Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

mit første stævne
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 13:49

hej

mig og min hest på 4 år skal til vores første stævne i september, så forberedelserne er så småt begyndt... da jeg ikk er den store stævne rytter endnu ville jeg da lige spørge hvad i gør inden i skal til stævne...? jeg ved godt at man vasker dem men hva ellers? har i en fast rutine?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 13:53

Har du ikke allerede haft dette indlæg i en gang ???

Synes da bestemt at jeg har læst det en gang før

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

uha det lyder sjovt,
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 14:02

ja jeg skal også til et stævne i september, nå nok om mig, jeg plejer at vaske man og hale og pandelok,hest med sokkker vasker jeg ben på vasker måske over hele kroppen(kommer and på om det er for koldt, og om der er tid, selvf ikke over krydset)der skal flettes op, flettes pandelok, flette hale(skal der vare krøller i so flet en stor fransk fletining som fylder hele halen, og den dag du skal starte tager du fletningen ud og fletter en lille fransk fletning, den store fletning flettes dagen før) så skal der strigles og skruppes løs på hesten evt. super shine/show shine i hestens pels for mere glans, hjælper dog ikke så meget på lyse eller røde heste, der skal hvidt man tape rundt om rosenknopperne(æhh staves?) hvis du skal starte et ude stævne skal der jo også hønet transports gamascher eller transports bandager, jeg foretrækker dog transports gamascher, du skal selvf have traileren klar, der skal pudses sadel hovedtøj støvler og andet lædder, du skal have dit stævne tøj klar og have starttider,

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 18:50

Fru Melgaard: jov jeg har haft en ligende indlæg men jeg fik respons så derfor lavede jeg dettte indlæg...

gud hvor der dog meget der skal gøres før stævnet...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider