|
|
| I da' er det Lise Rohdens fødelsesdag! |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
20-07-2006 08:48 |
|
Så mon ikke Rambo og Rigola gi'r en gulerod Tillykke med dagen! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med dagen!! Sådan som vejret ser ud er der vist en som har opført sig pænt i et år! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er |
|
|
og så tillader hun sig at udskyde sin fest grundet sommerferie *tsk Tsk* Tillykke med dagen Lise Kh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HURRA HURRA HURRA |
Diane Ellefsen |
20-07-2006 15:00 |
|
Tillykke, gamle tøs 
hilsner /Diane Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt Har ingen sympati for cd pirateri Man bør kun brænde de ting, som man ikke kan li' - Anden Billetter til Skanderborg købes - pålydende værdi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yipiii... |
|
|
vi må altså sørge for at du ikke opfører dig så pænt det kommende år - det jo AAALT for varmt... puuuh... ja - at udskyde sin fest.. sådan noget #¤!§"#... vi jo lissom nogle der ikke kan lørdag... Trine er ikke sur - Trine er skuffet... men alligevel - TILLYKKE !!!
Trine Bach Stud. Agro - husdyrvidenskab på KVL sommerrytter på Samone - prøverytter på Lands End Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE LISE!!! |
|
|
Iiii-dag er det Lises fødselsdag, HURRA HURRA HURRA! Hun sikkert sig en gave får som hun--- Tillykke med det 
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhh... Åhhh... |
|
|
Ihhh mange tak 
Ja vi slog varmerekord for i år, det må være fordi jeg har været så sød. Skønt med lagkage og 13 i en 2V lejlighed til fødselsdag...  Camilla: Du kommer bare på lørdag, Yuki og Diane med mænd kommer! Vi mangler lissom det første led i part-ejer-rækken 
Lise ROHDEN, RAMBO & RIGOLA 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
SisseJ |
21-07-2006 10:52 |
|
også fra mig, selvom det lige er en dag for sent. Du må jo have været ufattelig sød med det vejr. Har du fået nogle gode gaver ?? Hilsen Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så kommer jeg sgu |
|
|
også lørdag, det bliver hyggeligt at sludre med jer alle. Nu kommer vi jo til at stå i samme stald fra August  Jeg komemr og tager gave og Poul under armen - og nå ja Krister også  Vi ses Kh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem i h... |
|
|
Hvem er så den Lisa Rohde
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan du lære |
|
|
mere om hvis du klikker på linket til hendes præs Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
fia |
21-07-2006 13:47 |
|
 Tillykke!
HUNDESKOLEN POTEDASK: Tilbyder løbende hvalpe-, unghunde- og voksenhold på Fyn. *** "Alle er blot krummer i livets store kiksedåse... Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs." *** Citat: G
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fia, man skulle tro... |
Camilla (Felur) |
21-07-2006 14:09 |
|
... at du vidste Felur blev kaldt for Æseldyret oppe i stalden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
fia |
21-07-2006 14:12 |
|
jeg er synsk  det er derfor 
HUNDESKOLEN POTEDASK: Tilbyder løbende hvalpe-, unghunde- og voksenhold på Fyn. *** "Alle er blot krummer i livets store kiksedåse... Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs." *** Citat: G
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke, tillykke... |
Tine (Ego A Go Go) |
21-07-2006 14:14 |
|
... håber du får en god dag Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Endnu en gang  Rigola sang vel for dig, når nu jeg ikke kunne være der til at synge selv. Men bare rolig, du skal nok få din sang iaften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Varmer stemmen op* |
Camilla (Felur) |
22-07-2006 17:03 |
|
LALALALALAAALALAA!
*host*
MIMIMIMIII!
Så er jeg klar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
Det lyder godt. Hvor har du taget sangtimer henne ? jeg varmer også lige op. *Host host* lalalalalalaaa MIMIMIMIII *HOST* I TORSDAGS VAR DET LISES... Så er jeg også klar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oppe i stalden. |
Camilla (Felur) |
22-07-2006 17:37 |
|
Jeg kan nå det høje C, når jeg kalder på Felur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg finder |
|
|
Jeg finder lige ørepropperne frem  Jeg HAR været oppe hos min overbo med en kold øl med drinksparaply og pynt på:
"Hej John - jeg holder fødselsdag i aften..." "Ja det holdt du da også i torsdags kunne jeg høre... og i går" "Ja der var et par veninder på besøg, jeg er lidt spontan her i varmen! Her er en kold øl du kan nyde til enkeltstarten i Tour de France" "Jamen så er det jo i orden!" 
Lise ROHDEN, RAMBO & RIGOLA 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok undskyld |
|
|
Jeg var bare ikke klar over jeg ikke var med og vidste hvem der var hvem. det er jo nok mig der blander mig i noget jeg ikke var involveret i. Tillykke hvem det så er med dagen forleden dag.
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|