Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Victoria E. Vallentin i front


21-årige Victoria E. Vallentin og Ludwig der Sonnenkönig fra Uggerhalne Sportsrideklub lagde sig komfortabelt i spidsen, efter 2. afdeling af DM for U25-ryttere, som lørdag blev afviklet i Grand Prix

 

Den unge rytter, 21-årige Victoria E. Vallentin, som til daglig er ansat hos Helgstrand Dressage, havde lørdag samlet 148.959 point, mens Josefine Hoffmann og Hønnerups Driver l som nummer to med 141.925 point efer lørdagens Prix klasse blev hun 2'er med 70.767 procent.

 

Søren Wind, som også er ansat hos Helgstrand Dressage, har to heste med i DM for U25-ryttere, og i dagens klasse fik han en tredjeplads på den 14. årige vallak Kastel's Stanford og en fjerdeplads på 11-årige Diego 411.

 

[[outstream]]

 

DM for U25 ryttere bliver redet over tre dage, og i fredagens første afdeling, var det Diego, der opnåede flest point, og Søren Wind er da heller ikke i tvivl om, at det er ham, der skal med i finalen.

"Jeg lavede nogle fejl på Diego i dag, men han er en meget nervøs hest, så jeg kan ikke gøre andet end bare at sidde stille og ride videre. Jeg er sikker på, at det bliver bedre i küren på mandag", siger Søren Wind, som er helt på det rene med, at hans største konkurrent er klubkammeraten Victoria E. Vallentin.

"Hende kommer jeg ikke til at slå. Det er jeg helt sikker på", siger Søren Wind med et meget stort smil.

 

Se resultatet af klassen her

 

Billede

 

21-årige Victoria E. Vallentin og Ludwig der Sonnenkönig fra Uggerhalne Sportsrideklub lagde sig komfortabelt i spidsen, efter 2. afdeling af DM for U25-ryttere, som lørdag blev afviklet i Grand Prix. Victorie E Vallentin (Pressefoto)



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider