Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mis Millie har presseveer...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 15:47

Hun havde buret sig inde i sin fødekasse og jeg har netop flyttet kassen ind ved siden af mig.

Så kom den første, jeg vender tilbage omlidt.

Kan man sætte webcabet til, så I kan følge med?

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:24

Det er bare så spændende... Min fik jo killinger i tirsdags, hun valgte dog at hoppe op i min seng og vække mig da hun skulle føde...

Glæder mig til at hører hvor mange der kommer. Hvormange regner du med kommer???

Lige et billede af mins de små pus...

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:27

Mon ikke hun får 4 ligesom sidste gang? Men jeg ved det ikke. Er dog ret sikker på at det bliver et lige antal, da hun ikke var "skæv" at se på.

Tror at der kommer én mere nu...

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:37

Hmm den lille skæve detalje har jeg ikk tænkt på havde ellers gættet på kærestens får 5... Men hun er ikk skæv... Håber bare hun føder her inde...

Hvilke farver har de små pus???

0
0
Svar på denne tråd

farve...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:46

Den første ser ud til at få samme farve som den killing med pletter, der er på min præsentation, men de har jo også samme far.

Der er stadigvæk kun én. Krydser fingerne for, at der kommer mindst én i samme farve som hendes sidste kuld.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:54

Hvilken farve var det??? Jeg har så svært ved at vide jeg skal af med dem igen... Dvs vi havde lidt snakket om at beholde en af killingerne men vi er ikk lige enige om hvilken... Kæresten vil gerne beholde den førstfødte (rød han længst til venstre) Jeg vil gerne beholde en hunkat (den i midten med en rød plet i hovedet)

Krydser fingre for der snart kommer fler... Min fik 4 i løbet af 1½time... Selvom det var første gang...

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

Ihh hvor..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:00

spændene, håber alt går planmæssigt..

Vibber : Hvor er det nogle dejlige killinger, skønne farver..

Skønne friesere sælges

skriv for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

Jensen
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:02

Sidste gang var alle killingerne mangen til denne, som vi selv har beholdt.

Billederne er fra i dag og Jensen er ca ½ år.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:02

Annemette... Du står ikk tilfældigvis og mangler en fnis...

Men ja jeg syntes oss de har nogle meget specielle farver... Glæder mig til de bliver lidt større så bliver det lidt lettere at se farver og aftegninger...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:06

Det er ski oss noget af en speciel farve... Krydser fingre for at der kommer sådan en... Men hvis alle var den farve sidst tror du så ikk hun har opbrugt kvoten for den farve

Ja jeg havde bare håbet på en rød og så kom der oveni købet to...

Vi ved to af fædrene er hhv næsten helt sort med en lille hvid plet på brystet og den anden er grå stribet så vi havde regnet med min 50% sorte killinger, men der kom kun en sort med lidt røde pletter, men den overlevede desværre ikk...

0
0
Svar på denne tråd

Vibber..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:25

desværre, jeg kan ikke tåle katte

Skønne friesere sælges

skriv for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:26
Mon Mille er gået i stå??? Bliver snart syg af spænding...
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:30

Nej hun er ikke gået i stå. Når hun presser nu er der en lille pose bagtil, så det kan ikke vare længe... Forhåbentlig...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:52
Hva så er den kommet???
0
0
Svar på denne tråd

så er der 2
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:57

Måtte hjælpe nummer 2 ud. Den kom med halen først, så den har lige fået lidt kærlig pleje og en svingtur. Nu kan den pive og gå, så den skal nok klare det.

Puha... der behøver ikke at gå så lang tid imellem.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 18:03

Hvilken farve???

Alle 6 af mins killinger kom med halen først og det var kun den sidste jeg skulle hjælpe...

Troede det var normalt...

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

farve...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 18:08

Den er noget mørkere end den første, men der er tabby aftegn af en slags. Det er lidt svært at se endnu.

Så må resten gerne være hvide

Det var en hård omgang med nummer 2, så missemor tager sig lige et velfortjent hvil.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 18:10

I min tidligere tråd fik jeg et tip om æg fløde og druesukker

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 19:57

Hva så kommer der flere killinger eller pjatter hun bare nu??? Kærestens kat har lige været inde men er gået igen... Eller rettere jaget væk af hende med killinger... Griner kærestens kat sad ved siden af ham i sofaen har aldrig set ham rejse sig så hurtigt som da de to damer farede i hovedet på hinanden...

Nå men vil da oss gerne snart se billeder... Fnís...

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 20:21

Jeg har flyttet Millies fødekasse ud, hvor den kom fra, for at give hende lidt fred.

Hver gang jeg kigger til hende ligger hun og sover, så jeg er spændt på om der kommer flere killingerne. Jeg synes dog at jeg kan mærke én i hver side.

Billederne må I vente med til i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 22:17

Det blev vist kun til 2 stk. i denne omgang. 1 brun (måske sort) hanmis og en tabby hunmis (håber at det bliver med pletter).

Så må jeg vist også hellere få opdateret min signatur, så jeg kan få solgt de to halvsiameserkillinger.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 22:42

Tilykke med de små misser. En af vores staldkatte fik sine første killinger i dag, og det gik ikke så heldigt. Der var fem, hvoraf de fire var dødfødte, to af dem misdannede

Så nu har den stakkels kat kun en enkelt lille sort killing tilbage - så nu krydser vi fingre for, at den klarer den.

Godt at det gik bedre for din kat:-)

Vi vil selvfølgelig se billeder af de små skønheder ;-)

Mvh.

Rebecca.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 08:14

Ja det var ski ikk så mange i denne omgang glæder mig til billederne...

Hmm jeg skal oss snart ind og ha vejet mine de små... Monsterkillingen har det jo med at skubbe de ander af patterne for at få det hele for sig selv så der må jo suppleres op med mælkeerstatning til de små kravl... Men hun lægger heldigvis mere mælk ned en hun gjorde til at starte med...

Nå men kom nu med nogle billeder... Fnis

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider