|
Da jeg har fået en fantastisk mulighed for at arbejde i loreal, må jeg desværre konstatere at en 55 timers arbejdsuge og en hest der kræver tid og kærlighed er svært at få til at fungere. Jeg sælger derfor min øjesten Pytlick til godt & blivende hjem med massere foldtid.
STÆRKT NEDSAT PGA UDLANDSREJSE
NU 45.000 UDEN UDSTYR OG 50.000 MED!!!
SE SALGSVIDEO LINK NEDERST I ANONNCEN.
Lidt om Pytlick:
Pytlick er 9 år gammel, ca. 172 i stg, trakehner med meget fin stamtavle, (Blandt andet nævnes Silvermoon) han har kun haft to hjem, hos mig og hos avler hvor han boede de første 7,5 år. Han er ikke 100 % alderstilsvarende uddannet hvorfor han sælges så billigt. Pytlick har gået LB3 dressur og CNC80 i military, nogle jagter og LB spring. Han er super nem i al omgang, sød i boks, når man trækker ham ind og ud, på staldgangen i trailer, på fold mm. han har altid ørerne fremme og generelt et super dejligt sind! Han er en glad dreng, en kælepotte, som selv de mindste falder for. Han er meget flot, lange ben, slank krop meget flot udtryksfuld hest, og der bliver i den grad lagt mærke til ham på stævnepladsen. Han elsker en god skovtur alene eller med andre og lastbiler/knallerter/mennesker/hjorte/hunde mm. er han iskold overfor - går med muffebid han er MEGET let styrbar.
Jeg købte oprindeligt Pytlick som jagt/military emne da han viser stort talent og elsker det. Han har et varmt temperament, men dette kan faktisk kun mærkes hvis han presses på dressurbanen, hvor han stikker snuden i vejret, skyder skulder og bliver irriterende hvis man "forventer for meget af ham/rider får hårdt" han er derfor en hest til den erfarne rytter, der har tid og tålmodighed til at ride ham op. I sær nu hvor han ikke har været på fold de sidste måneder har han tendens til at trippe på stedet når han laver overgang fra skridt til trav, de første 5-10 minutter indtil han går afslappet. der er bestemt et stort potentiale i ham, han er blevet redet dagligt med undervisning 3 gange om ugen det sidste 1,5 år og er derfor pt. i rigtig fin form. Har ikke været syg / problematisk mens jeg har haft ham. Passet med alt. Går med sko på alle 4.
https://www.youtube.com/watch?v=P23YWR6vmvw&feature=youtu.be
VIDEO af Pytte taget 4/3-2017 ^^
Jeg har også en military video af ham fra sommeren 2016.
[Salg] PICTURE PERFECT TRAKEHNER VALLAK
Han sælges med tilpasset Springsadel, krydstrense, diverse underlag, gamacher, fortøj, dækkener, pladegjord, lammeskindsgjord, refleksdækken, stalddækken, striglekasse med fyld mm. Han står i København på LTR rideklub. Dressur & spring video optages formentlig i dag eller næste weekend. Kan prøves i weekender. Kun seriøse henvendelser. INGEN UDLÅN!
 |
Fuld Livsforsikring: Liv og uanvendelighed: |
|
| *) Klik på priserne for mere information. Oplysningerne formidles med forbehold. |
|
| ID: |
HST 162180 |
| F: |
Irdenkreis Trakehner |
| M: |
Priska Trakehner |
| MF: |
King Arthur |
|