Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er FELIX?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 18:57
Hej!

Jeg efterlyser min gamle pony, Felix.

Han er en shetlænderblanding (vil jeg gætte på), ca. 1,16 meter i stg (ikke sikker!) og nu ca. 8 år.

Han er/var kridhvid, med gråspættede ben og sort mule.

Jeg købte ham af en familie i Poulstup, som solgte ham fordi deres ældste datter havde mistet interessen til ham.

Jeg var nok 10 år, dvs. det er 2 (næsten 3) år siden nu.

Han nappede/bed, men havde ellers ikke nogle uvaner. Han havde et godt temperament, og var god i skridt og trav. Galoppen var lidt for vild, og han lavede bukkespring ved galopanspringet. Fik jeg dog vænnet ham af med efter lidt tid, så...

Han hadede at få beskåret hove. Han var ikke skoet da han blev solgt.

Han var trafik vant, og sagde aldrig én lyd når der kom en bil eller to.

Jeg solgte ham til Skæve Rideklub da han var 7, og de fik ham med en rød striglekasse med fyld, en pony-pude med udstyr, og en hannoveranisk trense.

Tjaah.. Andet ved jeg ikke!

Jeg ved ikke om Skæve Rideklub stadig har ham, men hvis du ved noget om det, så skriv :-)

~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥
~ Miss you Futte♥ :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider