...lige som Whitney Houston, men en klassiker er jo the Righteous (sikkert stavet forkert) Brothers med "Unchained melody"
Percy Sledge's evergreen "When a man loves a woman" er jo også dejlig.
Og så kan jeg også rigtig godt lige George Michaels "Careless Whisper" og hans "One more Try" og "My fathers son"...selv om den sidste godt nok ikke er en kærlighedssang...men smuk er den. 
Og så er der jo Lita Ford i skøn duet med Ozzy Osborne "If I close my eyes forever" som har en særlig plads i mit hjerte.
Sort Sol "let your fingers do the walking" er dejlig.
Aerosmith "I don't wanna close my eyes"
Bryan Adams "Here in your arms"
Bon Jovi "say goodbye"
Foreigner "I wanna know what love is"
Og så må vi endelig ikke glemme den ultimative, den smukkeste: Bette Middler "Wind beneath my wings" - som nok er særlig smuk når man har set filmen "Friends" (som intet har med serien at gøre!)
En ande af mine favoritter er Deus med "Give me the Heat"...nu har jeg så lige siddet og lyttet til den - uha, den kan altså give mig gåsehud på den fede måde! Det nummer er så gennemført genialt og originalt. Gotta love it! Men MEGET langt fra Whitney Houston... 
Du vil sikkert også elske Sissel med "Where the lost ones go"
Eller en god gammel en med Spandau Ballet "Through the barricades" - også rigtig smuk.
The Cure "One more time" og "a Thousand hours" elsker jeg at sukke til.
Uha, der er mange smukke sange - nogen mere originale end andre, men alle værd at lytte til. Jeg tror jeg kunne fortsætte listen med i hvert fald et par hundrede numre endnu bl.a fra Portishead og ja...så uendeligt mange andre...men det her må da være lidt inspiration. 
Camilla - en "sucker" for en god sjæler.