Camilla80: Ja han var okay billig. 500 kr for nyt hjul, rep. af meget smadret bremse, opretning af skæve fælge samt lidt andre småting. Og da jeg så ved afhentning kom i tanke om at jeg skulle have reflekser osv på, ja så ordnede han da lige det med et snuptag, satte hvid refleks for, rød bag, gul i forhjulet - men det kostede ikke ekstra "de var jo så billige for ham og det tog jo kun 2 min at sætte på"!! 
DET har jeg aldrig oplevet før - og jeg bad ham næsten om at tage ekstra. Det viste sig så at han ikke tog Dankort - men "jeg kunne da bare komme forbi med pengene i morgen". Jeg cyklede så hen og hævede med det samme, han ville ikke have nogen sikkerhed mens jeg cyklede afsted.
Imens jeg var der ekspederede han en kunde med en MEGET smadret cykel - han var ikke sikker på at den kunne laves, men han ville da gøre forsøget. Hvis han ikke kunne lave den helt, så var hans forsøg gratis! Verdens flinkeste cykelmand, og han tog sig bare så god tid selvom hele biksen var fyldt med cykler (min cykel var færdig til tiden
).
Sushi i uge 34, sounds good!