|
|
| Vejret i DK |
|
|
Hvordan er vejret rundt i de forskellige afkroge af lille danmark. Her er det begyndt at småregne og blæse en smule op samt at det er mørkt som bare pokker.. *karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| varmt... |
|
|
Her (Odense) er det møglummert og jeg har lige danset regndansen for 3.gang og jeg håber godt nok det er lykkens gang...! 
M.V.H. Riderlykke
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke.. Dressursadel købes. Se her Boks søges i Odense SV/S. Kig her Se min hjemmeside HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nordsjælland |
| Forfatter:  |
Sys |
| Dato:  |
20-07-2006 22:22 |
|
Her i Nordsjælland er der ulideligt varmt og lummert. Håber på torden og renskyl i løbet af natten. Der er ikke en vind, der rører sig - måske sku' man gå ud i haven og danse en regndans - men det for vaaarmt!!! Støn Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridderlykke |
|
|
Her ved fuglebjerg har jeg skam også danset regndans mange mange gange med intet ser ud til at hjælpe.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| midtjylland |
|
|
ved Tjele (8830) - stadig tæt ved 30 grader, vaaarmt og det trækker op med skyer - men det gør det tit her, nogle gange i dagevis, uden at det betyder vi får så meget som en dråbe regn! men jeg HÅBER da vi får lidt så mit græs forbliver grønt til prinsesserne! Vinden har lagt sig - håber det er stilhed før en masse regn!
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov, det bliver da vel ikke regn i nat? |
xtiny |
20-07-2006 22:27 |
|
Mit- vasketøj! (Mit ene par rene bukser hænger ude- og er ikke tørre) Her på Nordfyn er der 30 (!) grader i stuen og 60 % fugtighed. Lummert, lummert, lummert. Selv kattene har fået nok, de store sover ude om natten, hvor der er køligt, og de *bæller* vand i utrolige mængder. Ude er der 24,3 grader meget lyst, helt stille og tusinder af flyvende natinsekter. Og lummert.
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sydfyn |
|
|
ja her i skårup (svendborg) regner det en del, der har også været lidt lyn og brag var lige inde og kigge på dmi og kan se der er noget torden og lyn på vej
Minni super smart fuldstammet pinto føl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolland |
Heidi A |
20-07-2006 22:31 |
|
Her ved Sakskøbing har det lige regnet og blæst, men det varede kun 5-10 min. Øv øv øv  Nu er det vindstille og lummert, men himmelen er stadig mørk, så håber der kommer mere 
Heidi A
Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her. Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holme-Olstrup |
|
|
21,8 grader ude 24,7 inde i min stue Lummert, KNASTØRT og overskyet - det har blæst lidt, men lyder som om det er stilnet af nu. Regndans er danset - flere gange. og vasketøj er hængt ud i håb om at fremkalde "murphys lov" effekten.
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for pokker |
|
|
da hvor er jeg dum... har dækket høet til, taget tæpper, håndklæder og div. andre glemte sol-effekter ind, sprayet prinsesserne og sat planterne frem så de bedre kan blive våde. Nu får vi med garanti ikke en dråbe! Ærgeligt jeg ikke har en bærbar eller noget andet dyrt og elektronisk, jeg kunne glemme ude!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en plan |
|
|
Jeg har en plan. Når kl. siger 22.45 danser vi regndans. Os allesammen på samme tid. Selvom vi har regn der hvor vi er så gør vi det for andre steder i Dk.. Kom så tøser.. Gang i opvarmingen...
M.V.H. Riderlykke
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke.. Dressursadel købes. Se her Boks søges i Odense SV/S. Kig her Se min hjemmeside HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bagsværd |
|
|
Vindstille, varmt, klamt og lummert. 22 grader er der udenfor. Pyyyhhh...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vasketøj |
Sys |
20-07-2006 22:37 |
|
Hæ - hæ - Murphys lov effekten! Så skulle jeg alligevel have ladet mit vasketøj hænge ude  Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
|
|
ja her på Falster kunne det lige overkomme at regne i tre minutter ... ØVVV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Esbjerg |
|
|
her er det endelig begyndt at blæse op og det er næsten helt mørkt.. Håber på regn og torden så luften kan blive renset..
Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaeee... |
|
|
... det VIRKEDE... Mit vasketøj bliver vådt igen - men SKIDT med det! Det regner!!
Jeg må ud og danse jubledans i haven!!! Så VIl der måske igen komme græs op på folden - og fortsætter det længe nok bliver min bil også ren igen! (økobilvask)
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Midtsjælland |
Berta |
20-07-2006 23:03 |
|
Midtsjælland/Borup kl. 23.00 - Overskyet og helt vindstille, regndansen er overstået, og for at lokke regndråberne, ligger vores håndklæder stadig hen over stoleryggene ved poolen - så regn nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt man ikke... |
|
|
... har for mange naboer - når man sådan danser rundt i haven under afsyngelse af "It's raining again" Men skønt er det - jeg tror bar ikke der kommer så meget. Måske skulle jeg tage tøjet ind og tørre, og så hænge det ud igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
lagt de små isabella-puder ud på stolene igen og tændt haveblussene... måske skulle jeg lægge en indbundet bog derud også... og røde servietter af den slags, der smitter af i vildskab og hvor farven først binder for alvor, når det ikke længere er på servietten!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom regn kom |
AnneS_78 |
20-07-2006 23:07 |
|
Kan tælle 2 små skyer på himlen her i vanløse. En meget lille og let brise og absolut ikke udsigt til regn. Jer med regn, kan i ikke lige puste det denne her vej?? Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her regner.. |
|
|
det da også, tordenen er på vej  ( Næstved omegn, mogenstrup )
<3 Robin <3 Elsker dig! Welsh cob, dejlige heste !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dryp dryp |
|
|
Det har lige præcis kun dryppet her i Odense... 
M.V.H. Riderlykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regn... |
|
|
Næstved: Det småregner, men har helt vildt lummert i min stue. Termometeret siger 28,5 her på 3. sal... Pyha... Og der er vist rimelig vindstille udenfor...
Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet :-) If you see someone without a smile, give them yours (-:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Her i Aulum (7490) er der heller ingen regn eller blæst. Der har dog været nogle små brag i det fjerne...hmm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Himmerland |
Ronjaven |
20-07-2006 23:52 |
|
Her i hobro er der stadiog mega lummert puha men ingen vand endnu og DMI varsler heller intet til os,så vi må nøjes. mvh katrine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Birkerød - termometer siger 27.4 grader ude, så det er pænt lummert.. Er dog alene hjemme og hundeangst for tordenvejr, så her måtte det gerne nøjes med at regne.
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| himmerland |
|
|
midtjylland (18 km fra hobro) - stadig varmt varmt varmt!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej- vi har glemt |
xtiny |
21-07-2006 00:20 |
|
Hækkeklipperen ude (elektrisk)- nu kommer der nok et par tordenskyller og drukner den.  Vi har hav på to sider, og der kommer nogle aldeles pragtfulde tordenvejr hver sommer. Det er så flot!
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil ha' regn |
|
|
Jeg troede, at jeg skulle vågne op til en våd verden, hvor græsset begyndte at live op igen. Men - snydt Carl Oskar - det er bedøvende varmt allerede og ikke en dråbe er der faldet. Måske skulle jeg ikke have båret alting ind i aftes, fordi jeg ville være forberedt på regnen? Nu hænger jeg vasketøj ud og drysser lidt værktøj rundt omkring. Så MÅ det da begynde at regne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er en skøn tid |
AnneS_78 |
21-07-2006 07:33 |
|
som jeg lever i, - i nat har det nemlig regnet. Sikke et dejligt vejr at stå op til. Køligt, frisk luft. Kan stadig lugte regnen i vejret. Ikke så meget som et lille hul i skyerne. Skønt... I dag tror jeg jeg skal have lavet alle de ting, jeg ikke har orkert den sidste uge. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regn... |
|
|
Her i Everdrup på sydsjælland har det regnet siden kl. 23.00 i går aftes,så de små heste er godt våde. Men pyt med det,bare græsset begynder at vokse igen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er der overskyet |
xtiny |
21-07-2006 08:03 |
|
Stille- og ikke en dråbe vand. Vi ligger også i "det tørre hjørne", hvor det tit når at regne af i Jylland eller ude over vandet. Jeg har tit oplevet øsregn i Odense- for at komme hjem til to dråber. Men min have er grøn. 
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udenfor Glumsø |
|
|
Har det regnet siden engang i nat.  Og der hænger masser af regntunge skyer ude sydvest på som ser ud til at drive i den ,for os,rigtige retning. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her... |
|
|
Her i Hørsholm/nordsjælland er skyerne meget tunge og begyndende mørke.. Håber vi får lidt regn/torden, håber vi får samme vejr imorgen når vi skal køre de 5 timer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vestjylland - Skjern |
Zanne (den gamle) |
21-07-2006 08:36 |
|
En smule blæst - overskyet og ingen udsigt til regn, umiddelbart, så nu vil jeg som flere andre, satse voldsomt og hænge vasketøj ud.
Det må da om noget, kunne få det til at regne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|