Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vi skal altså lidt væk!!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:31

Ja nu har jeg besluttet mig for at kæresten og jeg skal holde lidt ferie i år.

Han er så udkørt, og jeg trænger bare til at komme væk fra sygdom og det der ligner.

Jeg har så spurgt noget familie om vi måtte låne deres græsplæne i nordsjælland til at slå telt op, men de havde desværre sommerhuset fyldt med gæster.

Så har jeg ringet til et par campingpladser uden held. -Enten tager de ikke telefonen ellers tager de kun folk ind for en uge af gangen, ellers tager de ikke telte(eller udlejer huse/campingvogne) ellers er der bare optaget (fair nok).

Er der nogle af jer der kender et sted, ved strand, på sjælland, til at komme til med tog/cykel, optimalt er der et sted man kan fiske i nærheden??

Jeg har planlagt det sådan at vi er væk i 2-3 overnatninger imellem mandag til torsdag.

Nogle ideer?

Hoteller, bed and breakfast er også en mulighed...bare vi for ro og fred.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Kro ophold
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:34

Hvad med kroer? Har du undersøgt det?

Kender godt det med at man bare skal væk - og som jeg har sagt før, så har vi en dejlig hytte, den er bare ikke så fed når man hverken har bil, køkken eller bad

Håber du kan finde et sted til jer.

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

0
0
Svar på denne tråd

Ekspempel..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:34
Søllerød kro? ikke det mest moderne sted, men, en hyggelig lille havneby, tæt på vandet, og toget næsten til døren...

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

0
0
Svar på denne tråd

hvis i vil
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:38

til jylland så har vi masser af plads til et telt

Hilsner Henriette

Smukt Hingsteføl Sælges
www.123hjemmeside.dk/knabstrupper
Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk Træning
0
0
Svar på denne tråd

Vicky02
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:39

Du/I skal være uendeligt velkommen til at låne et hjørne her.

Måske vi kan lave en hel fest ud af det, jeg har i forvejen en ekstra boende, og her er bestemt også plads til jer.

Skov - strand og nationale klenodier haves, enten på egen jord eller i udmiddelbar nærhed.

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551

Lånehest søges
0
0
Svar på denne tråd

SKAL det
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 10:43

være på sjælland?

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

0
0
Svar på denne tråd

Bed & Breakfast
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 11:02

Her er et link du måske kan bruge: www.net-bb.dk/

MVH Dixonfan

0
0
Svar på denne tråd

cruella...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 11:11

nede hos jer ville være SÅ skønt...i bor jo så dejligt..men ja, bilen mangler vi stadig Men jeg hænger dig en dag op på det, når vi har mulighed for det. Så kanjeg også få set den lille fine ida.

Hvorfor jeg skriver sjælland er fordi det er "nemmest" når vi nu er dybt afhænige af tog (og jeg påtænker at tage cykel med, så vi indenfor en rimelig afstand kan cykle til der hvor vi nu skal bo).

Tusind tak for jeres tilbud...jeg vil lige kigge nærmere på det

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

lige en ting til
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 11:13
cruella...søllerød kro er ekstrem skøn, MEN jeg har arbejdet lige overfor, så tror ikke det vil være en ideel mulighed for mig. -Vi ville ellers kunne cykle derop på 40 min. Og skoven er skøn deroppe.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

lyngby landbrugs skole i roskilde
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 11:15

har osgå mulighed for at modtage overnattende gæster.

IMC.
18 TM DRESSUR SADEL SÆLGES.
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

så har jeg kigget
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:21

div bed and breakfast igennem, kro ophold (det syntes jeg bare var svært at overskue/forstå) og hoteller.

Udfra alt dette har jeg fundet et bed and breakfast i frederikssund og helsingør.

Ingen af dem tager telefonen, så jeg er stadig lige vidt.

Det er da også tåbeligt af mig at få ideen lige op til!

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Tine
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:24

Jeg henter jer da gerne ved stationen

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551

Lånehest søges
0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 14:33
Hvornår ville i afsted og kunne karrabæksminde være en mulighed??
0
0
Svar på denne tråd

Synd det skal være
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 15:12

sjælland... kunne sagtens skaffe jer en hytte på lolland langt ude på landet med søer og skøn natur omkring og i cykel afstand til stranden... og det ganske gratis :-)

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider