Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nu lader han mig aldrig ride ham...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:07

Den lille tykke mule synes jeg er meget ond :P

I tirsdags, blev manen flettet, da vi skal have det hele vendt til den højre side, så han har i to dage nu gået med fine store fletninger på folden...

Og idag skulle han nu finde sig i endnu en af mine ideer... Min lille skat har fået en rift ved det ene øje, så han skal have fluepandebånd på til det er helet, så der ikke går fluer i...

Problemet var så bare det, at jeg nok har valgt pandebåndet i næst værst tænkelige farve, nemlig

BABYBLÅ

Og så er der fine flotte sølvheste på

Jeg synes jo det er smukt til den lille mand, men jeg er desværre bange for at det er grund til en masse postyr på folden... Ihvertfald skulle de fem andre lige hen og tjekke hvad det var for en mærkelig pandelok Lukas havde fået på...

Jeg er ret sikker på de grinte af ham, for Lukas løb fornærmet væhk fra flokken :(

Så det bliver spændende at se om han tilgiver mig og om han vil tale med mig igen ;)

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

dfghdlf
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:10

Hi hi hi, stakkels lille hyp.. *GGG* Mon ikke han kommer sig over chokket over at være behandlet som en hyggepony.. :) :)

Tror måske også min partmule ville blive lidt småsur hvis vi begyndte på det..

/M-B

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:14

M-B

Puha... Vi må hellere lade være med at kalde ham for en hyggepony... Han er jo en KÆMPE hest :P På hele 151,5 :P

Jeg håber da han kom sig over chokket, han ville slet ikke snakke med mig da jeg gav ham pandebåndet på :(

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

dfgldfgl
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:17

Kan han ikke bestikkes? ;) Synes tit godbidder er gode i sådan en situation... *hvem sagde trøstespise?* ;)

/M-B

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:19

M-B

Godbider har desværre ikke den store indflydelse på min dreng... han er lidt af en spøjs hest ;)

Når vi træner vil han gøre alt for at få godbiderne, men han spiser dem ikke... Men hvis han af den ene eller den anden grund er fornærmet på mig, så er han svær at gøre god igen ;)

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Du kommer aldrig
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:35

op når du angriber det på den måde Camilse :-)

Mvh CAmilla

0
0
Svar på denne tråd

Den ondeste rytter !!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:44

Du må da være den ondeste rytter i hele DK Tænk på hvordan han bliver mobbet på folden Stakkels hest siger jeg bare

Jeg har været lige så ond. Jeg har også flettet mins man, for at få den på den ene side. Og så havde han fået en masse skrammer, så det blev smut med det der blå halløj fra blue Hors, så han er også fin på folden

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:46

ja jeg ved det...

jeg burde meldes til hestenes modepoliti... For Babyblå er jo ikke ligefrem modefarve ;) Og skulle jeg havde brugt det pandebånd, kunne jeg lige så godt have givet ham en matchende grime på ;)

Jeg vil så til mit forsvar sige, at det eneste andet pandebånd der var lyserødt... Så det var enten pest eller kolera ;)

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider