Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sygsygsyg
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 09:47

Ja, Nu har jeg været sig HELE weekenden og idag. Ville are høre om andre har været syge & hvad i har fejlet??

0
0
Svar på denne tråd

halsen
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 09:53

Ja jeg sidder her og har rigtig ondt af mig selv. Har ikke sovet hele natten på grund af hoste. Har kl 6.30 fået 4 dejlige dagplejebørn ind af døren. Der bliver ingen fantasifulde udspil fra min side idag.. Vi kan heldigvis tage det lidt roligt..

Har det nogenlunde nu, og jeg håber ikke, det bliver værrere.

Sådan går det når man får syge børn ind i huset, hvor de skulle være blevet hjemme.. de smitter deres dagplejer..

Kodimagnyl hjælper mig igennem idag..

God bedring til dig.

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

god bedreing
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 10:02

Jeg er også syg, og jeg gider det absolut ikke. Jeg har gibs i hele hovedet efter et næsebrud, og er derfor ikke i stand til at arbejde

men god bedring til Jer andre.

Betina

Stengårdens DSP'er - Smukke ponyer med både personlighed og talent!

www.stald-stengaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Også mig!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 10:52

Jeg ligger med influenza eller noget i den stil. Jeg er slap og træt, øm i hele kroppen, hoster og kaster op. I går passede min søde kæreste på mig, men nu har jeg også smittet ham - så vi ligger under hver vores dyne og er super-ynkelige. Og har ingen til at passe os! :-(

God bedring til jer andre!

Marianne

Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham

Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 10:54

Jeg blev påkørt af en bil i torsdags da jeg var ude at ride en tur, så jeg er også sygemeldt og sidder hjemme og irriterer mig over, at jeg ikke kan komme på arbejde.

ÅRH hvor er det bare en max belastning!! Jeg ville hellere på arbejde og ned til mine kollegaer end at sidde her...

Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes
We censor music then give children guns...
- Darren Hayes
Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden
0
0
Svar på denne tråd

Tager hul på 3.uge
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 10:59

Først fik jeg fjernet blindtarmen ved en kompliceret operation. På sygehuset fik jeg en salmonella-infektion= 10 dages heftig diarre (som om jeg ikke synes det var hårdt nok at blive opereret :-( ) Så gik der infektion i mit store sår, det væskede helt vildt og stingene sprang op :-( Nu er såret ved at være helet, og jeg var klar til at tage i skole i morgen... og nu har jeg fået halsbetændelse

kommer bare så meget bagefter!

Ved du hvor jeg kan købe en koboltblå forår/sommerjakke, figursyet?

-så vær sød at sende en besked til mig...

0
0
Svar på denne tråd

Også mig
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 11:00

Jeg har været igennem en eller anden syg forkølelse. Da det stoppede med at rende ud af næsen, satte det sig i halsen - jeg lyder som en hærdet dranker og jeg hoster også det meste af natten. Så øv!

Og man kan ikke ligefrem sige at det hjalp mig at tage i byen i lørdags - havde ikke lige overvejet hvor meget man er nødt til at råbe, og så elsker jeg at synge med på sangene... havde jeg stillet op i `scenen er din´ lige nu, ville folk nok have foretrukket at høre kattejammer

Er ikke så ynkelig længere, men har også næsten været syg i en uge... dog er jeg taget på arbejde alligevel (lille virksomhed, hvor afløsere er et fremmedord - men jeg kunne også godt lige klare det ).

Rigtig god bedring til jer allesamme.

Military-rytter

uden tøven :-D

OPSTART AF RIDEMÆRKE 4+5 GRAD -

SE MIN PRÆSENTATION FOR MERE INFO.

0
0
Svar på denne tråd

Første arb.dag i 3 uger
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 11:04

Det er min første arbejdsdag i dag efter 3 ugers sygdom.

Først havde jeg helvedesild, og det blev afløst af en meget slem øregangsbetændelse.

Ingen af delene kan anbefales.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 12:13

Hvor er her dog alligevel mange, som har trængt til forkælelse under sygeperioden. Har i andre været lige så heldige som Jeg, at have en god person i nærheden, som har kunnet ynke og opvarde Jer med hyggelige små overraskelser, under Jeres sygdom?

Min svigerfar har besøgt mig flere gange på hospitalet og herhjemme, og han har bare været SÅ bekymret på den søde måde SKØNT. god dag. Betina

Stengårdens DSP'er - Smukke ponyer med både personlighed og talent!

www.stald-stengaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 15:36
ja jeg har også lagt hjemme idag... mig og hesten var lidt uenige om vi skulle over et spring igår, så til sidst sagde det bang og jeg lagde nede på jorden .. Så nu ligger jeg i min seng og kan ikke rigtig gøre noget som helst uden at det gør ondt, men jeg skal desværre ud og gå nogle små ture en gang imellem(ved ikk hvorfor, men det sagde min ridelærer). føler mig rigtig ynkelig, så ligger bare og hygger med hunden.

.:*~¨ Louisa & Nuggi ¨~*:.

<33 Nu med den dejlige pinto Nuggi<33

En pinto kan godt være ensfarvet:-P

0
0
Svar på denne tråd

ondt i halsen, slim i lungerne
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 18:22

ja, jeg kan også tilslutte mig gruppen med syge!

Fik det lidt skidt i fredags (var i skoven med jordbrug hele dagen trosdag = koldt!), stod op lørdag morgen kl. 5 for at tage på arbejde kl.6, stadig skidt. Kommer hjem og vil sove og da min krop endelig kommer ned i normalt gear, så "slog" forkølelsen bare til

fik det mega dårligt med feber og har så haft det skidt siden..

gik til lægen i dag, men han sagde at der højst sandsynligt ikke var noget galt, andet end en god omgang forkølelse.. suk..

så jeg tager lige nogle dage endnu med slim i lungerne, smertende hoste og ondt i halsen.. skønt!!

god bedring til jer alle, vil lave suppe nu og drikke te..

Venlig Hilsen
Lindis
<3 Paradico - bedste araber-pony nogensinde <3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider