|
|
| Hvem er landmand herinde? |
| Forfatter:  |
LoonaMadigan |
| Dato:  |
25-03-2006 11:39 |
|
Hvem er faglært landmand eller hvem har passet grise? Er bare nysgerrige for at se hvor mange "bondeknolde" vi er herinde. Går selv på modul 2 nu og blive færdig i løbet at det år som faglært landmand. Hvilke besætninger har i arbejdet i?
Knus Anne Med sin egen mening... Gå ind på www.foto4you.dk og se fede billeder fra stævner,show mm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kvj kclj |
|
|
Jeg er ikk uddannet lajmajh.. Men skal igang med uddannelsen her til august.. Har arbejdet som ufaglært i et år der, i en ko stald 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten Tidl. "Gizmo"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er faglært |
Louise Post |
25-03-2006 12:01 |
|
Har passet søer i et år hos Flemming Risbjerg ved Skibby, men valgte at passe køer/mark de sidste 17 mdr. Hos Hr. Roedhoved, Johan Frederiksen, Kirke Hyllinge... så jeg tog kvæg speciale! Blev faglært 2004, og arbejder ikke med det idag, eller jo vi har da 2 køer selv!
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Louise... Bjarke, du vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
Sascha1990 |
25-03-2006 12:15 |
|
en rigtig bondeknol... faglært til sommer med svin som "speciale". Skal læse videre til driftleder i 2007, hvis jeg ikke kommer ind på dyrlægestudiet(har studentereksamen og vil da lige prøve). mvh Heidi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Landmand... |
Tuller_muzz |
25-03-2006 12:16 |
|
Jeg er landmand, eller på vej til at blive det.. Er lige sluttet på modul 1b her sidst i februar.. Har passet heste 10 mdr før 1b og før det passede jeg køer lidt. Ska så til at arbejde med køer igen nu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
25-03-2006 12:17 |
|