|
Vi står til at skulle sælge vores højtelskede Neisti. Vi har haft ham siden d. 8/4/2017, men han trives ikke på den gård vi har ham opstaldet. Vi har ikke mulighed for at flytte ham, og syntes derfor ikke, at han skal blive et sted han ikke trives. Han er en hjertelig sød hest, kærlig og nysgerrig, men han er også opmærksom og følsom til tider.
Det eneste store problem med ham er, at han kan være lidt urolig for mennesker, når du vil hente ham fra fold. Han er nem nok på små arealer, men her hos os står han på en stor græsmark, og det skaber sine problemer. Så snart at træktorvet ligger på hans hals, og at han har grime på, er der ingen problemer. Han følger med som han skal, og er i det hele taget en fantastisk hest.
Han er en fantastisk ridehest! Super lækker naturtølt, som han vælger før traven, og super afsæt i galoppen. Super lækker at ride, og helt klart fremtidigt talent!
Jeg har redet ham som Horsemanship hest, hvilket han har holdt af. Han er i starten redet uden bid, men når jeg træner gangarter anbefaler jeg bid - har benyttet mig af et muffebid.
Står stille under smed, går uden sko men har gået med. Har grønt pas.
Han sælges udelukkende på grund af at han ikke trives på en så stor fold, som han går på hos mig, og vi kan derfor ikke hente ham ind. Men når han er hentet ind er der INGEN problemer.
[Salg] Din nye bedste ven
Hvis du kommer og prøver ham, vil vi hente ham ind med liner, kun på grund af at han leger med os på folden. På vores vinterfold stod han klar ved ledet...
 |
Fuld Livsforsikring: Liv og uanvendelighed: |
|
| *) Klik på priserne for mere information. Oplysningerne formidles med forbehold. |
|
|