Vi har prøvet med Royal Canin og Ollivers, men vinderen er Kallun!!
Vi fodrer vores Rottweiler med 500 gr kallun om dagen. Dertil tilsætter vi Volles Vov vov (er dog ved at skifte til SALMIN GRØN tilskud) Ris, hvedeklid, opblødte roepiller eller spelt, kogte grøntsager fra aftens maden (hvad vi nu lige har eller majs fra dåse)fiskeolie, soya skrå og glycosamin
Dvs at vores Rotte ex. får:
500 gr kallun
1 tsk Salmin grøn eller 20 volles piller
Ris
Evt grøntsager
En squis fiske olie
En squis soya skrå
Glycosamin (pga mus i albuen)
Vores Collie får:
ca. 350 gr kallun
1Tsk. Salmin grøn eller 10 volles piller
Ris
evt grøntsager
En squis fiske olie
En squiss soya skrå
PRØV DET... DET ER SLET IKKE SÅ BESVÆRLIGT SOM DET LYDER!!
Vi havde også problemer med at få vores hunde til at spise deres mad/finde det interessant både da de fik det royale kanin foder og Ollivers.
Da min farmor har fodret med kallun i mange år, og reddet sin hund med dette, kunne hun varmt anbefale os det.
Og det er 1/2 PRIS i forhold til tør fodret.
Vores Collie hund har døjet meget med meget opkast og med meget dårlig ånde (er flere gange også behandlet for mave infektioner)efter at vi er begyndt med kallun kaster hun meget sjældent op og hun har fået god ånde igen.. 
Min farmors hund stod til aflivning som 2 års pga betændelse omkring tænderne. Dyrlægerne havde opgivet den (5 forskellige) da hun begyndte at fodre med kallun. Der gik 2 mdr så var tandkødet i tydelig bedring og på under et halvt år var der intet at spore i munden efter det 
Så jeg er tydelig fortaler for Kallun.
Kontakt en slagter og hør om han kan skaffe det til dig.
Vi får 25 kg af gangen til 150 kr ca (det er noget dyrere i dyrebutikkerne)
Vi deler det så op med det samme og tar så op af fryseren til 3 dage af gangen ca.
Billigt og hundene ELSKER det, de danser både piruetter og synger små sange for os når det er mad tid.
Det har vi aldrig oplevet før med tørfoder.
Mvh kit