Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor meget skal der til........?
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:27
Hvor meget skal der til før man bevæger sig over grænserne i dyreværnsbestemmelserne?

Prøv at kigge her: http://www.hesteinternatet.dk/aktuelt.htm

BeritH
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvor meget skal der til........?
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:34

Den sag er bare så forfærdelig :-(

Stakkels, stakkels dyr!

Den samme sag bliver også diskuteret her:

http://www.heste-nettet.dk/forum/read.php4?f=5&i=12035&t=12035

Og vi kan vist kun være enige om, at den mand ikke bør have lov til at have dyr.

Hilsen Painthorse.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:37
Det sad jeg også at læste i går aftes. Fik det helt dårligt! Stakkels stakkels dyr!!

Men nej hvor er det dog skuffende....ja direkte ulækkert at der ikke bliver gjort noget ved det!!

>>Det er syvende gang at hestehandleren gennem de sidste ti år er forsøgt anmeldt for vanrøgt af sine dyr.
-Syvende gang!! Så burde de da kunne se der er noget galt!! Ja det burde de jo kunne selvom det kun første anmeldelse!! Hvor meget skal der til??

>>Hestene ligner ikke nogle, der mangler noget, siger Marlene Müller, dyrlæge i veterinærafdelingen i Fødevareregion Fyn.
-Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke briller hun havde på den dag!! Nej hvor er det forfærdeligt, at sådan noget kan tillades!!

Ud fra Billederne er der jo ingen tvivl. Normalt ville man jo nok sige at man ik kan bedømme noget ud fra billeder.....men det er altså ik situationen her!!

Jeg spørger også, hvor meget skal der til før der bliver grebet ind??

Anne

:-)"Nothing comes from doing nothing":-)
Rideudstyr sælges
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:39
Jeg fatter det ikke!! Som jeg læser artiklen - og derefter paragrafferne - overskrides både §1, 2 og 3!!!! Hvor bliver jeg dog ufatteligt rasende.

Mvh Rikke5
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:46
Taget fra en sag du kan læse her!!
http://www.hesteinternatet.dk/lindumsagen.htm

>>En foreløbig lykkelig udgang på en sag, der havde været anmeldt til politiet i flere omgange over en periode på flere år, og hvor Dyrenes Beskyttelse efter eget udsagn havde aflagt besøg på gården med de misrøgtede heste op til 50 gange !!!! &ldots;

50 gange??? Hva' fan' sker der lige??
Kan de ikke se når der er noget galt? Er de inkompetente? eller gider de bare ik gøre noget ved det?
Og så indrømmer de oven i købet selv, de har været der ude 50 gange.....de burde skamme sig noget så grusomt!!

Anne

Rideudstyr sælges
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:53
Sad lige og spiste is..pludselig smagte den ikke godt mere :-(

Gud hvor er det træls, at sådan en mand slipper fra det gang på gang. Han skulle F..... selv bo i en af de der "bokse" og få klistret, halvråddent roeaffald til middag.

Hvorfor går de så meget op i det døde føl på møddingen? Jo, det er da forfærdeligt at det bare blvier smidt der, men er det ikke vigtigere at få gjort noget ved de LEVENDE dyr?

Jeg kunne kvæle sådan en mand med de bare næver...ja og for den sags skyld dyrlægen som siger det er ok..ja og dem der laver lovgivningen, den er bare ikke hård nok!

Suk, kigger lige på mine 3 misser og mine to skøre hunde, som ligger og gasser rundt om i stuen. Hvis jeg kunne give de heste bare lidt af den livsglæde og sundhed mine dyr har, så ville jeg ikke tøve et sekund.

Prøv noget nyt og bliv snydt! 

TinaR

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 12:54
Undskyld, jeg havde ikke lige set, at sagen havde været oppe før.

Berit
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:06
Tja, nu sidder jeg IGEN med en følelse af AFMAGT!

Havde jeg mit eget sted købte jeg vallakken på stedet ubeset.

Og den lille stakkels pony med øjet der manglede den ville jeg også købe.

Det er bare for meget, jeg bliver GAAAAAAL.

Manden burde få frataget retten til og holde dyr.

Jeg bliver flov over , at være Dansker når jeg ser sådan noget, i vores velfærds samfund burde det ikke ske. Man kan til dels forstå , at det forekommer i ulandene, selvom det jo også her er synd for dyrene, men alligevel kan man bedre forstå det.

SØRGELIGT OG TARGISK ER DET

M.V.H

M.C

vælg en klog hest FREDERIKSBORG det` klart (i)

Tjek min hjemmeside: http://www.corinabirkedal.subnet.dk

http://www.fhf.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 

Jeg bliver flov over , at være Dansker når jeg ser sådan noget, i vores velfærds samfund burde det ikke ske. Man kan til dels forstå , at det forekommer i ulandene, selvom det jo også her er synd for dyrene, men alligevel kan man bedre forstå det.

SØRGELIGT OG TRAGISK ER DET

M.V.H

M.C

0
0
Svar på denne tråd

Dét er for meget !!!!!!!!
Forfatter: 
Det er ufatteligt ....... igen !!
Den gamle mand har helt klart mistet grebet om tingene. Det er åbentbart alt omkring ham der forfalder, og han bør fratages retten til at holde dyr, som man kan fratage ældre mennesker deres kørekort når de bliver over 70 og ikke længere kan bestå et check hos lægen og - hvis det bliver henstillet - en køreprøve.
Hende Marlene Müller - hende ville jeg gerne have en snak med - det kan da ikke passe at den rapport hun er kommet med efter besøget ikke indeholder noget der kan fælde sådan en mand - også for hans egen skyld !!!!
Man må åbentbart gerne mishandle dyr - er vi inde på noget med en slags "kørekort" til at have dyr ????

Man bliver $$£@€% rasende over at ting som dette sker. Fat pressen - TV-Fyn evt. sæt fokus på det !!!!

Helene W

Der ikke lige kan finde på noget godt til min signatur !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 

SØRGELIGT OG TRAGISK ER DET

M.V.H

M.C

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:08
øøøøøøøøh, hvad gik der galt???

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:18
DE SKULLE KRAFT EDEME TAGE SIG SAMMEN :(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:18
*ti-hi* - jeg tror din return-knap stammer

Helene W

0
0
Svar på denne tråd

Åbenbart mere end det....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:21
Hvad er det der foregår i dagens danmark:-)

Nye billeder i min profil.
Opdateret d 18.04.02

http://www.springheste.tk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Åbenbart mere end det....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 13:38
Det jeg egentlig godt kunne tænke mig var en dialog omkring, hvor langt grænsen bør gå.

Jeg ved at der bliver arbejdet på nogle retningslinier omkring hestehold (ved ikke om de er færdige endnu). Hvad skal minimumskravene være? Kan man lovgive om minimumskrav?

For mig at se er problemet at dyreværnsloven kan fortolkes pga. de bløde formuleringer, så som "i videst muligt omfang", "unødig angst og smerte" osv. osv. Dette åbner jo for en personlig fortolkning af den myndighed, der beser stedet.

Jeg er mere interesseret i, hvordan reglerne ville kunne udformes, så de ikke kan omgås på denne måde.

BeritH
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 14:40
Hej !

Hvor er det sørgeligt det her, ja jeg begyndte at græde da jeg så disse billeder, sikke en kummerlighed disse heste og ponyer lever under.

Jeg forstår det slet ikke hvorfor holder han heste når han ikke kan overkomme dem, hvorfor ?

Jeg får det så dårligt når jeg læser om sådan noget, jeg kan slet ikke forstå den slags mennesker, men det er ikke kun "deres skyld alene" jeg mener mange gode heste ejere sælger selv deres hest/pony ud i uvisse skæbner hos hestehandlere, jeg mener selv vi ryttere og heste ejere er med til at skabe hele denne "industri" af heste. Jeg mener hver gang du bare sætter din fod på et hestemarked, jamen så støtter man vel også hele foretagenet, for hvis ingen mødte op, ja så kunne de jo ikke eksistere ! Når man kører ud til sådan en lidt utvivlsom hestehandler og køber en hest for at redde den, ja så redder du hesten, men samtidig giver du ham penge som måske kan erstatte denne ene heste med to i endnu værre stand....

Jeg forstår bare slet ikke dyr kan have det sådan i dagens Danmark, det er grufuldt og forfærdeligt. Det giver mig en dårlig smag i munden for vi ved jo alle at mange andre heste står og har det lige som de har, de er bare ikke blevet "opdaget" endnu, og bliver det måske heller aldrig.

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål !
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 14:43
Hej !

Har jeg misforstået noget eller står hestene stadig hos ham manden i de forhold ?

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 14:46
Tja, jeg sidder og overvejer, om jeg ikke burde melde mig ind i Hesteinternatets støtteforening. Dyrenes Beskyttelse giver jeg ikke voldsomt meget for længere...

Jeg har lovet mig selv og min hest højt og helligt, at jeg aldrig slipper hende. Den dag, hun ikke kan mere, må og skal jeg ringe til dyrlægen og give hende en værdig afslutning.

Når man sælger en hest, risikerer man uværgeligt, at den ender sådan et sted. :( Selv en god afstamning og fine papirer er ingen garanti for, at hesten aldrig vil havne hos en forkert køber.

Det burde man måske overveje, inden man sætter et føl i verden. - Jeg så selv en fjordhoppe, 13 år gammel (knap 14), fin afstamning (bl.a. m. Rei Halsnæs) og pæn kåring i II kl. A - stå hos en hestehandler. Den endte nok på en af de utallige markeder. Den havde stået på stald hele vinteren (i stævnespiltov), pelsen hang i flager, manen var faldet (grundet mangl. klipning) og hovene var vokset flere cm. ud over forskoene, som var slidt papirstynde mod betongulvet. Hestene stod i begrænset strøelse, men fik tilstrækkeligt foder og der var rent hos dem.

Trist skæbne... Jeg overvejede at tage den, måske bare af medlidenhed, hvis min dyrlæge havde godkendt den. - Så langt nåede jeg bare aldrig, for så fandt jeg Fjollen på et stutteri. Egoistisk måske, men jeg havde ingen anelse om, hvad jeg ville få, hvis jeg tog den pågældende hoppe (+ hun havde været 17 i dag.)

Hoppen havde i øvrigt fuld vaccinationsbog, papirer og bar en Bucas grime. Ejeren, en ung pige, havde byttet den for en brun vallak, fordi hun gerne ville springere højere end hoppen umiddelbart kunne klare. Gad nok vide, om hun nogensinde tænkte over, hvad hun forlod den i?

Mette (Fjolle)
Det gule helvede er løs
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 14:49
Hvornår lære folk at forstå at dyrene har akurart lige så meget brug for tryghed og gode forhold som vi har. Når man kan fange et vildt dyr, tæmme det og bruge det til ens egen fordel, så skal man fa.... også være i stand til at at passe det.

At have et kæledyr er næsten lige som at have en baby... og man har pludselig fuldt ansvar for et andet levende væsen... det er et kæmpe ansvar, som kan være noget så belønnene, men det er sgu også et ansvar som skal tages seriøst.

Alt for lidt mennesker i dag er i stand til at se ud over deres egen næsetip og at de skulle bruge tid på at tænke på DYR, ej come on... det har de da ikke tid til... FINT... så må de lade være med at anskaffe sig dyr.

Jeg kan slet ikke se hvad problemet, for politiet og retten er i denne sag. Den fyr skal bare ikke have lov til at holde dyr igen, han skal ind og ruske tremmer og han skal have en bøde så stor at han skal leve af vandgrød resten af sinde dage...

Den slags her gør mig gal... havde det været mennesker han havde hold indespæret i en indelukket stald, med lort op over begge knæer, så var han sgu hurtigt nok blevet dømt...

UHHH, hvor bliver jeg dog gal...

:-D"Hvordan kan du forvente at andre skal kunne holde på dine hemligheder, når du ikke engang selv kan":-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Spørgsmål !
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 14:59
Ja, det er jeg ret sikker på ........... :-(Helene W

0
0
Svar på denne tråd

Stop...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:06
Inden I lyncher den gamle hestehandler, så overvej hvem det er, der tillader, at den slags foregår?

Danmark er et demokrati, - det er os, befolkningen i DK, som sidder på magten. De må I ikke tage fejl af, vi vælger de politikere, som sidder det her overhørigt. De politikere, som gennemfører diverse love eller vælger at lade være...

Hvorfor tror I, at politikerne har så evigt travlt med at tale godt til pressen, når de graver en sag op? Tag fx. bare DR-Rapportens udsendelse om hestetransporter. Er der sket noget siden, eller lukkede de bare varmt luft ud?

Der vil altid være mennesker, som er syge i roen - undskyld udtrykket - det er vores ansvar at sørge for, at de ikke skader uskyldige - om det så er dyr, børn eller en helt tredje part.

Samtidigt bør man nok huske på, at ganske almindelige forbrugere støtter systematiseret mishandling af dyr. Var der fx. nogen, som så dokumentaren om slagtesøer? Nej, vel..? For en gris er ikke en hest, og den sag er ikke lige så *hot* som hvis det var heste, det gik ud over. Helt slemt ville det være, hvis det var en hund eller en kat. - Dyr, som vi følelsesmæssigt forbinder os med.

Det ville nok ikke være populært, hvis man satte fokus på vores almindelige grådighed, som får landbruget til at presse produktionsdyrene ud i det ekstreme for at skaffe de ønskede varer til velfærdssamfundets discountdisker.

Tænk over det... :(

Mette (Fjolle)
Det gule helvede er løs
0
0
Svar på denne tråd

Re: Stop...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:16
Amen ........... Mette

Det var kommentarer som dette jeg gerne ville have frem. Netop noget som kan få folk til at reflektere over årsagen til disse mishandlings-/vanrøgtssager.

BeritH
B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:25
Vil bare lige påpege at alle dyr altså er lige vigtige for mig... så desværre ikke udsendelsen og slagtesøerne, men var klart blevet lige så harm over den...

:-D"Hvordan kan du forvente at andre skal kunne holde på dine hemligheder, når du ikke engang selv kan":-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:29
Tja, tale er taknemmelig, men gør man nogensinde noget ved det? :( Det får nogle gange debatterne til at virke håbløse, netop fordi det er så nemt at have den rigtige "gode" mening, så længe man ikke skal leve op til den i praksis.

Og nej, jeg prædiker ikke, det her er også møntet på mig selv (og glem så for et øjeblik, at jeg er vegetar.) - Det er sku så nem at være skindhellig.

Det er sku svært. I virkeligheden er man nok bare bekvemmelighedsmenneske, som ikke gider tage stilling til, hvor æggene kom fra, inden de havnede i supermarkedets køledisk.

Det er så nemt at fordømme andre, men der er sjældent kun en skyldig. - Alle vi andre der bare ser til, er vi bedre mennesker?

Jeg tænker også på, hvordan hestene havnede hos hestehandleren. Var det det søde føl, man så gerne ville trække på sin hoppe? Var det en varmblodsvallak, som nok var smuk, men for vanskelig til, at nogen havde lyst til at have med den at gøre? Eller var det en af de få heste, som ikke ville lade sig knække, og som derfor fik betegnelsen umulige og usælgelige, og derfor gik til den eneste interesserede?

Hvor gik DIN sidste hest hen, da du skiftede den ud til fordel for en med et bedre temperament, større kapacitet eller...

Mette (Fjolle)
Det gule helvede er løs
0
0
Svar på denne tråd

Vi snakker for meget...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:38

Man kunne godt ønske sig en langt mere tydelig lovgivning, som ikke så let kan fejlfortolkes af forskellige personer. Hvordan den præcis skulle se ud ved jeg ikke, men jeg tror også at man skal passe på, at man ikke gør den ALT for præcis. Forestil dig lige at din hest blev fjernet, fordi at boksen er 20 cm. for smal, eller din fold er 50 m2 for lille (overdrivelse fremmer forståelsen).

En hestehandler kan heller ikke eksistere uden heste i stalden. Altså må der være mange hesteejere, som rent faktisk har solgt sin hest til disse uhyggelige steder. Hvilke hjerneforladte ejere kan dog finde på, at efterlade sin hest i sådan en stald? Der må også være kommet mange købere i stalden igennem tiden, uden at de har meldt forholdene, men måske for dem selv har tænkt: "stakkels dyr!".

Jeg tror at vi snakker (og skriver) for meget og gør for lidt. Rent ud sagt. Vi er jo alle enige om, at det er noget forbandet svineri, men hvad vil vi gøre ved det? Mange melder sig ind i diverse organisationer, og betaler måske 100-300 kr. om året, for så føler de ligesom at de har gjort noget. Det har de også, men der skal meget mere til,- de mange tilfælde af mishandling taler jo for sig selv.

En debat på internettet, en artikel i avisen eller et dokumentarprogram i fjernsynet, forbedrer IKKE dyrenes forhold. Hvad gavn har de af, at vi bare snakker og snakker og snakker?

Hilsen Painthorse.

:-) Nu har jeg endelig fået lavet en præsentation :-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:42
godt sagt Mette!

Det er nemlig rigtigt at vi selv bærer en del af ansvaret!

Men hvad kan man gøre ved det?
Vi vil jo gerne have det sådan, at alle dyr bliver behandlet godt og med respekt!
Det kræver en omlægning af menneskelig adfærd, af loven og af velfærdssamfundet!

Menneskelig adfærd er jo en personlig ting. Men ikke desto mindre er der folk der bære sig sådan ad at det går ud over andre, ikke mindst dyr! Hvordan stopper/ændre man sådan en adfærd??

Hvad angår loven, hvordan får man så politikkere til at se alvoren i sagen? De har ofte mere travlt med at finde ud af hvordan vi mennesker kan få bedre velfærd!
Der er mere fokus på ældrehjem, hospitaler osv end der vil være på dyrevelfærd, fordi det er mere populært!

Så hvad kan vi gøre for at få en strammere lovgivning?
Hvad kan vi gøre for at få dyrenes-beskyttelse til at være en organisation, man stoler på??

Er vi overhovedet klar til at ændre samfundet? Til at sørge for at dyrene får et bedre liv, inden slagtning?
Nogen er, og det er da et skridt i den rigtige retning.
Men størstedelen lever i bysamfund, de tænker ikke på hvordan de dyr de spiser har haft det før!
De går efter de billige produkter, for de skal også have til deres computeropkopling, videospil osv.

Hvad kan vi som almindelige mennesker gøre?

- Behandle vores egne dyr godt
- Gribe ind hvis vi ser mishandling
- Melde os ind i fx. hesteinternatet af 1999
- Købe økologisk
- Blive ved med at brøle op om mishandling og konsekvenserne!

Men mit største spørgsmål er hvordan man kan få en organisation som Dyrenes beskyttelse til at leve op til deres navn!!

Anne

Rideudstyr sælges
0
0
Svar på denne tråd

Men hvad gør man ?
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 15:53
Hej !

Som jeg også selv var inde på (dog ikke i så vid udstrækning men kun mht. hestene) så er det jo os selv der skaber disse situationer på den ene eller den anden måde.

Ja her bliver talt meget, men jeg sidder selv med spørgsmålet i mit hoved: Hvad kan man gøre ? Jeg kan forestille mig mange andre har det på samme måde, man læser om denne her sag og ønsker så brændende at man kan gøre noget, men hvad ?

Jeg er medlem af en dyreværns forening men derudover gør jeg egentlig ikke meget andet end at have meninger og holdninger. Jo jeg passer mine egne dyr godt og vi har selv haft 2 stk. "hittehunde" og min hest kunne jeg aldrig drømme om at sælge, medmindre det var til en person jeg stolede 100 % på og jeg vidste det var et blivende hjem.

Men som sagt hvad kan man som alm. menneske med "begrænsede" midler egentlig gøre ? Måske et lidt dumt spørgsmål, men altså...... Og hvad gør I selv ?

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 16:15
....jeg sidder fuldstændig målløs og magtesløs.

Hvordan kan sådan noget få lov til at foregå???

Hvor gør det ondt at læse sådan en artikel og se sådanne billeder........:-(
Rikke L
At turde er at miste fodfæstet for en tid - ikke at turde er at miste sig selv for altid
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 17:42
Hvad der undrer mig mest er, hvad der får en dyrlæge til at udtale sig så 'vattet' som Marlene Müller.

Hvilken interesse har hun i at manden bliver ved med at misrøgte sine dyr? Er hun bare stære-blind? Det må hun da være, hvis hun ikke kan se, at den slags sager ikke lige fremmer hendes forretning. HAN kan næppe have været kunde hos nogen som helst dyrlæge...

Hovedrystende hilsner!
Kirsten Ø

Ingenting af evigt værd, laves uden viskelæ'r.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 17:45
undskyld den måde jeg taler på. HOLD KÆFT HVOR ER HAN ET SVIN HAN SKULLE HAVE EN MED DEN STORE PISK OG DET MENNER JEG SKU

knuz Thomas og Pluto
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 19:42
Som jeg ser det, er det ikke den gamle hestehandlers skyld alene. Det er det samfund og de myndigheder, som tillader at han kan have dyr, der har størstedelen af ansvaret.

Jeg kender selv en gammel mand, der har en flok heste gående. De går ude døgnet rundt, de bliver ikke striglet og nusset om, men de har et læskur og har fri adgang til mad og vand.

Denne gamle mand lever nærmest af at tage rundt til markeder og købe/sælge heste. Hvis han ikke kunne det, tror jeg han var gået til for mange år siden.

Jeg tror mange heste/ponyer "sidder fast" hos disse hestehandlere. Hestehandlerne sælger til hinanden og dermed skifter dyrene ejer jævnligt, men bliver i systemet. Mange er måske heldige og får en fast ejer, men jeg tror ligeså mange bare bliver ved med at gå på omgang.

M.v.h. Bente
-som ikke har noget smart citat :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 22:30
Jeg ville også have købt vallakken ubest på stedet. Sikke noget svneri. For en måned siden skrev jeg ind til fødevaredirektoratet (hvis staves så'en?) jeg fik en mail om, at min mail var sendt ud, mere har jeg ikke hørt. Hvor alvorligt tager man det så? de er jo pisse ligeglade. Den mand skulle have hovedet kappet af efter to døgn uden foder og vand i gabestok!!!!!!!!!!
;-D Besøg min hjemmeside :
http://www.iloveyoustill.subnet.dk
-og husk: man lære kun af de fejl man selv laver >o<
*Smil And Be Happy*
*I love you, Silver, Tino, Lotte, Maxi & Lucky* ;-D

Hilsen *Merete* der CYKLEDE til hesten, både i snestormen 2001 og orkanen 1999!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider