|
|
| Altså pony køb, svært. |
|
|
Hold da op hvor er det svært at finde en pony, som er børnevenlig og ridevant. Og som kan bruges til rimelige begyndere. Hver gang jeg har fundet en, så er den solgt, når jeg så endelig får en aftale i hus om at vi skal prøve den på søndag, så kommer der dælme en sniger ind, kigger på den samme aften og hesten er solgt..  Jeg leder og leder.. og har desværre ikke mange millioner at købe for, så min prisklasse er max. 12-15000,- det gør det vel heller ikke nemmere. Suk, vi må jo bare lede videre, troede ikke det var så omstændigt, husker da for bare et par år siden, hvor folks heste stod til salg i flere år.. Mette
Billeder af mine børn. Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser. Børnevenlig godt redet pony købes. Til nybegyndere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv at ringe |
|
|
Til charlotte fra Engtoft, hun har en del super børnevenlige ponyer til salg netop nu. Det er godt nok på Sjælland, men er det den rigtige betyder det vel ikke noget. hun har postnr. 4652 og har en del ponyer til salg på markedspladsen pt. Vi har selv købt en pony af hende og den er absolut børnevenlig og levede helt op til den beskrivelse vi fik af den. Hilsen Helle
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snigere |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
10-05-2006 12:29 |
|
Den med snigeren har jeg også prøvet en 6-7 gange, det er bare rigtig surt når det kun er først til mølle som gælder. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ja nu er der jo ligesom 2 ting her , der kan gøre at det er vanskeligt at finde en pony af den støbning( temperament)og pris : Hvor høj skal den være ? Er det til en rideskole ? For når du skriver at ponyen skal være til begyndere,så tænker man som sælger straks på en rideskole. Og mange vil jo helst ride kat I ponyer og dem får man normalt IKKE til DEN pris .
Mvh Graven Søger du en Welsh cob sec D,så kan jeg måske hjælpe ! Gode forbindelser til Wales haves. Avls,show og ridetyper Alle med gode papirer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... Jeg har en til salg... |
Henriette Pedersen |
10-05-2006 12:47 |
|
Hej. Jeg har en kat 1 pony til salg. Godt nok er hun kun 3 år, og ved at blive tilredet... Og hun er bare så nem! Billeder på mit HN- lodge... Skriv hvis du ønsker at møde hende. MVH Henriette
Oldenborger er en Dejlig og køn hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til mine piger |
|
|
det er ikke til rideskole, men til os selv, mine piger har "redet" i mange år på vores shetlændere med mig som trækker, er først begyndt at ride uden min her for godt 6 mdr. siden - derfor begyndere  Den skal være fra omkring de 130 til 138 max. jeg har fundet en del til den pris ci kan give, men de har været solgt, eller der kom snigere ind imellem vores aftaler. Mette
Billeder af mine børn. Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser. Børnevenlig godt redet pony købes. Til nybegyndere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender måske en |
|
|
tror dog de regner med at sælge den til 20, men den er ikke sat til salg endnu. det bliver den først når de har funet en etter til hende. det er en toer på 138, den går Lb dressur og springer La. Den har tit sløjfer i dressuren men er ikke hurtig nok i springningen til at kunne følge med på c-plan. hun har dog en del placeringer i klubklasser også i spring. i dressuren har den kun gået klubklasser. den er super sød har aldrig smidt nogen af. man kan ride i skoven på den, sidde baglæns ride to på en gang og kravle rundt under maven. hvis det har interesser kan jeg jo skrive til dig når de sætter den til salg, så er i jo i hvert tilfælde nogen af de første der får chancen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror |
|
|
desværre ikke vi vil give så meget - vi har overvejet at købe en eller to i holland, hvor udvalget er meget meget større, og til en fornuftig pris. men igen der er sku langt derned, dog har vi nogle venner som godt vil tage ud og kigge for os, og så køre den eller dem herop.. men så er det jo man tænker, hvad nu hvis de ikke lige passer til mine piger.. synes bare det er noget nær umuligt at finde en god omgængelig pony til en fornuftig penge. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fandt... |
Mette J |
10-05-2006 14:30 |
|
..jo én som jeg har skrevet i en af dine tidligere tråde.. Dét kan lade sig gøre. Har du slet ingen mulighed for at køre ud at kigge på en pony med det samme, når du ser annoncen? Gør dig klar til torsdag morgen og gå ned i den lokale avis-biks, når de åbner. Køb den Blå Avis. Hav mobilen med. Kig hesteannoncerne igennem. Ring og tag ud og besøg dem  Eller.. Spar flere penge sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette j |
|
|
hehe,,, ja vi kunne godt spare flere penge sammen, men det tror jeg ikke ændrer ved det vi vil give..  jeg har abbonement til den blå.. skriver med det samme, men har ikke mulighed for at køre ud med det samme, da jeg har børn i skole, og de skal jo med, samt jeg har 2 mindre børn herhjeme - dem kan jeg ikke ligge og rakke rundt i danmark med  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svært... |
|
|
Jeg ved hvor svært det er vi har selv ledt og hold da op hvor har vi kørt forgæves mange gange. Men fik pludselig et tip om en pony der havde stået stille det sidste år fordi barnet som var blevet voksen var træt af den. Vi regnede med det var et øg af en slags men kørte da alligevel ud og kiggede og BINGO der var ponyen bare. Tror bare man skal være enormt heldig for at finde DEN rigtige. vi gav under 10 og ungerne kan gøre ALT ved ham. Altså med respekt og voksenopsyn osv men han gør ikke en flue fortræd. Så det kan lade sig gøre  held og lykke i jagten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den blå avis. |
Trine Lundstrøm |
10-05-2006 15:53 |
|
Hvis du ikke allerede gør det så hold øje med den blå avis på nettet, her kan man se annoncerne med det samme de bliver oprettet. Stor fordel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa! |
|
|
Uhh! Kender det godt! Møgirriterende! Men hæng i! I skal nok finde ponyen men det gælder om at være hurtig som flere skriver ovenover!  Synd at I søger pony li´nu! Jeg har en dejlig pons som jeg overvejer at finde et nyt godt hjem til da jeg søger en lidt større med mere "udfordring"! Han passer ret godt på jeres beskrivelse mht både karakter og pris men jeg vil ikke sælge endnu da jeg synes han skal uddannes lidt mere- desuden skal hans nye ejere udvælges med stor omhu så jeg er tryg ved at overlade det "bette pus" til andre! Jeg synes det er mindst li´så svært at sælge (til den rette familie) som det er at være køber! Man kan virkelig undres over (heste)folks opførsel når det gælder handel! -igen både købere og sælgere! 
Stærk firehjulstrækker til hestefolket: Nissan Patrol 2.8 TDI sælges Se mere på min præs! NY PRIS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubii jubii |
|
|
Nu har vi vist fundet ponyen, en sød og venligsindet efter sigende 1/4 araber 3/4 welshpony - men jeg synes nu han ligner en islænder krydsning.  Lidt speciel ved opsidning, men med hjælp fra os skal det nok gå, han har problemer med venstregalop, springer på den volte altid i forkert galop. Men ellers ser han ud til at være den rigtige for os, sød - kælen og rimelig rolig at ride. Vi får ham på prøve, så vi lige kan se om det virkelig er ham vi skal have, men vi er jo allerede forelsket i ham.  Behøver jeg at fortælle at mine piger slet ikke kan vente til ham kommer. Han er rød med blis, 136 i stg - perfekt. Ikke spinkel som jeg ellers troede ud fra racen, men mere en buttet islænder type agtig pony. SKØNT - nu håber jeg bare han falder til her, og de vil kunne få glæde af ham. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|