Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sjovt spring!
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 15:15

Jeg sad lige og kiggede billeder fra et stævne, jeg ved ikke lige hvad for et, for det var på en fransk side.. men lige meget. Jeg fandt det her billede af en hest som jeg synes springer ret sjovt:

I må meget gerne kommentere.

0
0
Svar på denne tråd

hest...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 15:22
ja det ser sjovt ud...den må være smidig...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 15:26
Ja, det tør siges.. hehe..
0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg skal
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 16:32

være ærlig synes jeg ikke det ser særlig sjovt ud.

man kan jo se både på hest og rytter at de er ved at falde, derfor det ser sådan ud.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke sjovt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 16:34

Jeg synes hesten ligner en der får sig et rigtig grimt vrid i ryggen. Så nej, ikke sjovt.

Vickie

SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES!

Skriv eller ring, for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

l...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 16:46

Ja, det har i nok ret i.. der var billeder efter, og hesten så meget normal ud, men det kan måske heller ikke ses på billeder om den har taget skade? Det håber jeg da ikke..

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 16:48
Av det ser da ud til at give et ordenrligt vred i ryggen!

Hilsen Frederikke

Chanel, Zulu & Soffy!

Hvorfor nøjes?

0
0
Svar på denne tråd

nej nej..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 19:47
jeg syns heller ikke det ser spor sjovt ud.. stakkels hest.. den ligner en der ikk har det særligt godt på det billede der ..
0
0
Svar på denne tråd

åvåvåv
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 19:51

den må må være en hård tus den har været igennem..

det ser ikk spor sjovt ud.!!! den kunne komme slemt til skade.!!

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 19:57

HVORFOR skal der altid males fanden på væggen???

Hvorfor skal det altid gøres til at hesten nok tager skade når man ser sådan noget??? Når i ikke ANER noget om det?

Slap dog af... Og tænk på de krumspring krikken kan lave på folden når den er glad... hvor den både springer op i luften og vrider sig rundt og smækker benene ud til siden...

Jeg tror ikke på den hest på billedet tager skade.

Hvor må i have et hårdt liv, jer der går og lider med alle de dyr i ser billeder af... når i konstant har ondt af ethvert dyr i ikke lige selv har.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

tjaa, jeg er faktisk enig...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 20:11

Enig med HHansen. OG desuden, sket er sket. Det forandre sig jo ikke ved at folk siger det ikke ser sjovt ud for hesten, mewn rytteren(HVIS det gjorde ondt på hesten)gjorde det jo nok ikke med vilje! Jeg VED at i alle har prøvet at grine af fx hvis en er faldt på en sjov måde... Jeg synes da også at det spring ser sjovt ud, det kan da godt ske det gør ondt i ryggen på den bagefter, men der I FRANKRIG(Var det iikke godt nok i frankrigh?? )!! vI kan jo ikkke alle rende rundt og redde heste der springer underligt i fx Frankrig alle sammen!!!

Så:

LAD VÆR' MED AT MALE FANDEN PÅ VÆGGEN, som HHansen så klogt påpeger

Og NEJ, i sskal ikke tro jeg er ligeglad med hestes helbred...

Savner min Lucas! Hvem på Sjælland har købt en smuk brunbroget 9- snart tiår gammel pony,ved navn Lucas. Læs mere her www.lucas-me-and-us.hestesider.dk

0
0
Svar på denne tråd

Super hest...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 20:11

... der redder situationen ved at gå i vandret plan med bagbenene, frem for at slå dem mod den store massive forhindring. Godt gået. Også af rytteren - det kræver balance at blive siddende i den situation, uden at få hesten ud af balance og styrte.

Det ser spøjst ud - men egentlig nok ikke SÅ behageligt for nogen af parterne.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

slap selv af.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 20:33

Jeg 'maler ikke fanden på væggen', men jeg synes ikke, at man ligefrem behøver at grine af det. Jeg siger ikke, at rytteren gjorde det med vilje. Hun reder den godt, at hestens ikke væltede, som Lisbeth siger.

Da jeg så det billed tænkte jeg mere, "av min ryg," end "haha, hvor er den komisk."

For hvis jeg skulle være helt ærlig, tror jeg ikke at det spring, var hestens behaligste spring.

Måske ser det lidt sjovt ud, men ikke noget jeg vil grine over. Man kan også på dens øjne, at det ikke var dejligt, men nærmere ubehaligt. Det ligner også at den er ved at vælte, hvad den ikke gør, kan jeg forstå på dig Mie?

Tænk på hvis det var dig selv der var i hestens situation, så ville du nok ikke grine

Ved ikke lige hvor den kom fra, men blev bare nød til at skrive det.

mvh. Lea

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

© Leopold & Gloria ©
- - - - - - - -

0
0
Svar på denne tråd

ups. ...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 20:35
hun sagde ikke slap af, men hold dog op. Så istedet vil jeg sige Hold dog selv op.

mvh. Lea

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

© Leopold & Gloria ©
- - - - - - - -

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift !
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 21:06

Hva hedder den der hjemmeside du var inde på ?

Elsker altiid Waldemar og Amigo <33333333333333333333333333

Elsker altiid Waldemar <'3
0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 21:09

Hest og rytter er på vej til venstre...Og ja, godt korrigeret at pruhesten og redet af rytteren

HHansen

0
0
Svar på denne tråd

olll
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 22:07

det ser ret komisk ud og hold fadt hvor kommer bagbenene langt op bagtil... hehe...

men tror egentlig at det gør ondt på den... hehe..

en gang kristen altid kristen!!!

Gud er God!!

0
0
Svar på denne tråd

re . dims
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 23:57

Nej, ikke nu igen!

Inde på "det lille HN" har vi for nylig haft en forum med en lignende sag - noget med "sjove falde-af-billeder".

Der kom en kæmpe sag ud af det, og næsten 800 indlæg, mener jeg!

Folk stillede sig på bagbenene og kastede næsten forbandelser over hinanden, fordi nogen syntes det var sjovt, og andre ikke...

Men hør nu, sket er sket, ingen af os håber vel at hesten kom til skade, så lad bare sagen falde, inden den bliver blæst så evindelig meget ud af proportioner som på JHN...

(\_/)

(hesteører)

.:Gullaschbaronessen:.

(også kendt som zebraen)
DU TROR - Jeg ved... ^_^

(...Det må være al den gullasch... ?)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider