Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

et år til udlandet og ride/arbejde i salgss
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 18:32

Hej alle!

Jeg håber virkelig, at der er nogen der kan hjælpe mig med dette.

Jeg er en pige på knapt 18 år, der går i 2.g. Jeg har nu besluttet mig for, efter afslutning af gym næste år, at tage et år til udlandet (tyskland eller england) og ride i en salgsstald. Men her kommer spørgsmålene så:

Plejer der at være et krav om, hvilket niveau man minimum skal have redet på? jeg har selv redet alle LA klasser.

Og hvordan kommer man i kontakt med sådan en stald?

Jeg ser meget frem til at høre fra jer!

mvh. Julie

0
0
Svar på denne tråd

www.yardandgroom.com
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 20:13

Hey

Jeg har selv været 5 måneder i Australien for at passe heste, det var virkelig en fantastisk oplevelser, jeg boede hos en herlig familie syd for sydney og mød nogle virkelig herlige mennesker inden for polo sporten, så det kan virkelig anbefales! .. både det at tage ud & australien.

Jeg fandt jobbet gennem www.yardandgroom.com

hvor igennem du bare laver en annonce (det er gratis) og så håbe på at der er nogen der kontakter dig (fik selv tilbud fra USA, Spanien mv. ) eller checke job ud og så sende dem en ansøgning!

Det fungerede for mig! ... håber du også kan få glæde af det!

I år skal jeg gennem WWOOF (landbrugs organisation 2 uger til skotland og lave frivillig arbejde på en gård hvor de har tur ridning med turister .. det glæder jeg mig til)

Men der findes også både en engelsk & og en irisk organisation der formidler heste jobs, men de kræver inmeldelses gebyr!

Majken

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 20:17

Du kan jo søge den her: www.lochnessriding.co.uk/jobs.htm

Men så vil jeg opfordre dig til at tage et kørekort evt. og til trailer inden, for ellers bliver du noget ensom på bjerget. I bil er der ikke mere end ca. 10 min til Inverness, men det er ikke en tur, du ønsker at tage på cykel.

Alternativ måde at anskaffe sig en hest

Så har jeg fået en hjemmeside: www.highlandpony.dk

Halvsiameserkillinger tilsalg født den 13/5-06

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider