Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

SUSSI, fra Gelsådalen ??
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 17:48

heej igen (:

Inden Frede som jeg lavede et indlæg om havde jeg en anden pony som jeg meget gerne vil høre om nogen kender ?

Sussi var en hoppe på omkring 8-9 år hun var 134 i stang ca. og brun med en sok på for og bagben. Hun havde også en blis men som ikke var hel i den ene side. Sussi var noget araberblanding, som jeg købte fra Gelsådalen i Ribe-Gram. Hun har stået en periode på Ponyklubben i Haderslev men har vist nok også stået på Møllen i Christiansfeld med hendes halv søster Bianca som også kom fra Gelsådalen... Sir deet dig noget må du meget gerne henvende dig (: knus Christina

Det skal siges at hun desværre blev aflivet for ca. 2 år siden ):

0
0
Svar på denne tråd

hey hey
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 20:14

kender ikke den omtalte pony.. men var på gelsådalens ridelejr for ca. 10 år siden.. og der var der en broget pony der hed skipper... kæft den var fræk! måsker du kender ham? han var sortbroget...

Trine Hesteløs
medlem af smårytternes klub!
0
0
Svar på denne tråd

hehe ja (;
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 13:12
jo jeg ved godt hvem Skipper er, en meget meget fræk lille pony ! haha har set ham derude og han har stået på den rideskole jeg er på (:
0
0
Svar på denne tråd

hey hey
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 11:12

Tænk engang den stadig lever.. Tror jeg har været 10år da jeg red den.. Den skulle rides med ponypude, men jeg fik en westernsadel fordi jeg hele tiden røg af Og på et tidspunkt løb den under hegnet til banen med mig på ryggen! G* Møgdyr

Trine Hesteløs
medlem af smårytternes klub!
0
0
Svar på denne tråd

ja nemlig..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 07:28
Skipper gik også med westernsadel derfor man faldt ellers bar af heeh(: det er lidt sjovt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider