Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Løs hest ved Ll.Skensved
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 07:16

Hej alle

Jeg søger lidt oplysninger om en hændelse fra i morges (ca. 6.15).

Jeg sad i bussen og halv sov, da vi pludselig satte farten meget ned, hvilket undrede mig meget, og da jeg åbnede øjnene så jeg en pinto skridte stille over vejen. Da det gik op for mig hvad det lige var jeg havde set, var vi lidt forbi, jeg så tilbage, og så at der allerede var nogle biler der var stoppet for at få fat i hesten, og derfor blev jeg siddende i bussen.

Men er der nogen der kender noget til hesten, og ved om den er hjemme igen, vil jeg meget gerne vide det!

Hilsen Pernille

Nu som fjordheste rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor henne...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 07:22

i Ll.Skensved ?

Det er jo et vidt begreb men jeg kender da til en Pinto som er opstaldet på Yderhomvej 72

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Det var faktisk dén...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 07:33
og han er tilbage i god behold

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Jørn...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 07:37

Mange tak skal du have, ja jeg ved det er et vidt begreb, men jeg har ikke helt styr på vejnavnene. Men mange tak for oplysningen. det er rart at vide.

Hilsen Pernille

Nu som fjordheste rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider