige: Bvadr..  Og IGEN, IGEN... BILLEDER, please, både af røvballedelingsbukser, OG af kondomhuer og andet trendyt-mode-street-gangstar-gejl, tak.. Nogen MÅ da ligge inde med noget brugbart billedmateriale, eller snige sig ud med skjult kamera en dag i storbyen.  Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Gozone: Tag en tur rundt i arto brugernes gallerier, så skal du bare se røvballedelingsbukser og andet sjovt
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| MissFejrskov |
|
|
Uha, nej tak.. Det var da et frygteligt forslag.. Jeg er aaalt for gammel til sådan noget arto-væsen... Og desuden aner jeg ikke hvordan det fungerer heller.  Derudover kunne det jo måske fremkalde diverse reverseringsfunktioner fra de lavereliggende regioner i kroppen..  Men hvis ikke man var så gammel og udenforstående i modens (og internettets), forunderlige verden, kunne det godt være at man skulle kigge derind.. På den anden side... Hvis man nu IKKE var så gammel og udenforstående, ville det være ganske unødvendigt, da spørgsmålet så nok kunne besvares af en selv.  Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De bruger da hårnåle (høj kasket) |
xtiny |
29-01-2007 17:58 |
|
Ligesom når jøder skal have deres kippoh til at sidde fast på baghovedet. Det har jeg nemlig undret mig over, da jeg havde konservative jøder som underboer. Men der sidder en lille klemme i huen. PS: Unge mænd med hængerøvsbukser ligner vanskabte dværge med skridt ved knæene. Føj, hvor det er grimt. Min høje flotte søn går med sådan nogen, men ikke de mest outrerede. Jeg synes stadig baggypants er gremt! De der kæmpesåle-fodtøj, der var in for 5-6 år siden, var da også det grimmeste. Det kunne få en høj flot pige til at gå som en and! 
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Bente(Kadroni) |
29-01-2007 18:25 |
|
Åh ja, de kære Buffalo-støvler, der bare var et must have dengang i slutningen af 90'erne... De var rædselsfulde! Har I så lagt mærke til de drenge, der er begyndt at gå med super stramme bukser(stadig med mega hængerøv) og store, lange nærmest snabel-agtige sko??? DET er eddermame grimt! Og det er jo selvfølgelig de drenge, som har tændstikben og absolut ingen røv... De ligner klovne Eller pingviner, om man vil. Og så er der dem, der er begyndt at stoppe bukserne ned i strømperne! Det ser godt nok osse tosset ud! Sådan ser ungdommen ud her i Århus for tiden - selvfølgelig suppleret med stribet halstørklæde og uglet garn.
Mvh. Bente I'm gonna waste my life as I see fit -Formand for AC (Anonyme Colaholikere) Antal medlemmer: 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|