Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Toppen af dårlige dage
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 17:47

er nået!!! Først har sønnen skoldkopper og nu har staklen fået dem i munden, så han er ikke i godt humør. Derefter er min dvd gået i stykker, den larmer så den overdøver lyden der kommer ud af højtalerne.. Så skulle jeg lukke min bærbar, hvilket resulterede i at skærmen fik en flænge, så hele venstre hjørne er hvid og der er sjove striber på resten, og nu fandme, har mit tv fået solstik... Det skifter selv kanaler!

Tror bare jeg går i seng og venter på bedre dage.. Griner

Hvor uheldig kan man være???

Andre der har "fredag den 13." dag???

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Næh...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 17:49

Jeg har bare fredag d. 13 "liv" lige i øjeblikket

Det er da for syret at der sker så mange ting hos jer på EN dag

Så er det frem med spil og bøger

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.

0
0
Svar på denne tråd

Åhhh...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 17:54

ja, følger godt din kamp for at finde din gamle hest.. :( Håber du finder ham på et af de kommende markeder og tar ham med hjem...

Vi må håbe på solskinsdage..

0
0
Svar på denne tråd

Hold da helt op...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 22:08

Sikken en masse uheld på en dag!!! Stakkels dig!

God weekend, og *fingerkrydsning* for at den bliver bedre end dagen idag, herfra :-)

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Uhaja, himlen er
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 22:21

virkelig faldet ned om ørene på dig, din søn dør i morgen,
alle dine venner hader dig, banken opgiver dig og pudser HA
på sagen, gigantiske flodbølger oversvømmer alle de områder
du har kendt siden barndommen, i morgen bliver du fyret, og
alle du kender får schlerose mens du selv må nøjes med Alz-
heimers og fremskreden racisme, som ingen tager alvorligt.

Danskere, altså ... vi har det så hårdt, alle som en.

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Buhl...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 22:37

Det var dog det mest trælse svar jeg længe har set!!! Hvorfor overhovedet svare i sådan en tråd her når du skal være så sarkastisk at det er til at br... sig over!!!

Føj siger jeg bare... Ja normalt gider jeg ikke kommentere på folk der skriver sådan noget, men du fik så lige præsteret at provokere mig nok(hvilket helt sikkert også var din hensigt).

Hvorfor må man ikke synes man har det hårdt, blot fordi man ikke lever i et hungersnødsramttkrigsh...versvømmet land??

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

"Hårdhed"
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 23:11

Jeg kan nu godt følge Buhl et godt stykke hen ad vejen ...

Selvfølgelig er det træls og ubehageligt, når sønnen får skoldkopper - og ens "hardware" går i udu.

Men der FINDES altså alvorligere sager på planeten ...

JEG sidder også lige nu og flæber over min afdøde far, der døde d. 1. dec. - som vi ellers skulle have fejret hans fødselsdag med i dag ...

Men midt i al min ynk - så har jeg alligevel meget at være taknemmelig over ...

Min pc virker nogenlunde i dag. (ironi).

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 01:13
At din søn er syg det er da trist. Men med hensyn til din computer, dvdafspiller og dit tv, ja der kunne jeg godt sige en masse om kvinder og teknik, men det vælger jeg at lade være med Op med humøret det går nok, det er kun ting og sønnike han bliver forhåbentlig rask igen.

Hartz - Hesteignoranten
0
0
Svar på denne tråd

Trummelum
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 08:46

Cavan: Gg som jeg skrev, det var min fredag den 13, selvom det kun var den 12...

Buhl: Ehmm klart du sætter tingene i perspektiv, men kan ikke forstå du så vælger at svare når det virker negativt.. Nu var min tråd så'n ment for om andre havde haft en dårlig dag, med en masse uheld, så vi (os med uheld og sympati for hinanden) kunne vise medfølelse..

Nina: Nu var det lille egoistiske mig det drejede sig om.. Ikke alverdens katastrofer... Men lad os endelig gøre mine uheld til det 7. største uheld i verdenen... Ihhh hvor ville den da så være skøn, hvis mine uheld igår kommer ind på en flot 7. plads.. (ironi off)

Hartz: hahahaha kom du bare med den, kan godt tåle den for normalt virker alt her optimalt, tror bare det er varmen... Den kan få selv de mest normale mennesker til at opfører sig mærkeligt, så mon ikke det også kan påvirke elektronikken???

Rigtig go lørdag alle sammen... =)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider