Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Brun hoppe. ca 154-158 Blanding *billed*
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 18:55

Jeg søger denne dejlige hoppes fortid..!
Hun hed Tessa da jeg fik hende. Hun var brun. Jeg fik hende tilbage i 2000, om sommeren. Hun har en bred blis, og to sokker på bagbenene.. Efter signende skulle hun være en blanding af hannoveraner og frederiksborg, men om dette er rigtig ved jeg ikke, men om ik andet så blandings hest. Jeg målte hende til omkring 158. Da jeg fik hende, kom hun sammen med en hest der hed Scarlet. (den skimle på billede nr. 2)
Jeg fik også at vide at hun skulle være født d. 3/5 og var 8 da jeg fik hende, så regnede frem til hun skulle være fra 1992, og alså ville havde blevet 14 år i år. Igen er dette kun hvad jeg fik at vide, men da hun var uden papir, er det jo heller ikke sikkert.

Desværre er hun nu død da hun fik konstateret ringfod, og blev aflivet.

Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre noget omkring hendes fortid, så skriv ENDELIG hvis du kender hende, kunne være rigtig sjovt hvis jeg kunne spore helt til bage og se hvem der avlede hende og måske hvem hendes forældre er, og så på den måde se om racen jeg fik at vide, og alderen er rigtig, der var jo ingen papir på hende, så det jo ikke sikker at de oplysninger jeg fik også var de rigtige. Så kig endelig godt på billederne og skriv hvis hun ligner en du kendte.

Skimlen er Scarlet som hun kom sammen med:

En række billeder af hende. (billede i vandet er blevet spejlvendt, så derfor vender blissen forkert.)

Lige et link til en lille film med hende på. :)

media.putfile.com/Tessa---Min-hest

Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,

Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider