Tak for alle de varme tanker og krydsede fingre.
Det værste er uvisheden. Hvis jeg bare vidste at hun ville være god igen om et halvt år, eller et år. Men hun skal helst være klar om de to måneder, ellers var han ikke så optimistisk.
Han var meget optimistisk, første gang at vi var der med hende. Han sagde at langt de fleste heste kom sig over sådan en skade. Og specielt når hun var så velgående og ung var han meget positiv.
Denne gang startede han også med at sige, at hun så godt gående ud. Men det var åbenbart ikke godt nok på termografien.
Og nogle kommer sig bare aldrig. Det kan måske skyldes at leddet er svagt eller noget i den stil.
Min optimisme er forsvundet. Jeg nåede kun at have Granne i 2år, inden at han måtte aflives med benproblemer.
Næste måned har jeg haft Rigola et år. Og jeg har vel fået redet et halvt års tid ialt.
Det er bare ikke fair 
Jeg krydser fingre for alle jer andre med skadede heste.
Pjemm:
Hun er ikke så skæv i krydset længere. Der er stadig skævhed, men det har rettet sig en del bare ved at hun har stået stille. jeg tør ikke lade en kiropraktor pille ved hende på nuværende tidspunkt. Han nævnte heller ikke noget om at det kunne være en god idé.