|
|
| Fabian Korsholm |
| Forfatter:  |
Margit Agerskov |
| Dato:  |
24-10-2003 19:38 |
|
Hej
Jeg søger en stor Oldenborg Vallak, på 7 år helt sort.
Hans navn er Fabian Korsholm.
Han var til salg her på nettet for en måned siden, og jeg havde kontakt med sælger af ham.
Jeg havde desværee ikke midler til at købe ham, og hun lovede mig at fortælle mig hvor han kom hen.
Jeg har fået smidt hendes tlf. nr. væk.
Så lige nu ved jeg ikke om hun fik solgt ham, eller hvad der blev af ham.
Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig.Bare så jeg ved at han har det godt.
Hej fra Margit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet