Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Shetlænder hingst sort. JANUS
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 14:25

hejsa alle sammen

jeg leder efter min dejlige lille Janus.. han blev solgt til HOLA i Viborg i 1997-1998 vil jeg tro det var der omkring..

hvor han blev kåret på kallehavegård i Randers og fik vist en bedste pris i aldersgruppn... ved ikke lige hva det hedder..

men Janus, blev solgt fra Randers og vil tro han var 3 år da han blev solgt.. han er en sort hingst og med et meget kærligt sind.

han blev solgt sammen med en masse andre Teddy, Maja, Bluebarry, Tavi, Thor tror det var dem alle sorte... 3 hopper og 3 hingste..

nogen som kender deres skæbne???

vil meget meget gerne finde Janus da jeg havde ham fra han blev født og oplærte ham og elskede ham over alt på denne jord, min lille sorte guld klump..

på forhånd mange mange tak

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

har fundet ham
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:18

har fundet ham :) hvor er jeg glad..han er i hobro, så nu skal jeg bare kontakte ejer i morgen og høre ;)

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider