ja jeg skal også til et stævne i september, nå nok om mig, jeg plejer at vaske man og hale og pandelok,hest med sokkker vasker jeg ben på vasker måske over hele kroppen(kommer and på om det er for koldt, og om der er tid, selvf ikke over krydset)der skal flettes op, flettes pandelok, flette hale(skal der vare krøller i so flet en stor fransk fletining som fylder hele halen, og den dag du skal starte tager du fletningen ud og fletter en lille fransk fletning, den store fletning flettes dagen før) så skal der strigles og skruppes løs på hesten evt. super shine/show shine i hestens pels for mere glans, hjælper dog ikke så meget på lyse eller røde heste, der skal hvidt man tape rundt om rosenknopperne(æhh staves?) hvis du skal starte et ude stævne skal der jo også hønet transports gamascher eller transports bandager, jeg foretrækker dog transports gamascher, du skal selvf have traileren klar, der skal pudses sadel hovedtøj støvler og andet lædder, du skal have dit stævne tøj klar og have starttider,