|
|
| Ny afstemning om dato- Hn træf |
|
|
Det blev Jane fra Tappernøje der vandt afstemningen om at være vært for årets HN-træf. Jane vil gerne lægge jord til i weekenderne: 7-9 August 14-16 August. Så nu er det tid til at finde ud af hvornår flest mulige kan komme. Kopier nedenstående og skriv hvornår du kan. ------------------------------------ --------------------------- Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August: Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August: TinaU(Pokki)
Tina...Et Unikum -ikke et plagiat TinaU.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk... |
|
|
Husk at det stadig IKKE er en endelig tilmelding men kun vejledende for hvornår flest Ænder kan komme  Sæt igang!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hn-træf |
|
|
Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August: Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August:
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox)
Marlene H
Ejer af Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo. Og Traverne Junker S og Kejser N
...Medlem af Bullerklubben på facebook...:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dato... |
|
|
Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August: Rose 1 (og Aqua Z)
Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August: TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox)
Rose 1 med De to rødhårede muler
HN-Træf 2009 Se arrangementer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan... |
|
|
Begge weekender  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon*
Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August:
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon*
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! Jeg er ikke tosset - jeg har bare personlighed!! 
Medlem af Buller-klubben Jeg laver flotte pandebånd til dig efter dit egen design! Kontakt mig for videre info! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan begge weekender  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Malene (Mini1984)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig mig mig |
|
|
Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Malene (Mini1984)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer: Altså alt efter hvornpr jeg føder så sætter jeg et forsigtigt kryds her så er vi mest sikred på at vi alle 3 kan komme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum.. |
|
|
Jeg har vist ingen planer så langt, så indtil videre tager jeg også dem begge. Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Malene (Mini1984) Sparky
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tja.... mener bestemt der er størst chance for jeg kan den første a de to weekender.... så sætter mit navn der - så må vi se hva der sker  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky
Mvh Connie
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hn træf |
|
|
Mustang sally Pernille (copy og Dangerous)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous)
Pernille Team Coda OX Distanceridning .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| datoer |
|
|
Tror egentlig jeg kan begge weekender, men vil helst den første. Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Jenni86 ♥Katz D♥ |
| Dato:  |
26-03-2009 15:04 |
|
Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Mvh. Jenni
Jeg siger hvad jeg mener og mener hvad jeg siger.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August: Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi
Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August: TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Datoer |
|
|
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi Labaniet
Knuzer fra Heidi
Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| begge weekender |
|
|
Skønt det ender hos Jane i Tappernøje! Jamen jeg kan begge weekender -ikke så meget pjat dér! 
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier
Hilsen JP -der er i lære som beslagsmed! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JUBII..... |
Loui *Wonder* |
26-03-2009 19:19 |
|
Ja. Jeg er jo blevet en fri fugl så jeg kan også begge weekender. Det bliver top nice at se jer alle igen og nogle for første gang...
Ihh, glæder mig allerede...
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier
Loui *Wonder*
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder*
Louise louisepost.dk HAFLINGER SØGER PART NÆR TØLLØSE SE PRÆS. ©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Ejer af verdens sjoveste pony -·´¯`·.¸¸.·´¯`©
.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| os mig! |
|
|
Jeg vil også med i år:)
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lå lå lå |
|
|
På listefødder, da der kan nå at ske så meget og det selvfølgelig kommer an på job osv  Men: Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Datoer |
|
|
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dato.... |
|
|
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun lørdag |
Jasper |
27-03-2009 11:51 |
|
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tælle med, for jeg kommer kun lørdag  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøvar igen |
|
|
Jeg ved ikke helt hvorfor, men det lader til at mine stemmer har svært ved at sætte sig fast, så nu prøver jeg en gang til, og håber at den bliver
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet
Knuzer fra Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN træf.. |
|
|
tjaa jeg kan begge weekender  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie
Signe Mie // Team-klik.dk Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
28-03-2009 15:35 |
|
Ej piger, det er fanme strengt. Kan vi ikke lige få alle herlighederne samlet på én dato tak! Nå well, vi sætter os på begge datoer.  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger føl + hoppe til gratis fotografering i foråret. Se hjemmeside eller send PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne på bellingegård d. 14.-16. |
|
|
Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mvh Connie
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhhh hvor |
|
|
dejligt Connie. Skønt med gode kollegaer....
Pernille Team Coda OX Distanceridning .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes yes |
|
|
Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August: Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen) Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August: TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være
Bitches have more fun En af tosserne Gelenegle 250 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Foreløbig... |
Rene (Lfoto dk) |
05-04-2009 11:10 |
|
Har jeg også begge datoer fri. Kommer uden hest, men med støvler og bukser Der er altid et par heste man får lov at lufte lidt. Og ja selvfølgelig tager jeg kameraet med  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rene.... |
|
|
Kommer du KUN med bukser og støvler?? Det bliver sgu da en kold tur over broen!  Men da helt sikkert noget der kan vende hoveder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dooh... |
Rene (Lfoto dk) |
05-04-2009 13:35 |
|
De der ØEN er da oxo tunge at danse med en gang imellem. Tager RIDEbukser og RIDEstøvler med UD over min sædvanlige bagage.  Det er da godt vi kommer nogle Jyder så det hele ikke ender i kaos  Ejj det skal nok blive godt. Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øv af jeg ikke |
|
|
har hest så var jeg taget med, det kunne være sjjovt af møde nye mennesker her inde fra...  Ninette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ninette |
|
|
Der er nu mange som ikke har hest, der kommer alligevel. Så det var en ringe undskyldning for en undskyldning 
Tina...Et Unikum -ikke et plagiat TinaU.dk Glæder mig virkelig til at se mine bedste Ænder på lørdag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden hest |
|
|
Jeg har før været på Øen til træf uden hest - det koster jo at få en trailer med over... Men overvejer da om det skal være den gamle mule's sidste officielle optræden - Puma dyret har jo føllebølle... Uden hest kan man drikke flere bajere da man jo ikke skal være belymret for spritridning... Man kan få luftet kameraet og der er altid et godt motiv i nærheden... Man kan sove længe istedet for at skulle kigge til dyret klok alt for lidt og give den noget at æde... Se selv - lutter fordele er der ved at komme uden hest 
Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise.... |
|
|
Funkis (Lise) er en computerspasser så jeg har lovet lige at kopiere og sætte ind for hende  Så håber jeg at jeg skriver dit brugernavn rigtigt, Lise  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light Funkis Ishest
Tina...Et Unikum -ikke et plagiat TinaU.dk Glæder mig virkelig til at se mine bedste Ænder på lørdag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irene.... |
|
|
du har den uofficielle medalje i at sove længe til et træf. -Delt med min christian. Er stadig dybt imponeret over jeres aktivitet hos Tina for et par år siden! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har heller ikke hest med.
Mvh Connie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Som flere har jeg heller ingen hest med, men jeg er sikker op det bliver godt alligevel 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ska der være fest |
|
|
Der må hellere dukke en Jyde mere op til at holde jer Øboere i ørerne... Man skulle jo nødig gå glip af en fest... Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light Funkis Ishest Wallie*Holm*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Langt om... |
|
|
...længe så fandt også jeg denne tråd...nøj hvor er jeg hurtig...  Fredag d. 7. August til søndag d. 9. August:
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light Funkis Ishest Wallie*Holm* Winnie *Bøge* Sådan...iih hvor dygtigt...he he... Og jeg vil da også tilslutte mig skaren af folk der siger at det ikke gælder som undskyldning at man ikke har hest...det er absolut også fedt uden hest, jeg kommer endnu engang, uden hest, og jeg glæder mig! Som René tager jeg også bukser og støvler med...+ andet tøj og bagage må jeg jo hellere skynde mig at tilføje.. Der sidder jo en særdeles kvik storkjøwenhavner herinde...  SES!
Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden Bøge - nu også som INsekt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En dato |
|
|
Er det ved at være tid til at sætte en dato på for lukningen af afstemningen? Bare så Jane kan begynde at planlægge - og vi andre kan sætte X i kalenderen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irene.... |
|
|
Ja, det er det nok... Jeg havde sat mig for at lukke den d. 1 maj men hvis der ikke er nogle indvendinger så kan vi vist godt konkludere at der er størst tilslutning til tredje weekend i august. Datoen for træffet bliver så: Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August: Så nu kan planlægningen godt sætte igang! 
Tina... Et Unikum -ikke et plagiat
TinaU.dk
Nu også som Insektmedlem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Håber i får en kanon hyggelig weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Connie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 14 - 16 aug. |
Jasper |
29-04-2009 23:33 |
|
Så siger jeg bare pisse @!#$ røvbananer!!! Jeg håber at i får en god weekend 
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering |
Loui *Wonder* |
07-05-2009 11:04 |
|
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen)
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light Funkis Ishest Wallie*Holm* Winnie *Bøge*
Louise louisepost.dk
©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Ejer af verdens sjoveste pony -·´¯`·.¸¸.·´¯`©
.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-05-2009 15:51 |
|
Desværre må mor og far til franciska (og olle) desværre melde afbud. Vi har fået mulighed for at få passet begge unger fra d. 7-16 august, så dér går turen altså til norditalien. Jeg er ret ked af at det lige falder sammen med træffet, men jeg må nok indrømme at det er lidt længere nede på prioritetslisten ift en tur LÆNGERE sydpå..
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke gøre os andre en tjeneste og undlade at tage selen på??
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hn træf |
|
|
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Gitte Olsen (Stald Olsen) TEAM Schade
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Mor til Franciska og Far til Franciska Lime Light Funkis Ishest Wallie*Holm* Winnie *Bøge* TEAM Schade
Tjek: www.team-schade.dk
Har en masse kvalitets udstyr tilsalg billigt !! Kig på min præsentation !!
Berider aspirant søger velredet lånehest evt. kommissions hest, se her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
28-05-2009 22:03 |
|
Rose 1 (og Aqua Z) Simone *Garcon* Malene (Mini1984) Sparky Mrsheaven Mustang sally Pernille (copy og Dangerous) Minoma Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Jasper (kun lørdag) Signe-mie Gitte Olsen (Stald Olsen) TEAM Schade
TinaU(Pokki) MarleneHansen(Junker S og Dondi Ox) Simone *Garcon* Malene (Mini1984 Dsommer Sparky Pernille (copy og dangerous) Jenni86 + papdatter Simi JP The Farrier Loui *Wonder* Jette med ♥Nazal♥ Tine M (Tulle og Plethesten) Charlotte (Gabriela) Smlmea Labaniet signe-mie Lime Light Funkis Ishest Wallie*Holm* Winnie *Bøge* TEAM Schade :(
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke gøre os andre en tjeneste og undlade at tage selen på??
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jette.... |
|
|
Det kan du tro at der gør  Pernille og jeg sætter os sammen og får lavet en tilmeldingsliste med pris og hvad træffet i år kan tilbyde. Der bliver lavet en ny tråd med endelig tilmelding meget snart  Og datoen for træffet gentager jeg lige... Fredag d. 14. August til søndag d. 16. August Vi glæder os meget til at se jer alle!!! 
TinaU.dk
Nu også som Insektmedlem
Siger velkommen tilbage...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Iøvrigt... |
|
|
Hvis der er andre der skulle have mod på at sidde og planlægge træf sammen med os, er I hjertens velkomne 
TinaU.dk
Nu også som Insektmedlem
Siger velkommen tilbage...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej alle ænder Jeg har jo fuldt med i nogle år herinde på hestenettet og da jeg i år har mulighed for at deltage i dette HN-træf vile jeg meget gerne det, men mit spørgsmål er så bare. Hvad er det egentlig for noget? Rider vi nogle ture eller hvordan plejer programmet at være og hvad koster det? Håber nogle der vil give mig lidt info så jeg kan komme afsted med min lille araberhoppe og møde en masse nye dejlige mennesker Mange hilsner Sacha
-En masse sælges. Dækkener str 145. 2 ridedækkener, 1 fleecedækken, 1 vinterdækken og 1 regndækken. Dejlig dressursadel 17" mellem bom 500 kr! + en masse mere 
Tessa du er som en drøm <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sacha - hvis du har muligheden, så afsted med jer  Det er ren hygge, snakken, rideture, klappe og kigge andres heste og måske prøve en tur. De andre år har det kostet mellem 3-400,- for weekenden incl de fleste måltider. Til hesten skal man dog selv tage hø/foder med. God tur - er rigtig træt a, det lige rammer ind i min arbejdsweekend!!!!!
Mvh Connie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træf.. |
|
|
Sacha Jeg har heller ikke været med før, men i år SKAL det prøves. Nu har jeg endelig muligheden. Så blæse være med at der er en dum bro imellem og at jeg ikke kender nogle i forvejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja nemlig. Jeg føler også at jeg ingen kender men er sikker på at der kommer en masse søde mennesker som vil snakke alligevel  Jeg skal bare have fundet en og kører sammen med når den tid kommer 
-En masse sælges. Dækkener str 145. 2 ridedækkener, 1 fleecedækken, 1 vinterdækken og 1 regndækken. Dejlig dressursadel 17" mellem bom 500 kr! + en masse mere 
Tessa du er som en drøm <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubiii... |
|
|
Ejj, det bliver altså bare skide godt! 
Jeg vil stadig rigtig gerne have Garcon med, men er nok afhængig af at kunne få et lift fra Vejle og til træf - og jeg giver jo selvfølgelig det halve af både benz/diesel, broafgift og alles  Holm - var det måske noget?!  Og Rene - Garcon står altid til rådighed til en god galop på en stubmark 
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! Jeg er ikke tosset - jeg har bare personlighed!! 
Medlem af Buller-klubben Jeg laver flotte pandebånd til dig efter dit egen design! Kontakt mig for videre info! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stadig.. |
|
|
Jeg er stadig på:) Også med Nazal.. Glæder mig:) Rene, Nazal vil sikkert ogås gerne give en tur, ligesom han også gerne vil give en tur til Tine;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hvad er meningerne om hvis man et par dage inden bestemmer sig for at kigge forbi? Selvfølgelig inkl. betaling...men er det ok? Det er uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samkørsel |
|
|
Simone, jeg har både bil og trailer, men kommer kun med hvis jeg kan finde en at dele omkostningerne med, da det eller bliver for dyrt. Så måske vi kunne finde ud af noget samkørsel.
Knuzer fra Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi.. |
|
|
Heidi - Det lyder bare helt super! Den er jeg klart med på! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StineP |
|
|
Jeg tror desværre vi bliver nødt til at kræve tilmelding. Det er nu ikke fordi det ikke er ok at dukke op, men har vi først sagt ok til en, kan vi ikke sige nej til andre. Og så bliver der jo handlet ind ift hvor mange der kommer... Simone og Heidi: hvor er det fedt at I kommer over med hest, nu hvor I kan køre sammen! 
TinaU.dk
Nu også som Insektmedlem
Advarsel: Stor risiko for hjernevaskelse og manipulation når Sekten mødes. Glæder vi os eller glæder vi os meget?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endelig tilmelding |
|
|
Hvornår er der endelig tilmelding? Jeg MÅ bare sikre mig en plads i år nu hvor alting klapper mht træffets placering OG hest(e) der faktisk er funktionelle!  GLÆDER mig helt vildt til en pisseskæg miniridelejr i hyggeligt samvær med ligesindede og forhåbentlig festlige og småskøre ænder (så jeg ikk´skiller mig for meget ud )! Har jo ikke været med til den slags siden jeg var ponypige og nurh det var drønsjovt!
Hilsen JP -der er i lære som beslagsmed! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JP.... |
|
|
Der kommer en ny tråd med alle de oplysninger der er brug for samt med plad til tilmelding. Pernille og jeg skulle gerne mødes i næste uge til noget planlægning og så kommer der en frisk tråd  Dejligt at du vil med 
TinaU.dk
Nu også som Insektmedlem
Advarsel: Stor risiko for hjernevaskelse og manipulation når Sekten mødes. Glæder vi os eller glæder vi os meget?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
uhh, lyder spændende, vil da også meget gerne med, med hest, men også min første gang og kender ingen af dem der kommer, men lyder meget spændende 
Venlig Hilsen Sarah Søresnsen http://www.Charmeur-pinto.dk
Wee, ny pony fra imorgen, D. 18. Maj, Glæder mig som et lille barn til juleaften, hun er bare så fin !!! Bliver nu trist uden dig, smukke safira, ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idag.... |
|
|
Der skulle gerne komme en tråd senere idag med oplysninger omkring træffet og med endelig tilmelding 
TinaU.dk
Insektmedlem- nu med kogalskab!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hihi Jette |
|
|
Jo jo, den skal nok komme  Vi skal lige have det sidste på plads med Jane, der lægger hus til og så kommer der en tråd. Hun er desværre lidt hængt op for tiden...
Tina et Unikum - ikke et plagiat
TinaU.dk
INsektmedlem- nu med kogalskab!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina.. |
|
|
Ahhh, det så i orden:) Vil jo bare være sikker på jeg ikke går glip af det:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|