Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvem kender Limelights fortid?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:01

Hejsa,

Jeg håber nogen herinde kan hjælpe mig.

Jeg er bosat i Sverige, og har sammen med min mor fået fingrene i en helt fantastisk hoppe. Hun hedder Limelight og er født i 1995. I hendes vaccinationskort står der, at hun er vaccineret fra Glamsbjerg Dyreklinik tilbage i 1995 til ca. 2000. Derefter er hun vaccineret hos vestfyns dyrlæger og derefter i 2003 rykket til Sverige.

Jeg vil forfærdelig gerne vide, hvor hun har været før og hvad hun har gået af dressur. Hun har fantastiske evner og kan mange flere ting end mig ;-) Dog er hun noget speciel at ride og jeg vil jo gerne gøre det så godt som muligt for hende, så hvis nogen kender hende fra tidligere, må I meget gerne give lyd fra Jer.

Tak.

Mvh
Marion

0
0
Svar på denne tråd

Ups ups
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:03
Hovsa, skal måske lige nævne at hun er ca. 165 i stang, rød med hvidt blis :-)
0
0
Svar på denne tråd

Limelight
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 19:02

Det er højest sandsynligt den hoppe min veninde en gang red lidt.. Den stod i Flemløse i glamsbjerg kommune, så det kan meget vel være hende.. Kan du sætte et billede ind af hende så min veninde kan se om det er hende?? Jeg ved intet om hende...

0
0
Svar på denne tråd

Lime Light
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 22:38

Jeg har lagt et par billeder ind på min præsentation, så håber jeg der er held i sprøjten :-)

Jeg håber I ved lidt mere om hende!

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 15:53
jeg får lige min veninde til at tjekke det.
0
0
Svar på denne tråd

måske ...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 20:44

Hun lyder mistænkeligt meget som en rødfuks hoppe der stod på Hinnerup Ridecenter i sin tid.

Jeg ved ikke meget om hende, kun at hun bare havde den lækreste farve og bare så kanon godt ud ;P Hendes ejer red primært dressur på hende, men da ejeren ikke altid havde tid, kom en ung rytter (en af mine bekendte) og red hende.

Hvis det er den samme Limelight stod hun i Hinnerup i østjylland nær Århus. www.hiri.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det kan da godt være...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 07:46

...det er den samme Lime Light. Hvis du synes det passer med alder og billeder, så er det måske!

Ved du hvor meget dressur hun kunne og hvorvidt hun var let at ride eller ej?

0
0
Svar på denne tråd

Nu...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 11:11
... har jeg i hvert fald sendt en mail til Hinnerup Ridecenter, så må vi se om det giver gevinst
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider