|
|
| Mc Donalds mad :D |
|
|
Uhh, det er nu godt lige meget hvad  Men hvad er jeres yndling på Mc D?  Hvad plejer I at få? 
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu arbejder jeg der... |
|
|
Hvis jeg spiser noget derude, hvilket er forholdsvis sjældent, så er den en cheeseburger med salat. Men for det meste har jeg selv salat med på arbejde... Maden derude smager da godt, men holder mig så vidt muligt fra det, det er jo så usundt.
Venlige Hilsner fra Teneng  >> Voltigering Dalumgård Rideklub<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhhmmm |
|
|
mvh. jeanette2 husk at tavshed sommetider er det bedste svar..(dalai lama)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indrømmet |
|
|
jeg elsker McDonalds mad indimellem og spiser der vel et par gange om måneden. McFeast er den foretrukne burger og så skal der cheddar cheese sauce til pommes frites (som ikke skal være for salte) og enten jordbærmilkshake eller sprite zero at drikke til. Sprite Zero kan i en snæver håndvending bruges til at retfærdiggøre at man snupper en sundae-ice med karamel eller en McFlurry med Dajm til dessert, for den er jo kaloriefri. Ja, altså Sprite Zero, ikke de andre to kalorie-bomber. Deres burgere uden salater er kvalmende synes jeg. Deres salater er ok, men relativt dyre i forhold til hvad man får.
Sort/brun miniature (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem. Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk
Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Det sker måske 1 gang hveranden måned at jeg er på Mc.D. Men nogengange får man bare den der trang efter Mc.D mad. Når jeg er der er det altid enten en nuggets menu eller mc. chicken uden dressing. Jeg spiser ikke ko og gris, så det giver jo sig selv. Og så kan jeg ikke lide dressing, så det giver også sig selv 
Hilsen Mette Sælges: Ny Stübben siegfried MF special (Havannabrun), Kingsland bandager+underlag, BR underdækken,masser af mærketøj og brugt,velholdt springmateriale. Se præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm McD |
| Forfatter:  |
• Stald P:A:P • |
| Dato:  |
23-07-2006 14:21 |
|
elsker McNuggets helst en menu selvfølgelig og så med den obligatoriske Jordbær-milkshake til *mmm* ">savlende smiley her<"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Big Tasty!!! |
99E |
23-07-2006 14:23 |
|
Big Tasty med fritter (helst med remoulade, hvilket jeg spiser til hvis vi "tager det med hjem") - ellers med noget, der ikke er ketchup. Cola eller Fanta til!
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tyjuyjk |
flickasolo |
23-07-2006 14:30 |
|
jeg elsker deres kylling buger med pomfriser til og en kæmpe cola så skal der der være pomfrits souse til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhmm... |
|
|
Jeg spiser også altid selv nuggets  Mums!
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøjjjaltså.. |
|
|
... det er lææænge siden jeg har fået Mac D mad!! Kan nogle gange godt få trang til det ( hmmm vist nok hænger det oftest sammen med tømmermænd, og da jeg jo har været gravid og har født, er det jo immervæk snart længe siden jeg har været beruset ) Desværre synes jeg tit at jeg bliver skuffet - altså når jeg endelig følger trangen, og tænker "NU skal jeg frådse.." så spiser jeg en McFeast, men sidder så ofte bagefter med ´med en følelse af "nå var det dét??" og føler mig snydt fordi det er mega dyrt, og jo egentlig hverken mættede, eller smagte af noget særligt  Så jo, kan godt få lysten til Mac D, men det skal være med meget lange mellemrum (så jeg kan nå at glemme skuffelse )
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mc Tasty |
bimboe |
23-07-2006 15:01 |
|
er mums. Ellers er det en chicken og fritter med pommes sauce. Og ALTID en jordbær shake  Bimboe
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis... |
|
|
Hvis det endelig skal være, så er det nok en Mc Flurry is med daim og smarties. Og så Cheeseburgere...
Mvh. Karina med Pelle-hesten Springsadel sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når... |
|
|
... vi er fordi Mc Donalds, spiser jeg altid en Chicken Mc Nuggets Menu, men cola og sur/sød sauce til... Nam nam... Elsker den der sur/sød sauce, og pomfitterne bliver også dyppet der i, så ingen pomme frites dip eller ketchup til mig tak... Hvis det bare er til frokost vi lige er forbi er det en chesse burger eller en chicken salsa, da de var der 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mc donalds |
Gonzalez |
23-07-2006 15:09 |
|
spiser mad fra Mc-Mavepine højst tre gange om året, og så er det sædvanligtvis fordi jegr nedstemt  men når jeg så gør, vælger jeg en milkshake, og 8 cheeseburgere... Det mætter overhovedet ikke deres mad, men man kan jo nøjes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen McDonalds |
|
|
Ja jeg spiser faktisk ikke McDonalds. Har ikke været der i 2 år. Jeg synes det er dyrt og man får det altid dårligt, når man har spist det. Jeg kan da stadig godt en gang imellem få lyst til det, men jeg køber det aldrig. Det er blevet et princip for mig. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mc d... |
|
|
Jeg spiser kort sagt aldrig på mc d, det eneste jeg har kunnet få ned er en is og en milkshake. Jeg vil aldrig spise deres mad.
Dressur undervisning søges i Odense Nø... Helt nyt pony dækken str. 115 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv sidder |
Kiki |
23-07-2006 15:14 |
|
og får helt lyst til mcd nu. Men når jeg er forbi er det som regel en bigmac menu der ryger i kurven. Helst med en milk shake til (bare sådan for at gøre det lidt sundere. kan også godt klare en mac feast hvis det er
Stud.jur hesteløs, men med dele hund, 2 nye super skønne killinger og en gammel tyk hamster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænkt tænke-.. |
|
|
jeg plejer at købe McFeast eller Big Tasty.. Og indimellem Mc Flurry med daim.. Uhmmm.. Men nu er jeg kun på Mc D højst et par gange om året. Det er jo vildt usundt og mætter ikke lang tid bagefter. Og kan ikke lide pommes frites så dem får min bror eller hvem der nu er med. Kan bedre lide Burger Kings end Mc D.
Med Venlig Hilsen Lea Take the chance and follow your heart ! <3 <3 <3 <3 Skovgårdens Phoenix <3 <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man... |
|
|
virkelig få en cheese burger MED SALAT på McD  Jeg hælder mest til McFeast, når jeg en sjælden gang er på McD. Og så er jeg vild med deres pomfritter. Mums!!!
Køb billigt herMedlem af "smårytternes" klub Heste søger parter nær Bramming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aldrig mere |
Tine-Pigen |
23-07-2006 15:59 |
|
Jeg spiser der aldrig mere efter jeg fik nuggets med benstumper i! Synes det var vildt klamt da jeg var kommet til at sluge nogen af dem. Jeg gik derfor op og klagede. Havde altid hørt at man fik god service der. Men manden der stod bag disken kiggede bare på mig som om jeg var åndsvag og spurgte hvad jeg havde tænkt mig han skulle gøre ved det..  Så har jeg ikke været der siden! Men deres is var eller gode 
Der er jo ingen grund til at gøre det nemt for sig selv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis det endeligt |
|
|
sker at jeg spiser der ender det gerne med en big tasty, da jeg godt kan lide dressingen i den... men kan aldrig spise hele burgeren og føler mig så oppustet bag efter... så det sker ikke så tit... En sunday med chokolade er heller ikke dårlig  Tine-Pigen: Nu er nuggets jo kyllinge affald og der er både ben og brusk i, du har bare været uheldig at det ikke var helt knust derfor spiser jeg ikke nuggets...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheeseburger med salat |
|
|
Ja, det kan man sagtens, hvis man beder om det ved kassen.
Venlige Hilsner fra Teneng  >> Voltigering Dalumgård Rideklub<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UUUMH <3 |
Malene p |
23-07-2006 16:19 |
|
Mc donalds mad = YNDLINGS MAD 
Jeg plejer at få en big mac menu + en sondae (kan ikke huske hvordan man staver det ?? ) i, med chokolade !! LÆKKER LÆKKER <3
{ MALLE & PØLS <3 }
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgkyufgkuygy |
|
|
Big Tasty menu med cola light. Sunday med karamel sauce eller en mac flurry med daim
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sunset er bedst |
|
|
synes personligt sunset har noget bedre fastfood.. mjen på McD er det dog cheese burgere der er bedst... vidste i at McNuggets er hele kyllinger med indmad, ben, fødder og halse der kommer ned i maskine og kommer ud i den anden ende som nuggets...
en gang kristen altid kristen!!! Gud er God!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Jeg var på McD i går og det sker meget sjældent for jeg føler mig altid så ulækker dagen efter  Men når jeg er der så skal jeg bare have en McFeast UDEN ost. Kan ikke fordrage når de putter ost i. Holdt i går og ventede i næsten et kvarter på at få en uden ost, og da vi kom hjem var der bare ost i alligevel. Så vi måtte starte bilen og bede om at få en helt ny omgang for nu var min mors mad jo også blevet koldt. Men så fik vi så to gratis McFlurry (staves?) og et stort krus hundekiks til vovsen.
D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende. I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret. Lad være med det pis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McDonals |
|
|
Det er godt engang i mellem, hvis man har tømmermænd.. Jeg er ellers ikke så vild med det. Hvis jeg endelig skal have det vil jeg helst have deres baconburger, som de sjældent har, ellers bliver det bare til en bigmac..
Cathrine vs. Zeppelin Arabere ER det bedste!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor... |
|
|
... findes der beviser på at det er hele kyllinger med ben, hals og det hele der bliver kværnet? Er det ikke bare en skrøne? Eller er der nogen der har beviser på det?
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| biograf |
Moon-face |
23-07-2006 16:50 |
|
spiser altid i Mc når jeg er i bio med vennerne. vi plejer at bestile os en cheesburger menu .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Velbekomme |
Zanne (den gamle) |
23-07-2006 16:54 |
|
Mit "logik-filter" siger mig, at meget af dette er overdrevet, men jeg kan da huske dengang, McDonald ikke måtte kalde det fluidum de laver bøffer af, for kød. Og nej - jeg kommer ikke på McDonalds fastfood et-eller-andet (for restauranter" er det ikke). Har prøvet, to gange endda, men anser bestemt ikke menukortet for at indholde menneskeføde. Så hellere en ostemad i en snæver vending.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zanne (den gamle) |
|
|
Enig, enig!  Jeg tror at mine børn er nogle af de eneste på deres alder, der overhovedet ikke aner hvad McDonalds er.  kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aksdfjkdsfjdkfjdkfd |
|
|
Jeg vil hellere gå sulten i seng end at spise mad fra MacD! KH Pia
- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Elsker deres is 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjfdsfsfsf |
|
|
Jeg er også en af dem der er vild med mc d mad... mums det er godt, har faktisk lige fået det idag:) min yndlings er nuggets med sur/sød sauce... Mums det er godt også til pomfrites!! Jeg har gået i klasse med en i år, som er en af lederne i en mc d tæt på mig, hun siger altså at det oksekød de bruger er noget af det fineste og reneste man kan få. Så jeg tror ikke på den med at det ikke er ordentlig kød. Hun ville jo ikke få noget ud af at lyve om det. de har jo så mange kunder i forvejen... Og så forstår jeg godt nok heller ikke folk som siger det ikke mætter. på mig mætter det altså vildt meget. Jeg er mæt indtil næste dag når jeg spiser det. så for at mc d findes:)
Mvh Pia og hendes superpony Hannibal Skellerød. Se ham på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BVADR- det kan jeg ikke lide |
xtiny |
23-07-2006 23:43 |
|
Deres pomfritter er stegt i fedt og olie. De smager underligt. Når man så ved at en burgermeal svarer til 4½ portion stegt flæsk med persillesovs- i kalorier- ikke i de andre ting, så nej tak. De to gange om året (højst!), jeg spiser fast food, så er det ved BurgerKing- pølsemanden- eller i den lokale grill. 1 time efter er man sulten igen, og der er bedre måder at få transfedtsyrer på- eller undgå dem helt på.  Rent oksekød- ja- men hvor meget regnskov er der så fældet til kødkvæget?! Temmelig meget! Og emballagen er også gratis- men ikke miljømæssigt. De der skumbakker er noget af det mest energislugende (i produktionen) og svært nedbrydelige i sidste ende. MMM! Vi elsker da PCB!! Bon appetit! Hvis I har et møgforurenet miljø og får cancer i en ung alder, så er det da ikke Jeres egen skyld...
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er selvfølgeligt sjovere ... |
Lisbeth Sejberg |
24-07-2006 00:01 |
|
... at tro på alle løgnehistorierne end at gå ind og læse på deres hjemmeside www.mcdonalds.dk/page/...efault.asp Jeg har heller ikke noget i mod deres mad, en Sundae is med ekstra chokoladesovs ... det er da mums  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
Zanne (den gamle) |
24-07-2006 00:09 |
|
Det handler ikke om at tro på løgnhistorier - tværtimod handler det om at forholde sig en smule kritisk til, hvad man indtager. Netop derfor skrev jeg, at der nok burde sorteres i hvad der stod på siden, den regel gælder vist mange steder.
At læse på McDonalds egen hjemmeside, giver jeg ikke meget for.
Hvornår har du sidst set et firma fremhæve sine egne dårligdomme. Og ærlig talt, selvom der står at de anvender forkød fra kvæg, tror du så selv på, at det er rent og skært kød, der er i bøffen. Hvor kommer det iøvrigt fra, hvis det er forkød der anvendes. Og hvorfor er deres mad (burgere) bevisligt så utroligt fede. Det bliver de næppe af rent kød.
Nej - der var en grund til, at de ikke kunne betegne deres bøffer som værende fremstillet af kød. Dette er selvfølgelig forbedret, men det betyder ikke, at det er godt.
Iøvrigt er emballagen et kæmpeproblem, som xtiny så smukt gør opmærksom på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men olien de steger i? |
xtiny |
24-07-2006 00:09 |
|
Er stadig olie og fedt blandet? (Det ER den- i US er smagen af fritter netop dette fedt og olie. Problemet er- at fedtet branker ved oliens stegetemperatur= mutagene stoffer)
Kødet kommer fra hvilke besætninger? Sydamerika- fældet regnskov?
Deres ansatte er på deltid?
McD´s hjemmeside fortæller ikke, hvor kødet kommer fra?
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg plejer at få |
Vildrose |
24-07-2006 00:16 |
|
HAPPYMEAL!!1 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Big Tasty |
Lilar |
24-07-2006 00:25 |
|
Hvis vi endelig går på den gyldne måge for at spise så får jeg en Big Tasty og en cola. Gider ikke deres pommes frites. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der står nu ... |
Lisbeth Sejberg |
24-07-2006 00:28 |
|
... at olien de steger fritterne i, består af en blanding af solsikke, raps og palmekerneolie  Ikke at jeg har et behov for at forsvare firmaet, jeg føler bare ikke, at deres eksistens er livstruende for mig  Det er faktisk EU, der sætter normerne for mængden af transfedtsyrer i vores mad og at det bliver dårligere end det de danske sundhedsmyndigheder vil sætte, det er trist. Hvad har antallet af deltidsansatte så med maden at gøre?? Det er nemmere at få arbejdsplaner til at gå op, med mange "hoveder" til spidsbelastningstidspunkterne, fremfor færre "hoveder" på fuldtid. Det er vist ikke en personalpolitik MC Donalds er ene om  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McDonals |
Krab_anna |
24-07-2006 09:00 |
|
til McD. mad.. Er aldrig opvokset ved at spise fast food.. har ikk noget i mod det, men har bare ikke selv behov for at spise det.. kan højest spise en is ell. pommfritter(og sodavand).. Tror jeg har været på McD ca. 5 gange i mit liv... Anna og Ofelia - hvorffor ikke ride pony resten af livet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten... |
Krab_anna |
24-07-2006 09:08 |
|
Hvis man spiser McD. mad støtter man regnskoven i at blive FÆLDET... (kun hvis man spiser kød) De fælder regnskoven for at få plads til at have kvæg stående på områder hvor der ingen næring er i jorden. Og når dyrene ikk har mere mad så fælder de "bare" noget mere regnskov.. Har haft Projekt opgave om det..!!! Anna og Ofelia - hvorffor ikke ride pony resten af livet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeelsker |
|
|
Jeg eeelsker simpelthen en god burger, med masser af salat, tomater og agurker i og et ordentligt lag dressing muuums... På mc D får man to stykker pap brød med 4 strimler salat, 1 slatten tomat skiver og et par skiver syltede agurker i, og hvis man er heldig en smule dressing/ketchup ... hvad pokker har det med mad at gøre?? Jer der elsker mcD mad prøv og gør jer selv en tjeneste og gå på en hvilken som helst anden grillbar og bestil en "yndlings"burger og se hvor meget i får for pengene istedet. De burgere vi får på vores lokale tankstation er så fyldte med salat at man dårligt kan gabe over dem, se det er en burger. Mine unger gider ikke æde mc D mad, de få gange de har fået en mcD burger har de taget 2 mundfulde og har ikke gidet æde mere, syntes det er utroligt at selv ungerne kan se det er noget værre bras.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Griner lidt |
|
|
af folks skrækhistorier om McDonalds, deres mad osv. Hvad tror I lige at I går og propper i Jer i hverdagen? Almindeligt hakket kød fra køer, der er blevet dårligt behandlet, kød der har været ompakket og ombearbejdet i lang tid, masser af "maskinudbenet" (læs; knuste knogler, sene-rester osv) kød i pølserne og jeg ved ikke hvad. Fakta er jo at medmindre man laver al sin mad fra bunden, selv avler, opdrætter, slagter og udskærer dyrene/kødet, avler grøntsagerne og frugterne hjemme uden kemikalier osv eller bevidst køber økologisk altid (og selvfølgelig ikke pakket ind i noget, for det forurener) så er man efter min mening ikke specielt meget bedre og så skal man jo hen og vurdere hvor grænser går for hvornår man er en bevidst forbruger. Xtiny. Sæt lige et regnestykke op hvor du beviser at der er 4-5 gange så mange kalorier i én burger-menú hos McDonald som i en gang flæsk med persillesovs.
Sort/brun miniature (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem. Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FEAST!! |
|
|
En mc feast menu. Måske med jordbær shake til, hvis det ska gå vildt for sig!!  Og glem for guds skyld ikke pomme frites saucen!!
Omne animal post coitum triste est..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
Lifetime |
24-07-2006 09:55 |
|
... arbejdet der i lang tid, så jeg havde rig mulighed for at eksperimentere!! Jeg ELSKER en McChicken burger med ost og tomat. Hihi..  Jeg er simpelthen SÅ træt af at høre på at mcD-mad er meget værre end almindeligt mad og at det er tilberedt i virkelig beskidte omgivelser osv... Det er da ikke en disse anderledes end der hjemme, bortset fra at der nok er lidt renere og højere standart på et sted som mcD.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jeg elsker Mc D men er der også forholdsvist sjældent da jeg bedre kan lide en bøf med kogte kartofler hjemme i sit eget køkken! Da jeg ikke er så vild med varm slatten salat og rød dressing så får jeg altid en stor Hamburgermenu med Coca Cola - mums hvor er det bare godt engang imellem!
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grillmad |
|
|
Det sker da at vi får McD mad herhjemme, men som regel er det fra den lokale grillbar. De laver verden bedste thai retter, og der får man virkelig noget for pengene! Som regel er der til middagsmad dagen efter...  Når den står på McD, får jeg altid cheeseburgere med salat og mayo, og mayo til pomfritterne i stedet for deres andet ringe dyppelse...  Men deres nye solero is er rigtig god!
Man har kun det skæg, man selv sidder på! You can do it!!! Kasper og Kranen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg vil... |
Mette J |
24-07-2006 10:34 |
|
..kun vælge en is fra Mac Donalds - såfremt! Bare tænk: "Super Size Me" 
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan nu godt lide MD mad, en gang i mellem Vi er nok forbi et par gange om mdr. og så står den på en Mc Feast sandwich og en tår af kærestens cola, jeg er ikke så meget for deres fritter, smager sjovt og der er alt alt alt for meget salt på + der mangler remolade. Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise |
Zanne (den gamle) |
24-07-2006 12:15 |
|
Jeg har ikke det fjerneste mod at folk griner af mig, kan faktisk grine med selv, men at grine over min indstilling til fødevarer, uden at kende mig, det går en sjat over mine grænser.
Man behøver nødvendigvis ikke selv opdrætte sin ko, for at være sikker på, at få godt oksekød. Det er både muligt, tilladt og endda lovligt, at købe den direkte hos en producent man kender. Og i tillæg, et sted hvor jeg kan stå inde for dyrevelfærden. Ligeledes forholder det sig med svin, fjerkræ, fåre-, lamme-, gedekød,... you name it. Det samme kan siges med grøntsager, der kniber det dog nok en smule med at kontrollere dyrevelfærden.
Du skal være evigt velkommen til at dømme mig, men vid lige, hvem jeg er først.
Og nej - jeg er ikke hellig, jeg indretter blot min hverdag efter ting, jeg kan stå inde for. Og det kan jeg så afgjort ikke med menuen hos McD.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhmmm |
back-to-back |
24-07-2006 12:19 |
|
Happy meal med sprite zero
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise E |
|
|
Jeg synes egentlig også at det er lige i overkanten, at grine af andre. Hvordan når du frem til koblingen mellem, at folk der ikke spiser på McDonalds er dobbeltmoralske og derhjemme vælter sig i buræg og udenlandske grøntsager der ikke er blevet talt pænt til? Lifetime: Højere standard på hvad?  kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zanne... |
|
|
beklager hvis du er en af de få, der virkelig gør som du skriver, men hvis du tænker realistisk på det, så ved du vel godt at de fleste mennesker køber deres kød steder, hvor de ingen anelse har om hvad det er og hvor det kommer fra. Undskyld at min generaliseren ramte dig, der åbenbart er konsekvent omkring dit valg af fødevarer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg spiser |
|
|
kun på macD af nød. Dvs det er utroligt sjældent at jeg spiser der. Men så er det en big n' tasty. Noget mcD tilgengæld har som jeg æææælsker...Sunday ice med masser af chokolade sovs. Det kan jeg altså rigtig godt lide!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejder der |
|
|
Jeg arbejder der også. jeg synes da heller ikke det er verdens bedste mad, men noget der undre mig er at alle fremhæver der er for meget salt på pomfritterne, der hvor jeg arbejder, er der utrolig mange kunder der kommer og beder om EKSTRA salt. Der er forresten 28 g salat i både, big mac, mac feast og big tasty. Maden må lægge i 10 minutter (under varme), inden det bliver smidt ud og pomfritterne 5 minutter. At det ikke bliver overholdt, alle steder tror jeg på, men sådan er mc d danmarks standarter i hvertfald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise |
Zanne (den gamle) |
24-07-2006 13:38 |
|
Din undskyldning modtager jeg glad og gerne, der er skam "no hard feelings" her. Grunden til, jeg måske følte mig en smule ramt er netop, at jeg forsøger at leve op til egne krav omkring fødevarer, og kender xtiny godt nok, til at vide at hun har samme holdning. Xtiny er nok mere økologisk end jeg er, hvis det kommer til stykket.
At du så har valgt at sætte dit indlæg ind, lige efter xtiny's og min udtalelse i tråden, gør nok at vi føler det adresseret til os.
Men flot - du formår at forklare dig yderlige, det tager jeg hatten af for.
God dag til dig og dine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise.. |
|
|
det er rigtigt alle køer bliver behandlet dårligt Gu gør de ej, ingen er da interesseret i at behandle deres dyr dårligt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| annemette |
|
|
uden at vide en dyt fis om landbrugsdyr, så vil jeg så sige, at mange er interesseret i profit. Derfor er der nok en håndfuld landmænd, som tænker penge istedet for velfærd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky.. |
|
|
selvfølgelig er der det, men Louise får det til at lyde som om at det er alle, og det er det bestemt ikke.. Vi opnår store resultater med vores køer uden at der bruges vold og vi bliver altid rost for særdeles rolige køer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
|
|
Hmmm, var lige forbi Mac D igår aftes for at få en Mc Flurry (goodt til tømmermænd) Imens vi ventede på at bestille, var der nogle små møgunger(tyrkere) der spyttede på min bil?! Helt uden grund.. De kom ud og rendte rundt og pjattede.. Min veninde og jeg skyndte os at låse dørene og lukke vinduet så godt op jeg nu kunne.( Sku jo bestille) Og da vi så kom hen til damen for at betale fik jeg lige sagt at der rendte nogle små unger rundt og spyttede på bilerne omme på den anden side. Ja det kunne hun godt se, sagde hun -Hun hørte endda godt at der var en del larm, men troede at det var os, der spillede musik.. Efter vi havde betalt skyndte hun sig så om og skældte ungerne ud og fik dem til at forsvinde!! Føj for satan siger jeg bare  De andre kunder var også fuldstændige De rendte bare rundt og råbte og skreg... Jeg var ellers lige ved at råbe højt, men man ska sku passe på med hva man siger til sådan nogle!!! Inden for to minutter kan de jo have tilkaldt alle deres fætre osv  ...skal ikke på mac d forløbigt...
Mvh. Karina med Pelle-hesten Springsadel sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Når jeg er på Mc D, får jeg altid 2 cheeseburgere uden løg og pickles Andet kan jeg ikke rigtig lide derfra.. Jo pomfritter.
Hilsen Zuper Medlem af Discount Heste Og Pony Vanrøgternes Klub: DHPV.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min oprindelige |
Tanja og Angel af Elmegård |
24-07-2006 18:23 |
|
yndling var en MacBacon, men er detsværre udgået.. Så nu er det en mellem big mac menu med chokolade milkshake 
fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg. Kasteret han rotte gives væk, mere info i min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sære vaner |
|
|
Ok, jeg holder pause fra mc d mad - jeg ved det er frygteligt, men man siger det hjælper at tale om det!under min gravilitet levede jeg sundere end nogen sinde før - men jeg fik sådan lyst til en hamburger uden agurk med en hel pose pommes frites sauce og ca en 10-15 pommes fritter lagt ind i bollen. det var så min sære ting under graviliteten, men jeg har stadig ikke lyst til hamburger - sært hva hihi velbekomme! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Big Tasty  Eller mc flurry eller sundayis med daim eller karamel 
|
| Svar på denne tråd |
|