Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvordan finder jge min gamle hest
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 22:42

Hje med jer piger og drenge.

Jeg solgte min hest for godt 5 år siden og har prøvet på at finde ham lige siden.

Er der nogen der ved hvordan man kan finde den, har kontaktet hende´jeg solgte ham til, og hun kunne kun give mig navnet på hende han blev solgt til og hvorhen han kom. men det har ikke givet noget resultat.

Skriver lige lidt om ham her, hvis nogen nu skulle vide hvor han er.

Han hedder Lancer

Brun

4 hvide sokker

Hvid blis

Sort man & Hale

174 cm

født i 1991

Efter Lancier

Mor Lola

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh Kathrine Warrer

0
0
Svar på denne tråd

hestepas
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 09:55

Hvis din tidligere hest har en stamtavle eller et hestepas,og du har ejerskiftet den på landskontoret,så kan du søge efter ejeren på Landskontoret.

Ellers kan du lave en efterlysningsannonce her på hestenettet med fotos og oplysninger om hvem du har solgt den til osv.

Du kunne jo også kontakte dem du har solgt den til og så måske blive guidet videre til den evt næste ejer.

Mvh Graven

Dygtig ponyrytter søges til at ride stor kat I ponyhingst !
0
0
Svar på denne tråd

Nordbagge savnes...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:10

Hejsa alle sammen...

Ville lige höre om nogen kan hjälre mig med at finde aladdin, han er en nordbagge en af de dejligeste nordbagge du kan forstille dig, har hört at han er blevet solgt og aner slet ikk hvor han er kommet hen...???

Jeg har passet ham i ca 2 är, og savner ham utroligt meget...

Pleas hjälp mig med at finde ham...

Hilden den triste...

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 14:18

Tak for dit svar Graven.

Jeg har kontaktet hende jeg solgte ham til, men hun kunne ikke sige andet end han var kommet til Lolland til en pige der hed Lene.

Hun sagde un havde solgt ham fordi han ikke kunne gå med sko på hende marker uden at han tabte dem, men det tror jeg bare ikke helt på.

Hun løbte ham nemlig uden at prøve ham, hvilket jeg aldrig har fortrudt så meget.

For han var en rigtig køn hest, men utrolig svær og ride.

Jeg har slet ikke nogen papir på ham mere :(

og har efterlyst ham på alle hestesider man kan og på alle Lolands rideskolers hjemmesider.

0
0
Svar på denne tråd

Til Alladdin
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 14:40
lav din egen stedet for at skrive i andre

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

flere oplysninger
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:32

Hej

Kan du ikke komme med lidt flere oplysninger.

F.eks hvad kunne hesten, er det en hest man måske kan finde på DRF's resultatlister?

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider