Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Upsa.. Et lille hårproblem, LOL.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 21:51

Jah, nu sad jeg lige og fittede lidt med trimmeren da det var tid til at få justeret lokkerne...

Den er ret ny, og ret god, så det er en hurtigt overstået sag at blive studset.

En af de vigtige ting er at få monteret den rigtige afstandsfidus på trimmeren, så håret får den rigtige længde.. *GG*..

Det gjorde jeg så ikke i dag, LOL, så nu er håret på hele "ægget" ca 1,5 mm langt, (kort?) og minder mest af alt om velcro. Supersmart og sommeragtigt, hehe..'

Særlig smart er det så at vi skal til sølvbryllup i overmorgen, og det siger jo ligesom sig selv at ens hud har en lidt anden kulør der hvor håret PLEJER at være, end det af ansigtet der har været eksponeret for solen, haha..

Nå, men hvad hulen.. Det gror vel ud igen en dag, og så bliver Rikke nok glad igen,.. Hun var egentlig ikke synderligt imponeret over mine talenter som "hjemmefrisør". *GG*.

Men hvad, det er mig der skal gå og ligne et æg, og hænge fast i alle de bluser jeg skal have ned over roen..

Andre der har været tilsvarende dygtige??..

Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd

Korsi hytten
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:03

Fniis - her sad jeg og gik automatisk ud fra at det var en kvinde der skrev indlægget ikke at kvinder ikke kan have kort hår, man det var bare et løjerligt billede jeg fik på nethinden...

Michael, en gang solarium i morgen, lidt FORSIGTIG selvbruner - bed Rikke om hjælp - og så til sidst et tyndt lag foundation så er jeg sikker på at du kommer til at se fantastisk ud.

Conni

Conni & Tinker Kel

Søges:

Ældre meget rolig/børnesikker to'er pony,

gerne islænder

til godt hjem/otium.

Pris: symbolsk

0
0
Svar på denne tråd

uhada da
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:03

Den har jeg også lavet

dog var det ikke mit hår det gik ud over, men min kærestes

Jeg kunne desværre ikke rede den, da det var fra panden og ind over issen

Han tog det dog rimeligt pænt

0
0
Svar på denne tråd

Er det nu...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:10
... vi skal bede om BILLEDER???

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:41

Må indrømme at... ja det har jeg også haft gjort... jag havde lige nøjagtig 7 mm hår på hele hovedet. hvordan forklarer man den for mor? jo... øh... mit hår sad fast i en valse...øhhh.

Godt min mor ikke ved så meget om den slags maskiner...-s-

at jeg senere affarvede det, og senere igen farvede det lyserødt gjorde ikke sagen bedre...

nu er det heldigvis ude igen... men kan da godt savne det lidt når jeg er ude og svømme og sådan noget... det lange det klistre sådan mod hovedet...-s-

R.I.P lille bror! jeg vil bære dig og dit dejlige smil i mit hjerte for altid

0
0
Svar på denne tråd

Klipning
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:42

Det har min mor gjort én gang på min onkel, så gik han ud i spejlet og kiggede og min mor STRØG ind under spisebordet, hvorefter min onkel forsøgte at hive hende ud i sine hendes fletninger for at klippe hende skaldet...

- Var ikke så voldsomt som det lyder, men fandens morsomt

Det er bare så yndigt med en virkelig hvid æggeskal.

- Og jeg kan kun forestille mig dig gå i gang med selvbruneren - vi vil ha før og efter billeder!

Mvh Rollo

JHN Moderator

...Hesteløs.

*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd

kort hår
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:51

min kæreste er også frisør på sig selv, og når han går i gang er det vel ca 1 cm på hele roen efter klipning ;-)

Jeg er vandt til at dt bliver så kort hver gang, så det kan din kæreste vel også ;-)

Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Netop derfor
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 07:57

var min kæreste skaldet en overgang :-)

Det var hans ven der lavede ups'eren :-)

...A freudian slip is when you say one thing and mean a mother...

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 08:03
jeg trimmede også førhen mit hår, og en dag hoppede afstandshovedet af, og jeg endte med 1 mm over det hele... der fulgte dengang også et nyt øgenavn med frisuren... de kaldte mig G.I.jane... men nu er håret en ok længde igen, og øgenavnet forsvandt igen.

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse, hun er en pony på 33-36 år, ca. 130stg.

www.heste-nettet.dk/fo...398/92398/

kjole/ventekjole sælges:

www.heste-n

boykot-db.webbyen.

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmefrisør.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 08:15
En gang skulle jeg klippe manden. Og da jeg ikke brød mig om at bruge trimmeren, valgte jeg kam og saks. Det skulle jeg aldrig have gjort. Det så forfærdeligt ud, da jeg ikke kunne få håret til at makke ret. Det endte med at vi kørte hen til hans søster som er god til at klippe. Hun startede med at sige: Hvad har du dog gjort..." Og mens hun klippede blev hun ved med at sige: "Jeg tror ikke jeg kan redde det". Men det kunne hun heldigvis. Desværre har det ikke afkrækket manden for at bruge mig som frisør.
0
0
Svar på denne tråd

1½mm er fast
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 08:43
standard her når kæresten taber håret - sådan hver 14. dag til hver 3. uge. Men nu er der jo også nogen der kan bære det og andre der bør holde sig til lidt mere hår på hovedet

Blandt andet kan jeg afsløre at min gode kammerat bestemt ikke er af typen der bør klippes med trimmer - selv om det var 1 cm var det absolut græsseligt (Og det var mig der gjorde det ).

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Hihi.. kender det.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 13:50

metjen:

KENDER det!! Min kæreste er også egen frisør. Han gider ikke gøre det så tit, så det bliver vel ca ½ cm når han har været i gang - og jeg som så godt kan li' når han har lidt hår på hovedet . Han har ellers bare det lækreste hår, men ikke om han vil have det

Jeg har desperat slået mig sammen med svigermor for at få ham til at gå til frisør i stedet, men han ville nok bare sætte sig i stolen og sige, ja, jeg skal trimmes - KORT!!!

Kram Cat

Vi kan ikke alle være normale - men hvor ville det også være kedeligt! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 14:21

Michael... Det undre mig altså ikke at du kunne gøre sådan noget 8-)

Camilse og Looksen

Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Tak Michael
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 18:18

Nu kan jeg vise Anders det her og vise ham at han ikke er den eneste der render rundt med en lidt uheldig frisure for tiden.

Vi har netop købt sådan en fin trimmer så jeg kunne trimme Anders. Men ak og ve. Da vi var ca. halvvejs gennem håret virkede møget pludselig ikke mere. Så jeg måtte klippe resten med saks og det har jeg ikke prøvet før. Men det lykkedes da at få han nogenlunde nydelig, selvom håret er ret meget kortere end det plejer.

-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 18:41

Uha, en masse svar, hehe.. rart at læse at man ikke er den eneste der har lavet den her slags "numre", LOL..

Nej, det med billeder vil jeg ikke udsætte jer for, da det er forbudt at bringe stødende ting her på siden, *GG*..

Men smut ud til køleskabet og snup et æg. mal et par øjne, næse mund, og en smule skæg om munden på ægget, så vil i have en ret god idé om udseendet ovenpå den her omgang..

Det skal lige siges at jeg normalvis bliver klippet på 6 mm "dimsen", så helt anderledes end sædvanligt er det dog ikke.. Bortset fra den her trælse velcro-effekt håret pludselig har med tøj.. det er næsten umulig at få af og på. :D

God weekend..

Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider