Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vorbasse Hestemarked...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:50

Er der nogle der skal et smut forbi Vorbasse Hestemarked i denne uge.. Tors- fre- og lørdag er der jo heste der;-)

Vi er der fra kl 6 fredag morgen.. det skal nok blive hyggeligt, som det plejer;-)

Vi tager lastbilen derop:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

0
0
Svar på denne tråd

så i regner
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:53

næsten med at have nogle dyr med hjem

Desværre ligger jeg på hospitalet i denne weekend (eller fra onsdag og frem), også er vorbasse heller ikke lige i nærheden.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

vorbasse
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:53

Ja selvfølgelig skal man da til vorbasse .

Med den fine bil er i da til at få øje på.

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vorbasse
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:54

Plejede at tage derop med en hestehandler, jeg kender. Dog i et gammelt stykke skammelt, også kaldet en "ældre" lastbil :-D

Skal dog ikke derop i år. Får vist ikke kommet på andre markeder i år end det Døllefjelde i foråret :-)

Ellers et lækkert stykke køretøj, du har dig der ;-)

Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet

:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd

Whatever...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:37

Hvorfor skal du ligge på sygehuset wicky??

Joe... Du er super skøn.. Du er bare Den perfekte hest til mig.. Håber du går gennem dyrelæge tjek.. Kryds fingre..

0
0
Svar på denne tråd

er der nogen
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:53
der ved om Per Thybo plejer at være på Vorbasse med heste?

Ejer af: (Tryk)

Islænder

Pony

OX Araber

0
0
Svar på denne tråd

Ejj...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 01:06

Jeg elsker markeder, og har slet ikke været på nogle i år.

Oplys en geografidum fynbo, hvor ligger Vorbassemarked???

Ja i Vorbasse - men nævn lige en kendt by i nærheden

Ann og Otto van der Zar.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er da totalt
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 01:15

vild med den lastbil, går selv i lastbiltanker, men har kikket, jeg for dårlige nerve omkring rampen.

Min mand er heldigvis lastvognsmekaniker og har lovet mig en ( han har ondt af mig pt, da jeg mistede mit første føl)men da han netop er mekaniker, ja regn den selv ud "skomagerens børn går i ..."

Jeg er så uheldig at skal tilkåring næste år med 2 hopper med føl, svært med en lille trailer.

Vorbasse, er det ikke langt mod nord,også frá en fynbo, der ikke kan finde rundt

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 06:24

Jeg skal derned sammen med en veninde i år.

Har aldrig været til Vorbasse før så glæder mig rigtig meget.

Regner med at vi kommer fredag engang og så overnatter vi hos nogle min veninde kender der også er til marked dernede, da vi har rimelig langt at køre hvis vi skulle hjem og sove :P

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Vorbasse
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 09:25

.

Det er da bare det fedeste marked, faktisk starter det allerede torsdag kl 06.00

SES

Hvis du rejser dig én gang mere, end du falder,

klarer du dig igennem.

0
0
Svar på denne tråd

Billund
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 09:31

Vorbasse ligger i nærheden af Billund...

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 10:23

Medmindre min overmiddel-svangre hund beslutter sig for at føde netop på fredag

Jo, Per Thybo kommer også til Vorbasse. Det har han i hvert fald været i alle de år jeg har været der og det er jo et kæmpe marked.

Louise -som ikke tør tage penge med

Smuk PRE-blanding på 1 år sælges. Super bygning og bevægelser.

Malinoishvalpe (DKK) forventes i midten af juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs.

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 12:48

Jamen, så kan det jo være vi ses (måske lidt svært med alle de folk der kommer der.. hehe)

Men I er velkommen til at gribe fat i mig, hvis I skulle se mig ved lastbilen:-) Må desværre ikke selv køre den endnu, da jeg ikke er færdig med det store kørekort endnu.. så det er Niels som kører:-)

Men vi er også super glade for den nye lastbil, det er en fornøjelse at transportere sine heste i den:-) Der vil være reklamer for Stald Vesterbæk omkring lastbilen:-)

Og Ja, Per Thybo skal nok være der som han plejer at være:-)

Ja, vi ender jo nok med at have lidt med hjem, som vi plejer.. men lader mine penge blive hjemme i år.. tror jeg..hehe.. for har heste nok lige pt.. ;-)

men vi ses jo måkse.. hehe:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

0
0
Svar på denne tråd

Vorbassse
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 14:08

Jeg er også altid på Vorbasse Marked. Selvom jeg er fra fyn, er jeg født og opvokset med det, da min bedstefar i sin tid var hestehandler. Vi har også haft heste med et par gange, men det gider vi ikke mere. Men skal helt klart op og ligge på spejdernes. Er faktisk lige kommet hjem derfra, efter og ha kørt campingvognen derop..

Kæresten og jeg glæder os vilst meget...

Fjordhoppe, 9 år, 145 cm i stang, slank og sporty type, talent for dressur sælges
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 14:13

mig og kæresten skal der op lørdag. for der har vi nemlig et års dag sidste år kom jeg også i lastbil men i år bliver det med transporter.eller sportsvognen, og kærsten ved siden men det er da en selvfølge at man skal til vorbasse.. jeg har været det hele mit liv, og blir ved til jeg ikk kan gå mere.. men skal da også derop torsdag og fredag med nogle andre..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

Regner...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 15:42
Nu er det ved at være nogle år siden, at jeg sidst har været på Vorbasse Marked. Så regner med at jeg tager derop fredag eller lørdag og kigger...

Mvh. Karina med Pelle-hesten

Springsadel sælges!!

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:05
Ja, Vorbasse marked er også en selvfølge for mig.. vi er med hver år.. gerne alle dage.. men i år bliver det nok kun til hele fredag;-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:25

skal man afsted.

Jeg købte en hest på vorbasse marked for 3 år siden.

I år skal jeg have min egen stand. W36 - hvis nogle kigger forbi

Det er kanon skægt, og man får drukket lidt øl bamser

- måske møder man kærligheden der i år

gitte

0
0
Svar på denne tråd

har været på
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:26
Vorbasse markede hvert år siden 1997, om jeg når det i år ved jeg ikke helt endnu, men skal hente min søn som er på sommerferie hos farmor i det Jyske så mon ikke jeg/vi smutter forbi det slutter jo Lørdag..

Jillow

Som registreret har man bl.a.
følgende rettigheder:

ret til at få besked om,
at der indsamles
oplysninger om en selv

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 20:30
Skal helt sikkert til Vorbasse, sådan som vi er hver år. Synes det er en kanon stemning på sådan en markedsplads.

Hedevang

Salg af gode kat. 1 konkurrence ponyer,

til fornugtige priser.

Lige nu sælges Hedevang's Bucky.

Se annonce: www.heste-nettet.dk/ma.../105749/2/

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 22:57

Gitte D: Ej, hvor fedt, kan være jeg kommer et smut forbi så:-) hvis jeg kan løsrive mig fra hestene;-)

Hedevang: Ja, stemningen er helt i top.. det er bare så hyggeligt :-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 00:09

Hvis vi skal derned og kigge bliver det torsdag. (Fredag er der dømt Open Air i Øster Hurup og resten a weekenden aftenvagt)

Håber i der med sikkerhed skal afsted får en kanon tur!!!

Mvh Connie

Tjek www.aesel.dk :-)

og www.wmgalleri.webbyen.dk er bestemt også et besøg værd!!!

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, det du altid har

0
0
Svar på denne tråd

Mit første
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:45

Jeg skal på fredag opleve mit første Vorbasse Marked.

Faktisk har jeg aldrig gjort ret meget i markeder - udover lige det lokale - men min kæreste har tidligere været fast gæst på Vorbasse, så på fredag tager han mig med derop.

Er ved at se om jeg kan overtale ham til at købe en pony, som jeg kan sælge med fortjeneste, så jeg får råd til en ny passiersadel

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 15:09

Er der nogle osm har været afsted idag.. ?

Håber ikke det biver helt så varmt i morgen.. pyhaa.. hehe

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

Rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 17:26

Kan man købe rideudstyr på vorbasse?

Skal afsted for første gang i morgen.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave

Go Go sælges eller udlånes

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 17:45

Ja, der plejer at være en del som sælger udstyr..Møldrup, rytterbussen og mange flere:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

altalt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 17:45

Man kan købe ALT på Vorbasse...

Og til dem der ikke kan finde det:

Tag motorvejen mod Esbjerg Kør af ved afkørsel 66 og drej ad vejen mod Grindsted.
Denne vej hedder Lunderskovvej og den følger du bare lige ud ad landevejen til du ramler ind i Vorbasse!

STRIT

Lækker pony tilsalg HER X

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:29

Ja, der er snart ikke den ting man ikke kan købe på vorbasse marked:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 22:35

Jeg har været afsted i dag og har os allerede fået købt en hest... eller faktisk 3 for den har føl ved siden og i mave... har været der de sidste 15 år,men aldrig købt hest der før...

Nu med 3 dejlige pintoer
0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 18:49

Ninja:Hvem købte du hesten af?

Er lige kommet hjem derfra, stod op kl 3.45 i morges og så tog vi afsted(vi skulle li' ha læsset og sådan..) Men det har været et super godt marked idag.. og perfekt vejr.. :-) Og desuden en del gode heste:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

Vorbasse
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 19:11
Ja, jeg skal derop og kigge i år igen, synes det er så hyggeligt der.

Venlige Hilsner fra Teneng 8-)

>> Voltigering Dalumgård Rideklub<<

0
0
Svar på denne tråd

Tak til
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 20:45

JJ Strit, for den gode kørselsvejledning. Kørte lige efter anvisningen og fandt det med det samme. Godt klaret af en geografidum!!!

En skøn dag på Vorbasse!!!

Ann og Otto van der Zar.

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 11:29

Teneng: Ja, det er smadder hyggeligt på Vorbasse:-)

Jeg havde i hvert fald en super dejlig dag igår- som jeg plejer.. :-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

været der i fredags
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 22:15

Har været der i fredags. Kun for at kigge. Vi har nok heste. Jeg er også den type at jeg ikke kunne finde på at købe en hest ved et markedet.

Men der var da nogle små fine nogle men også nogle der var knap så pæne (fodermæssigt- plejet).

Det var 2 gang vi har været der

Hilsen

Mona

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:03

StaldHyldtoft: Håber da I havde en go' dag på markedet.. Ja, hestene så da fine ud, der var lige et par tynde, men udover det så var de alle i ok stand:-)

Jeg har før købt heste og ponyer på vorbasse.. men i år skulle jeg ikke have noget, har også heste nok lige pt:-)

mvh Louise

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

hjemme igen
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 12:55

til vesterbæk: hun hed vist sussi hende jeg købte dem af. det var en sort broget hoppe på ca 165 i stg og et brun broget hoppe føl, som allerede havde besøg af doktor dyr om lørdagen da den da lige syntes den ville igennem hegnet, så det hedder pennicilin de næste 5 dage, men så er den da også blevet vaccineret,

hvis hoppen er nogenlunde til at ha med og gøre kommer den med til pinto kårring til sep, jeg skal jo alligevel derop til skue med mit andet føl, så håber da på det går godt, syntes selv hun er rigtig fin

Nu med 3 dejlige pintoer
0
0
Svar på denne tråd

Hestene
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 13:22

Jeg var på Vorbasse sidste år også og der var jeg ret forarget over nogle af hestenes tilstand, der var en del (en for stor del efter min mening) med dårlige hove og de var også ret tynde. Var der som sagt i år igen og jeg blev positivt overrasket over at se at hestene var i finere stand end året før.

Var der nogle af jer der fik nogle heste/dyr med hjem?

Jeg forelskede mig fuldstændig i en Belgierhoppe ved navn Linda, hun var simpelthen for sød, desværre har jeg hverken tid eller råd til en hest.

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 16:23

Teneng:Vi havde et par stykker med hjem.. dog ikke til os selv..

Tror godt jeg ved hvem den belgier du snakker om er.. kan du huske hvem der havde den med?

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

Den dejlige belgier
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 16:27
Nej, kan jeg ikke, men den hed Linda, var 11 år og havde papirer og var kåret... navnet Linda fandt jeg lidt underholdende. Der var mange henne og se på den. De havde også en lille pony med og en brun belgierlignende hest med... Aner ikke om det hjælper. Vrimlede jo med sådanne heste derovre...

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 17:53
Jeps, den kender jeg godt.. hun er både tilredet og tilkørt og er avlet på fyn:-)Kender dem som havde den med.. men de kom hvis først da vi var kørt hjem.. kan du huske hvornår du ca. så hende?

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

Vorbasse
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 18:00

Jeg var der kun om lørdagen, vi tog hjem ved 17.30-tiden og der var hun der vidst endnu, stod derovre i liiidt for lang tid, men syntes simpelthen den var så sød.

Havde du også heste med derover?

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 21:44

Vi havde vel 6 stk med derop.. og fem med hjem igen.. vi havde i hvert fald ikke overlæs.. hihi;-)

Det må ha' været lise-lotte du har snakket med så.. så er de nok først taget derop om lørdagen..så dem nemlig ikke om fredagen :-) Kan også rigtig godt lide belgieren.. :-) men har heste nok lige nu..såå.. :-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider