|
|
| Kåring live |
|
|
Er det bare mig eller virker web tv ikke ordentligt endnu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heller ikke... |
|
|
der er slet ik noget på skærmen. dne er helt sort.
Fundet drømme hesten Herman  Og ik' Hans! ;P Suså HestesportsCenter. Verdens bedste Ridelejr.. Tag altid der hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænkt.. |
| Forfatter:  |
Forza |
| Dato:  |
03-03-2006 11:04 |
|
Troede bare det var mig... Hvornår virker det fra? Susanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa...! |
|
|
Der er pause nu  Der har lige været nogle inde og løsspringe
¤Nathalie¤ Den lykkelige ejer af en Fjordhest<3 Håber på et nyt medlem i flokken Craazy like a coconut! ..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤.. [Kan du ikke acceptere min mening, kan jeg ikke acceptere din]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| virker fint her |
|
|
bortset fra der er pause. Men der er ikke lyd på, eller hvad? ...KANON at man kan se det på hn!!! 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv bøv... |
|
|
så irriterende. for sidste år virkede det fint hvor det var på window medier player. Men det vil slet ik vise noget nu. 
Fundet drømme hesten Herman  Og ik' Hans! ;P Suså HestesportsCenter. Verdens bedste Ridelejr.. Tag altid der hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa..! |
|
|
Lyden går nogen gange ud, men den kommer som regel igen  Sys også det er fedt så sparer jeg da de penge
¤Nathalie¤ Den lykkelige ejer af en Fjordhest<3 Håber på et nyt medlem i flokken Craazy like a coconut! ..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤.. [Kan du ikke acceptere min mening, kan jeg ikke acceptere din]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa..! |
|
|
Så er det begyndt igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedt at stå på arbejde |
Laust |
03-03-2006 11:35 |
|
med heste på skærmen.. Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lol... |
|
|
Nøøøjjj...endelig får jeg glæde af min nye 10 Mbit forbindelse... Lyden er fin og billedet står næsten ligeså skarpt som på TV selvom det er i fuldskærm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv... |
|
|
jeg kan ikke se noget... Sort skærm men der er lyd?? Hvad skal man have for at kunne se det? HJÆLP
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt så |
|
|
Jeg skulle lige ind og se om der var andre end mig der ikke kunne se en disse. ok jeg er ikke alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Programmet |
|
|
Jeg kan ikke finde noget program? Hvornår kommer der de forskellige ting, og hvad tid er gallashowet?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv bæv |
Louise_s |
03-03-2006 14:28 |
|
Ej hvor er det dårlig kvalitet. Har ellers en hurtig forbindelse, men nøj hvor det hakker 
MVH Louise Søger et fritidsjob (mugning, fodring mm)omkring Blommenslyst/Odense NV, skriv en besked til mig . . Super Gaveidé: Tilbyder tegning af din hest/pony; skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| umuligt at |
|
|
se noget som helst... 
Knus fra Christina Der har købt ny hest:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sussi... |
mia jørgensen |
03-03-2006 21:20 |
|
sussi.. ja det er simone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og øv da |
|
|
hvor det hakker hos mig. er trist at høre den smukke sang med hakkeri på særm og lyd
MVH NICOLE -husk indsigt gir ansvar- -ansvar er at søge indsigt og handle på den-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEjsa... |
|
|
Her virker det helt super. De det er dog et par sek bagud, men det ligger man ikke mærke til. JA det var Simone der sang, det har de også skrevet i nyhederne herinde, at hun skulle være med.. Glæder mig så meget til at komme derop lørdag og søndag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
04-03-2006 12:36 |
|
Her ved mig hakker det også noget. Og kan kun se fra den ene hal?
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ajj- det hakker! |
xtiny |
04-03-2006 13:03 |
|
Og lyden- tja, jeg ER døv, så jeg har simpelthen ikke nok båndbredde på lyden: "Kata..og num..4tres..afgår...tyskland..." Med støj. God dag Mand! Økseskaft!.
Sidste år kunne jeg have fuldskærm- ikke i år. Og det hakker. Sidste år sad jeg med den gamle, gamle pc. Bitraten er den samme- min skærm er lidt bedre- og putteren lidt hurtigere.
Ærgerligt ærgerligt Heste-net, det kan I gøre bedre.
Mvh xtiny
<eras3r> who the hell is digdug? <element_a> he used to be an old video game <element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel <element_a> tragic bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virker perfekt |
Michella |
04-03-2006 13:06 |
|
Her virker det hele perfekt. Jeg syntes det er helt genialt at det bliver vist live på HN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Web TV.. |
|
|
Hos mig virker det ikke .. Det er kun lyden der virker en gang imellem, men billeder de hakker... Jeg synes det er godt at de viser det her på HN, det er bare træls, at det ikke virker..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forbindelse. |
|
|
Jeg tror I har for langsommme forbindelser. Det virker perfekt hér i lejligheden.
>>Rytter søger stor partshest i Roskilde.<< "Den som ikke reagerer - accepterer."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|