Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er lige ved at skrige
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:41

Efter at have brugt en hel uge af min ferie på at kigge på sadler, og have flere forskellige på prøve, fandt jeg langt om længe den perfekte saddel til damen i formiddag, nemlig en stubben maestoso.

Desværre havde den de havde med ud en grim ridse og hun ville derfor bestille en ny hjem, men ak. Den er udsolgt og der er 2 måneders ventetid.

Har ringet rundt til mange forhandlere, men uden held, og nu sidder jeg bare her og har mega ondt af mig selv, for nu troede jeg lige jeg havde fundet sadlen.

Kan slet ikke se hvordan jeg skal ride en tre-års i to måneder uden en sadel. Og når sadlen så kommer, så er det mørkt og jeg får ikke redet. Hvor er det bare møg irreterende.

Forhandleren tilbød mig den ridsede med et nedslag, men jeg tror bare jeg vil ærgre mig hver gang jeg ser på den. Hvad ville I sige til sådan et tilbud?

Æv æv æv, hvorfor skal livet bare være så besværligt altid.

Passier GG med ekstra dybt sæde købes

Opstaldning tilbydes i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

med mindre
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:43

at riden virkelig var hamrende synlig, eller havde en betydning for sadlens holdbarhed, så havde jeg taget imod tilbuddet. Tro mig, 2 mdr ventetid i sommer sæsonnen er abselut ikke meget!! Du kan risikere at når hun først har bestilt sadlen at der kan gå mere.

Og så er jeg bare typen der gerne spare hvor spares kan

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

ridser
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:43

Jeg har ventet på og ledt så meget efter sadler, at jeg uden tøven ville tage et pænt nedslag i prisen.

Ridser kan jeg selv nå at få lavet ved at hænge den i kattehøjde... (nej jeg passer faktisk på mine ting, men jeg kan godt ride med en ridse)

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

tålmodighed.
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 17:36

hvis du ved at du vil ærgre dig over ridsen vil jeg råde dig til at væbne dig med tålmodighed. Hvad søren betyder 2 mdr. når det til gengæld er den perfekte drømmesadel du får dig. 2 mdr. af hele din og hestens ridekarriere er jo peanuts selvom det er trælst at skulle vente med rigtig ridning så længe, men så må I jo hygge jer med gå-ture, løsspring, longearbejde og andet jord-arbejde så længe, eller hvad med at sende hesten på svømmeferie en uges tid i et af de lækre poolcentre for heste (ved godt at det er lidt pebret).

Knus Helle

shetlænderhoppe købes helst i fol med termin forår 2007
0
0
Svar på denne tråd

Afslag
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 17:43

alt efter sadlens pris og nedslagets størrelse, og ridsens størrelse ville jeg tage imod nedslaget.

Men er det er meget dyb ridse, en dyr saddel og et lille nedslag ville jeg vente på en anden saddel.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte.

Schiller

Rapport afgivet af Justitsministeriet a

0
0
Svar på denne tråd

den nye windsor sadel
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 18:24
som min datter faldt for, havde været ude og prøves på en hest før vi fik den ud. vi fik 1500kr i nedslag på prisen, da forhandleren ikke kunne sælge den som en helt ny sadel, da der havde været sat gjord på den.

IMC.
SOMMEREN ER HER FOR AT BLIVE BRUGT.
0
0
Svar på denne tråd

Stübben Maestoso
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 18:43

Hvad med at købe den igennem en anden forhandler, der måske har den på lager? Ellers kan man købe den over nettet og få en sadelmager til at rette den til? Du ved jo hvilken størrelse du skal have.

Tjek fx:

www.rideudstyr.com/pro...oduct=1524

Jeg har tidligere set sadlen i Horze-butikken og prøvede også at sidde i den. Må give dig ret i, at det er en super lækker sadel. Dog må jeg væbne mig med tålmodighed inden jeg køber den, da min unghest først skal have sat muskler.

0
0
Svar på denne tråd

Tak til jer
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 22:02

Mange tak for input.

Ridsen er 20 cm lang og løber ned ad sadelklappen, så den altid vil kunne ses.

Hvis jeg var sikker på det var en sadel, der aldrig skulle sælges, så kunne det egentlig være lige meget, men da min unghest jo kan risikere at vokse ud af den, vil nedslaget aldrig kunne dække det jeg kommer til at tabe på den.

Derfor har jeg besluttet at vente på den, og i mellemtiden går vi nogle ture og rider uden sadel.

(Ved godt rideudstyr.com har den, men det er dyrere end det jeg skal give, hvilket strider meget mod min natur)

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en har jeg...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 22:18

Altså sadlen... og den er vildt skøn og ride i, så bare glæd dig.

Jeg fik den igennem Alma´s... og det var til en meget rimelig pris og jeg havde den med posten dagen efter. Du kan da prøve at ringe til dem.

Mvh

Rikke - der heller ikke ville købe en ny sadel med ridser af den størrelse.

0
0
Svar på denne tråd

brugt men godt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 22:30

Har du tænkt over at søge på den brugt. Jeg tænkte bare når det nu er en ung hest, kan den jo vokse ud af den!! Den kan selvfølgelig passes til, det var bare et forslag!

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Brugt...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 23:05

Desværre er modellen ret ny, så der er ingen brugte på markedet. Har siddet og søgt men forgæves. Desværre

Rikke: Tak for tippet med almas. Det skal prøves i morgen.

Passier GG med ekstra dybt sæde købes

Opstaldning tilbydes i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider