|
|
| Ribe Dyrskue på fredag.. |
|
|
På fredag er det årlige dyrskue i Ribe, det starter kl. 9 og er færdig kl. 16 igen.. Jeg skal have en goldhoppe med, nemlig min shetlænder-hoppe Isbella på 7 år, jeg har kun haft hende i ca. 2 mdr. Vi glæder os, og håber på en som altid hyggelig dag i Ribe:-)  
*STALD VESTERBÆK* Oldenborg & Belgieravl *Medlem af D.B.H og DOA* Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg glæder |
| Forfatter:  |
Linda & Shetterne |
| Dato:  |
25-07-2006 17:25 |
|
mig også bare rigtig meget  Her er de to jeg kommer med:  Dalbo´s Regina.2 års hoppe  Dalbo´s Amanda. 3 års hoppe Vi ses i Ribe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Jeps, Linda vi ses i Ribe.. glæder mig til at se dine smukke shettere i virkeligheden:-) Håber vi får en hyggelig dag derude:-)
*STALD VESTERBÆK* Oldenborg & Belgieravl *Medlem af D.B.H og DOA* Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det |
Linda & Shetterne |
25-07-2006 17:35 |
|
håber jeg også og håber vejrguderne er med os i år. Glæder mig også til at se din shetter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heyhey |
|
|
Ja, det håber jeg godt nok også.. sidste år druknede vi jo snart derude:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er blevet |
Tanja og Angel af Elmegård |
25-07-2006 23:47 |
|
lokket med som kotrækker, så jeg skal også afsted.. Vi nåede ikke at melde min kommende fjordhest til, ellers skulle hun også ha været med 
fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg. Kasteret han rotte gives væk, mere info i min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Tanja: Okay..En skam du ikke skal have din heste med, men så kan du jo tage din fjordhest med næste år:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise R |
26-07-2006 11:58 |
|
Ja det er selvfølgelig rigtigt  Angel kan desværre ikke, da hun ikke har tavle, ellers kunen jeg både ha medbragt fjolbolle og shetter 
fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg. Kasteret han rotte gives væk, mere info i min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja og .. |
|
|
Okay... men kan jo være vi ses derude:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise R |
26-07-2006 20:16 |
|
Det kan være. Veninden har planlagt at mig og hende skal have hvide t-shirts på hvor der bl.a. står Elemegård.. Jeg ved så ikke om de kun tager sortbrogede med i år, eller om nogle af hans røde køer eller kvier også skal med.. Ellers hører du nok mig og min veninde, som på RS hedder Gitte og Kyllingen, vi plejer at være pænt fjollede sammen (Så er du advaret )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja og .. |
|
|
hehe..Okay.. Jamen vi kan da li' snakkes ved derude så:-) Jeg har en bluse på hvor der står stald vesterbæk på.. men ellers er jeg kat. nr. 30:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise R |
26-07-2006 23:54 |
|
Hehe Okay  Jeg ved ikke helt hvornår vi er der, jeg ved bare jeg bliver hentet i Haderslev ved en 5-6 stykker om morgenen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhh, jeg... |
Lene P |
27-07-2006 00:05 |
|
...vil også med! Desværre kan jeg ikke på fredag, men hvor ville jeg dog bare gerne! Både for at se hvordan det hele foregår så jeg kan øve og øve til jeg selv skal stille min Sandra pige til næste år, men også for at nyde jer andres smukke dyr  Jeg vil ønske jer heldige der skal afsted en rigtig god dag 
Mvh. Lene Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn  Ejer af den røde pinto Maya. Med start vanskeligheder, men nu på rette vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha... |
|
|
Har I set vejrudsigten? Selvom mit græs skriger på vand, så håber jeg da ikke at sidste år bliver gentaget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danielle |
27-07-2006 09:09 |
|
Tja i år er vejret ikke som det plejer at være på den her tid.. det plejer ALTID at regne hvertfald lidt af dagen på min fødselsdag (i tirsdags) og på min storebrors fødselsdag (i går), men der kom ingen regn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Lene P: Mange tak.. en skam du ikke kan komme derud.. Danielle H..: Ja, håber bare regnen holder sig langt væk fra Ribe imorgen.. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer måske |
|
|
Hej Louise. Jeg kommer måske ud og siger hej til dig. det kommer lidt an på vejret, -for hvis det er 30 grader, så føler jeg nok ikke så meget for det, og heller ikke, hvis det kommer til at stå ned i stænger. Kan desværre ikke komme fra om morgenstunden, da jeg jo har hundene i pensionen, og imorgen er vi kun 2 til at hjælpe da sabine har fået fri (skal arbejde andet sted)
Men håber da at det bliver tilpas dyrskuevejr, så jeg kan komme ud forbi.
Lykke med Linepigen og Sille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Lykke, det glæder jeg mig til så.. håber vi ses:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|