Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

balleruprideklub ..?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:08

hej!

er der nogen der går på balleruprideklub..?

det gør jeg.

hvis der er nogen der gør det så vil jeg gerne vide hvem der er jeres yndlings hest/pony.

min hedder lesley og er en stor pony.

qnuzzer lesly <´3

0
0
Svar på denne tråd

Ballerup Rideklub
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:47

Hej

Jeg rider ikke ude på BAL mere, men har gjort det fra 1987 og frem til omkring 2001-2002.

De fleste af de heste og ponyer, jeg har redet derude, er der ikke mere.

Men McCoy, Montana, Romeo og Amanda er der vist stadig, ikke?

Og dem har jeg redet på. McCoy var yndlingen af disse fire

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 22:05
godt tænke mig at høre, om det er en god rideklub? Er det nogle gode undervisere? Hvordan er miljøet? Er der hold for vokse?

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ballerup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 22:36

Kender overhovedet ikke Ballerup, men red engang mod nogen derfra. Det var noget "rideskole-stævne-noget", hvor vi var 3 rideskoler, der dystede mod hinanden i et let dressurprogram. Det hed MakBauBal... Det var Mattsons rideklub, Baunehøj Rideskole og Ballerup. Ret hyggeligt :-)

Ved godt det ikke havde noget med emnet at gøre :-)

Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet

:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd

altså jeg har hørt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 23:00

at ballerup er et okay sted men ret snobbet og man får taget ens ting...

Var engang op og kigge og det er sku nogle lækre omgivelser, og er man til mange mennesker omkring sig hele tiden, og masser af larm og al det der...! så er det et fedt sted, men kan man godt som jeg lide idyl, hygge, ikke særlig mange mennesker og ro så er det ikke stedet...!

<3-hilsen diana venbjerg

Ejer af vderdens dejligeste hest, i mine øjne;-)

0
0
Svar på denne tråd

dejligt sted
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 07:12

BAl er et dejligt sted, med fine omgivelse.

dem jeg kender der står der klager ikke over tingene forsvinder, så jeg synes det er lidt af en påstand Diana kommer med.

Og jeps der er voksen hold også...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 07:24

redet på bal for en del år tilbage. Der var liberty min yngling. Den er der desværre ikke mere.

Pt kender jeg et par der har heste og et par stykker der ride på voksen holdne. Alle er rigtig glade for at være der.

Mht snobbet og tyveri, så tror jeg på ingen måde BAL er værre end andre rideskoler. I de 3 år jeg var der dagligt, fik jeg ikke stjålet så meget som en hovrenser.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

stævne
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 08:45

Jeg har været til stævne der flere gange og synes det er et dejligt sted.

Min gamle hest FLEMSE var opstaldet derinde og ejeren var super glad for at have ham opstaldet der.

jeg har ikke mødt andet end søde iog rare mennesker derinde

se hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/grahn-kongstad

www.connemarapony.dk

Rytter(rutineret) søges til:

Micky

Mucho

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 10:33

med hensyn til tyveri så er det er jo også bare hvad jeg har hørt heh, men jeg synes det er et dejligt sted hvis man er til det, men jeg er bare ikke til store steder...!

De har dejlige lækre lange folde som man kan se helt ude fra ballerup byvej...!

boksene er okay, men ballerup har lækre ridehuse og mange fede faciliteter...!

Men ja, alle store steder bliver der vel taget nogle ting en gang imellem...!

Overvejede på et tidspunkt at flytte derhen, men har fundet et dejligt sted hvor der er 15 heste, lige noget for mig som er til små steder og det er også med ridehus og det hele...!

Balerup er bestemt et dejligt sted men ballerup skal ses

<3-hilsen diana venbjerg

Ejer af vderdens dejligeste hest, i mine øjne;-)

0
0
Svar på denne tråd

åh ja...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 10:42

Er jo nærmest opvokset derude

Har brugt 99% af min barn - og ungdom på ballerup. Mine yndlingstheste var Trumph og Gogge, da de var mine partheste.

Og så passede jeg oceaner af rideskoleponyer, bl.a. Mocca, Prins, Lady Sebastian, Zigno, Moclin og Wild wood.

Det var tider dengang. Og der var snobber og der var tyverier, men ikke mere eller mindre end andre store steder. Der var også et rigtig godt sammenhold, gode faciliteter og gode ridelærerer. Det var dengang Michael Ladegaard var berider derude, og jeg ved der er sket store forandringer siden.

Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

ciller...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 14:33

tro mig, tiderne fra michael og til nu, det er 2 forskellige verdener. Ikke fordi BAL er blevet dårligt, men han mangler klart derude nu. Stemningen er bare anderledes.

En detalje jeg glemte er, at fordelen ved BAL er at de har rigtig gode fold forhold, noget som mange af de andre store ridesteder her i kbh og omegn mangler. De kan både tilbyde løbefolde og og store dejlige fællesfolde.

Forresten kan jeg da også huske både trumph (som jeg konsekvent fik knæsår af at ride på) og wild wood (som stak af med mig i skoven et par gange

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

hakuna
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 14:46

jeg bor lige ved siden af. er nogengange oppe og sige hej til mine venne der har heste der også skal man lige forbi Samson. en dejlig lille rideskolepony

Vildrose

Don't try to fix me, I'm not broken

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider