Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ny look til min jernhest!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 22:27

Jeg har en 30 år gammel cykel. Min svigermor har kørt min kæreste på den da han var lille

Den har netop været til jernhestesmeden og fået rettet skærm op, nye hjul, lavet håndbremsen og så er den tilmed blevet lovpligtig med reflekser og det hele (det var bare den FLINKESTE cykelsmed EVER! så mangler du en cykelsmed på Nørrebro så skriv!).

Min smukke cykel blev for tre år siden malet turkisblå med gule/sorte blomster af min kæreste - havde godtnok bestilt en mørkeblå med margueritter, men skidt nu med det.

Men nu skal min cykel altså piftes op, malingen er skallet af, og det er tid til et nyt look.

Det må gerne være superfjollet, det må være tekst osv. - det skal bare ikke koste en formue!

Gode forslag?

Jeg havde selv overvejet at male den grøn, finde nogle mariehønestickers og sætte på, og så give den en gang lak bagefter.

Men I her på HN plejer at være så kreative, så kom med et godt forslag!

Lise

ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd

Lise..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:40

DET lyder yndigt :-)

God ide

Var han også billig ham der ordnede den?

Mvh Camilla - sushi i uge 34??

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 12:48
Jeg ville male den lyserød, fordi det er min ynglings farve, men grøn med mariehøns lyder også super smart

Som tilbehør skal den vel have en stor flettet kurv på styret? evt dekoreret med blomster og malet i en eller anden fancy farve

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Camilla80
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 13:46

Camilla80: Ja han var okay billig. 500 kr for nyt hjul, rep. af meget smadret bremse, opretning af skæve fælge samt lidt andre småting. Og da jeg så ved afhentning kom i tanke om at jeg skulle have reflekser osv på, ja så ordnede han da lige det med et snuptag, satte hvid refleks for, rød bag, gul i forhjulet - men det kostede ikke ekstra "de var jo så billige for ham og det tog jo kun 2 min at sætte på"!!

DET har jeg aldrig oplevet før - og jeg bad ham næsten om at tage ekstra. Det viste sig så at han ikke tog Dankort - men "jeg kunne da bare komme forbi med pengene i morgen". Jeg cyklede så hen og hævede med det samme, han ville ikke have nogen sikkerhed mens jeg cyklede afsted.

Imens jeg var der ekspederede han en kunde med en MEGET smadret cykel - han var ikke sikker på at den kunne laves, men han ville da gøre forsøget. Hvis han ikke kunne lave den helt, så var hans forsøg gratis! Verdens flinkeste cykelmand, og han tog sig bare så god tid selvom hele biksen var fyldt med cykler (min cykel var færdig til tiden ).

Sushi i uge 34, sounds good!

Lise

ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider