Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen.
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 07:15

Ja så er her den første af mange sommer ferie morgen hilsner, her fra mig.

Mit indre vække ur, var så sød at vente lidt i morges, men blev dog overhalet af en kæmpe flok af måger, der højlydt sad på ridehusets tag og diskuterede om hvilke af naboerne de så skulle vække i morgen.

Men he he, jeg fik taget et fint billed af dem alle, så nu kommer de i forbryder albummet på kommunen, som bevis for at min genbo nok snart skal ud og rydde lidt op i bestandeN af måger.

Heldigvis har stanken fra hans mink farm, ikke været så markandt i år, men mågerne, for knagne da hvor kan de larme.

Hunden syntes nu det var meget hyggeligt at vi både fik jagtet måger og sagt godmorgen til hestene på folden. Lille trine vuffer hyggede sig og sprang fornøjet rundt om mig, ihh mor se hvor højt jeg kan hoppe, hele 4 cm over jorden, er jeg ikke dygtig. Jeg klappede hende og fortalte hende, at hun vist var for tung i rumpen til det helt store hopperig.

Hestene enten lå eller stod og slog mave i den fine morgen luft, som endnu var frisk efter lidt køligere nat temp.

Mæt og med et saligt udtryk i hele hovedet, lå den tykke dixie og slangede sig i halmen. Man kunne godt se at hun i nat, havde taget godt for sig af græsset på den nye fold.

Prut prut lød det, hvergang herman viftede en doven flue væk. Jeg tror da vist han også har haft gang i det overdådige spisekammer.

nikitta var rimeligt ulækker på den ene side, men sådan er det jo når man er næsten hvid og lægger sig i en stor grøn hørmer, men hvofor skal hun altid, putte hele hovedet ned i det .

shila stod og var vagthund, imens den lille søde føller baby sov sin søde morgen lur, så det var jo en herlig famillie idyl jeg blev mødt med.

Morgen kaffen er færdig og hældt op i min kop, og en dejlig lun bolle er også lagt parat på min tallerken, Hn er tændt og så kan det da ikke blive mere hyggeligt, sådan en dejlig første ferie morgen stund.

IMC.
GOD SOMMERFERIE TIL ALLE
0
0
Svar på denne tråd

Lyder dejligt
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 07:18

med sommerferie.

I dag skal vi til stævne , så det bliver hyggeligt. Caroline skal ride en venindens pony, da Carl stadig døjer med ryggen

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jamen også godmorgen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 07:45

herfra.

Der var lige en telefon der fik vækket mig kl 6.30

Sidder nu med morgenkaffen og prøver at blive frisk

Jeg skal være aktiv i stalden idag, der skal ryddes op. Og sorteres, og min mand er lige kørt, så det skal være nu, så ser han nemlig ikke hvad jeg smider ud

Håber at i alle får en god weekend.

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

hesteri
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 08:10

Jeg skal ud at kigge på en sadel i dag, som måske er lige den sjældne model jeg har ledt efter. Og så skal jeg have den lille Rollo gennem en større rengøring, opdagede her til morgen at han har kradset al huden af på hver side af haleroden.

Så kan vi prøve at gætte om det er mider, insektkløe eller orm!

Desværre har jeg ikke noget FormoCibazol, så det bliver et værre bøvl at holde det rent og fluerne væk.

Han er skrækslagen for alt som lugter eller siger pissst, så han har ikke været insektbehandlet, men det var vist en fejl.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 08:11

Her har vi holdt ferie en uge-og har stadig 2 dejlige uger tilbage.

Lidt projekter på gården har vi nok alle,i større eller mindre grad. Vi er også igang med lidt småting.

Ronaldo skal have en større boks,så det skal også lige klares.

Lidt småture i det danske sommerland er også planlagt,så vi når lidt af hvert,

god sommerferie Inger,

Annette

0
0
Svar på denne tråd

ingen ferie
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 08:24

til mig, men jeg tager lige en smut over til sjælland og henter min søn hjem som har været på ferie der over.

Men glæder mig til uge 32, for så er der ferie og den lyder bare på total afslapning her hjemme med hestene...

Så god morgen til jer alle også og god ferie til dem som har det.

Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/

0
0
Svar på denne tråd

hejsa igen...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 09:27

har klaret maling af en boks og synes at jeg nu har fortjent lidt mere Hn kunne slet ikke komme videre for låget til malerbøtten sad fast .

Har lige hørt fra knægten, de er ankommet til belgien i god behold. har kørt hele natten på skift og trængte nu til at få lidt søvn, inden de gik igang med det de er kommet efter. 14 dage med drenge hørm og motocroskørsel.

Vil indrømme at jeg da var lidt nervøs, en tur så lang og med to ny udklækket bilister bag rettet. Men de havde klaret det til UG.

IMC.
GOD SOMMERFERIE TIL ALLE
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 09:36

Ja, så kom vi også op på første feriedag, jeg var egentlig vågen kl 5, men så fik jeg mig selv overbevist om, at det var for tidligt i dag, så det blev lige til 4 timer ekstra

Dagen i dag skal gå med, at jeg skal have hentet mad til Andrea på møllen, Sofie skal afleveres hos farmor og farfar, da jeg skal til 30 års fødselsdag hos min kusine, og så skal hestene ordnes i løbet af dagen...

Rigtig god solskinsdag til alle..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

God formiddag
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 10:06

Jeg har været opppe et par timer og har allerede nået at vaske gulv i soveværelset og feje gulvet og fjerne spindelsvæv i kælderen.

Så synes jeg jeg havde fortjent en lille pause på HN

Når pausen er slut skal jeg have ryddet op efter håndværkerne (vi har fået skiftet de sidste vinduer), og så skal jeg desværre til begravelse En bekendt af familien døde i tirsdags, men hun var også 96...

Derefter skal jeg på arbejde et par timer, og så skal hesten kigges til Puha, jeg må da hellere snart komme i gang...

Jette og Dengsen - vi gør hvad mor siger! >o<
0
0
Svar på denne tråd

hej hej...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 10:57

Lyder som en dejlig morgen

Om ½ time kører vi til Belgien. Vi skal bl.a. ned og besøge Epona og hendes lille følle.

-carina- med
Dunja, Boy & Star
Military-ur eller lign. søges!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider