Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Poko,sort,hvid stjerne,172 stg,9 år/1997
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 20:26

Er der nogen, som kender Pokos fortid?

Her er nogle oplysninger om ham:

- Han hedder Poko, men kan sagtens have heddet noget andet.

- Han er sort med en lille hvid stjerne.

- Han er 172 cm. stg. og har et højt lansemærke.

- Han blev købt til Hvidovre/Avedøre-rideklub i Marts 2003.

- Han er købt fra hestehandleren Frederiksen.

- Han minder og er blevet bedømt som en Oldenborgblanding.

- Han er fra 1997 og bliver derfor 10 år i år.

- Han kan muligvis have heddet Picasso og stået hos hestehandleren Christian Skov på sydsjælland, hvor han er blevet tilredet og derefter solgt videre til Hjallerup Marked i 2001.

Jeg købte ham selv fra HVR i August 2005.

Info: Han er kraftig bygget med højt lansemærke, han er kort bagtil og har en forholdsvis lang hals. Desuden en kraftig, bølget hale. Han kan muligvis være brugt som springhest, da han springer meget stort. Han er meget godmodig og tillidsfuld, men under ridning har han vilje og stædighed over middel

Håber på, at der er nogle som genkender ham, da det vil betyde meget for mig at kende hele hans historie - min e-mail:

hokuspokos@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Pokos fortid
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 23:10

Hej Mia.

Jeg sad i bestyrrelsen på det tidspunkt hvor vi manglede heste til rideskolen og det var også mig som var med til at købe ham.Vi købte ham hos heste handler Eliasen i Slangerup og han var omkring 4 år.Han havde ikke noget navn og Pernille (som underviste på rideskolen på dette tidspunkt)vi fandt på et navn til ham da vi kørte hjem fra heste handleren.Vi fik ikke meget at vide om hans fortid,men jeg håber at dette hjælper dig lidt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:06

Mange tak for dit svar, lidt hjælp er bedre end ingenting :-)

Det er sjovt, for du har skrevet lige modsat dét jeg har fået af vide - de "papirer" jeg fik fra rideskolen, står der, at han er købt hos hestehandler Frederiksen. Og at han er seks år. Og derudover har jeg også fået at vide, at han hed Poko da han kom til rideskolen. Men du har da givet mig noget mere at gå efter :-)

Ved du/kan du huske noget andet om ham??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider