Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Reality show med heste??
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 12:57

I det seneste nummer af Horse and Rider læste jeg om et nyt reality show som de åbenbart er i gang med på BBC.

Only Fools on Horses.

www.bbc.co.uk/onlyfoolsonhorses/

www.horseandhound.co.u...88292.html

Kort sagt - et antal kendte mennesker - der ikke kan ride i forvejen - får undervisning, og skal så mødes i en række springstævner, hvor seerne kan stemme en ud hver gang.

Had synes I om den ide?

Jeg synes på den ene side at det lyder sjovt og festligt - og hvis det kan få lige så mange menneskers øjne op for ridesporten, som Vild med Dans programmerne fik for dans - så er det jo glimrende.

På den anden side synes jeg at det er lidt noget underligt noget - og jeg bryder mig egentlig ikke om at se hestene som "rekvisit" på den måde. Og HVIS det skulle komme her til landet - så er der jo egentlig allerede ventelister på de GODE rideskoler - så det vil nok mere være et boost for dem der er knap så gode, og hvor begyndere ikke lærer hverken ridningen eller omgangen med hesten ordentligt.

Normalt gider jeg ikke reality shows - men jeg må indrømme at kommer dette på BBC Prime så jeg kan se det - så vil jeg da give det en chance.

Hvad synes i om ideen?

Og HVIS ideen skulle smitte til en dansk tv kanal - hvem ville i så se på hesteryg?

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:02

hvem jeg ville se på hesteryg. Men jeg ville klart se det.

Det ville være en kæmpe reklame for ridesporten. Jeg tror at søgningen ville være så stor, at nogle rideskoler rent faktisk ville kunne få flere penge i kassen= bedre materiale. Hvis de fik store ventelister nok, så må de jo udvide.

Jeg bryder mig nu heller ikke om at hestene skal udsættes for det, men omvendt tænker jeg på hende der bartenderen i "skindet bedrager" og der gik det jo ikke udover en eller anden stakkels hest. Det var under proff opsyn, og det samme vil vel ske igen.

Men jeg tror helt ærligt ikke det kommer til danmark. Det ville komme meget bag på mig.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Jamen, det findes jo allerede!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:09
Der var jo de her sportsudsendelser, hvor der var tre "rigtige" og en "faker" (jeg kan simpelthen ikke huske hvad det hed).

En af gangene, så var det netop en ung pige, som normalt var bartender. Hun røg på et lynkursus hos bla. Søstrene Lund og skulle så konkurrere mod tre ryttere efter en måneds træning. Tre dommere skulle så gætte, hvem der var fupmageren.

Nu jeg tænker mig om, så hed det vist "Skindet bedrager".

CC-foto.dk

Nyt design, nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

Vicky var hurtigere :-P
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:10
Sådan går det, når man prøver at arbejde og være på HN samtidigt = multitaskning :-P

CC-foto.dk

Nyt design, nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

go reklame
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:12

Så længe det foregår under ordnede og professionelle forhold synes jeg faktisk det lyder rigtig underholdende. En anden måde at reklamere for hestesporten.

Hvis det bliver en succes derovre, så kommer det sikkert til dk, sådan plejer det at være.

Anne

min hjemmeside
- Nu med billeder af Københavner ridtet

"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser.
Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
0
0
Svar på denne tråd

God reklame
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 15:20

så længe det foregår under ordentlige forhold både for heste og "kendte", og selvom jeg egentlig ikke ser reality tv så ville jeg nok lure det her ud. Kan dog ikke lige komme i tanke om nogen jeg ville se til hest.

0
0
Svar på denne tråd

Jo dada
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:51

Udemærket reklame for sporten...

Hvad med "Ricardo" Richard Møller Nielsen?

Eller statsministeren?

Elle om Bjarne kan have en rigtig hest mellem benene?

STRIT

Lækker pony tilsalg HER X

Giv andre lov til at yde deres bedste!
Og grib dem i at gøre det rigtigt!

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:56

Eller man kunne finde ud af om ham der B.S. i virkeligheden er så sej, når han sidder på en 1,72 cm oldenborger...

Der er jo mange kendte kvinder der rider i forvejen, så dem ville det være sværere at udfrodre...

Også Uffe Ellemann kunne være sjov -hihi!

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

Sej B.S.
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 17:07

Britt: BS har selv haft en DV, så han er nok også sej på ryggen af en oldenborger.

Vh Elisabeth

Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 17:25
Keld Heick på hesteryg...Har jeg meget svært ved at forestille mig
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:43

Ja ! Eller Kim Larsen

Ej alvorligt talt, så tror jeg ikke der er seertal nok i en sådan udsendelse.

Og så synes jeg personligt heller ikke, at ridesporten skal gøres til et klovnenummer.

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

hehehheh...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:51

Jeg synes da det er en sjov ide!

Jeg ville gerne se det... Og hvis det kom til Danmark kunne jeg godt taenke mig at se Simon Kvamm paa hesteryg! heh.. :-)

Kysh Amalie

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Rømø Islændercenter uge 27 skriv!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider