Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Felix er død
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 18:17

Jeg fik den sørgeligste besked fra Anika i dag. Felix blev aflivet i dag kl 14.30! Han belv i mandags kastereret og så synes dyrlægen at han havde en skævhed i bagbenet og han kom derfor i røntgen. Den lille fyr havde et gammelt brug i det ene bagben! Det er bare så mærkeligt for han har aldrig været halt eller noget. Lige da jeg fik ham 'klikkede' hans ene bagben, men det gik væk lige da hans hove blev beskåret så vi regnede bare med at det var derfor det klikkede..

Anika jeg håber det er i orden at jeg har lånt et par billeder fra din præsentation for at vise folk hvor fin han er (var..):

Anika jeg er glad for at du gav ham et rigtig godt hjem, men meget ked af at dette skulle ske. Men er glad for din beslutning for den lille fyr har haft smerter nok!

Hilsen Frederikke

Chanel & Soffy!

Hvorfor nøjes?

Hoppeplag sælges! Evt. bytte med ældre!

Kontakt via beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd

altid hårdt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 18:35

det er altid hårdt at sige farvel føler med både dig og anika...

en dejlig lille fyr, der er kommet alt for tidligt til de evige græsmarker...

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!

Min dejlige hund er sovet stille ind...
Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 18:47

Det er jo længe siden at jeg har set ham, men jeg er stadig ked af det. Den lille fyr havde jeg bare håbet kunne få en rigtig god rytter om et å og så kunne de bare vinde aaallle stævnerne og så kunne han blive elsket af en masse mennesker!

Jeg skrev og til hende der havde Felix efter mig og før Anika og hun blev også rigtig ked af det, og kunne slet ikke forstå at det var slut med den lille fyr.. Hun var også rigtig glad for ham!

Hilsen Frederikke

Chanel & Soffy!

Hvorfor nøjes?

Kontakt via beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd

felix min lille ven
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 08:03

jeg er bare så ulykkelig,det er så hårdt at jeg aldrig skal se min lille ven mere vi var ellers nået så langt sammen. felix skulle havde være min datters ny dressur pony her om 2år. men vi valgte og give ham fred.puuuha nu tuder jeg sq igen øvøvøv.

alle de tanker jeg har om vi kunne gøre nået for at han ikke skulle her fra.selv om dyrlæge sagde at der ikke var noget at gøre. men kender i det at tankerne spiller en et pus.

hvor langtid går der endlig før man kommer over det,jeg tror ikke jeg nogensinde kommer over det.

knuz

annika

felix sov sødt min ven,du vil altid være savnet.

du vil alt være i vores tanker.D31-05-06 kl 1437

0
0
Svar på denne tråd

man skal nok komme
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 13:06

overdet men det tager tid.

jeg har selv sendt 2 heste afsted til de evige græsmarker og de har da altid en plads i mit hjerte, men det er sørgeligt når det sker

0
0
Svar på denne tråd

jeg mangler
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 07:40

gud vor jeg dog mangler ham.jeg mangler at han kommer når han ser en på marken. han var altid den som kom først.jeg mangler de små glade viiinn fra marken når de leget ned på marken. prinz mangler ham også han står bare og kigger imod stalden.puha det er sq hårt.

0
0
Svar på denne tråd

jeg mangler
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 07:42

gud vor jeg dog mangler ham.jeg mangler at han kommer når han ser en på marken. han var altid den som kom først.jeg mangler de små glade viiinn fra marken når de leget ned på marken. prinz mangler ham også han står bare og kigger imod stalden.puha det er sq hårt.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 18:51
Stakkels dig... Det er rigtig sørgeligt at miste en man var glad for..

Hilsen Frederikke

Chanel & Soffy!

Hvorfor nøjes?

Kontakt via beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider