Ja så er her den første af mange sommer ferie morgen hilsner, her fra mig. 
Mit indre vække ur, var så sød at vente lidt i morges, men blev dog overhalet af en kæmpe flok af måger, der højlydt sad på ridehusets tag og diskuterede om hvilke af naboerne de så skulle vække i morgen. 
Men he he, jeg fik taget et fint billed af dem alle, så nu kommer de i forbryder albummet på kommunen, som bevis for at min genbo nok snart skal ud og rydde lidt op i bestandeN af måger.
Heldigvis har stanken fra hans mink farm, ikke været så markandt i år, men mågerne, for knagne da hvor kan de larme. 
Hunden syntes nu det var meget hyggeligt at vi både fik jagtet måger og sagt godmorgen til hestene på folden. Lille trine vuffer hyggede sig og sprang fornøjet rundt om mig, ihh mor se hvor højt jeg kan hoppe, hele 4 cm over jorden, er jeg ikke dygtig. Jeg klappede hende og fortalte hende, at hun vist var for tung i rumpen til det helt store hopperig. 
Hestene enten lå eller stod og slog mave i den fine morgen luft, som endnu var frisk efter lidt køligere nat temp.
Mæt og med et saligt udtryk i hele hovedet, lå den tykke dixie og slangede sig i halmen. Man kunne godt se at hun i nat, havde taget godt for sig af græsset på den nye fold.
Prut prut lød det, hvergang herman viftede en doven flue væk. Jeg tror da vist han også har haft gang i det overdådige spisekammer.
nikitta var rimeligt ulækker på den ene side, men sådan er det jo når man er næsten hvid og lægger sig i en stor grøn hørmer, men hvofor skal hun altid, putte hele hovedet ned i det
.
shila stod og var vagthund, imens den lille søde føller baby sov sin søde morgen lur, så det var jo en herlig famillie idyl jeg blev mødt med.
Morgen kaffen er færdig og hældt op i min kop, og en dejlig lun bolle er også lagt parat på min tallerken, Hn er tændt og så kan det da ikke blive mere hyggeligt, sådan en dejlig første ferie morgen stund.