Hej.
Jeg søger efter min gamle partpony.
Han hed Julius da han kom til Ballerup Rideklub, men blev omdøbt til Viktor Knudsen. Det var ca 2003 eller 2004. Han blev solgt godt et år efter igen da han ikke var den bedste begynderpony. Han blev solgt til Eliasen.
Han er ca 140-142 cm høj, har krøller i hale og pandelok. Hans hale er utrolig kort og tynd. Har også et brændemærke hvor der står DK 584, jeg er ikke 100% sikker på nummeret.Hans farve er meget lys med lidt grålig tone.
Han gik Lb spring da han kom, men var netop blevet solgt videre til os fori den tidligere ejer ikke gad spring på ham fordi han formentlig har været for svær.
Den periode jeg havde part på ham kom vi op på godt Lb niveau i dressur, men evnerne faldt efterhånden med jeg blev smdt af pg hans nye part ikke kunne styre ham, mindre detalje, var mere for at nævne at han godt kan..
Han elsker opmærksomhed mere end noget andet, selv når man havde brugt 2-3 timer på ham stod han stadig og vrinskede efter en efter 2 min..
Men jeg håber at der er nogle der kende ham, og at han har det godt.. Han er en helt igennem dejlig pony selvom han til tider kan være besværlig 
Billede kan ses på min præsentation (Det er ham de springer)